Tupakoinnin lopettaneet ja uudelleen retkahtaneet ja sitten siitä eroon päässeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Olin jo päässyt pahimmat yskimiset ja limanirtoamiset ohi.
Irti pääsin ilman apukeinoja ja tuntui ihmeen helpolta.
Eikä edes mieleen tullut päästä tupakalle.
Sitten se tapahtui:(

Mulla aivan vatsaan sattui kun olin niin suolisto tukossa ja homman kruunasi iso riita miehen kanssa, joka ei siis tupakointiaan ole lopettanut.

Otin yhden tupakan viikko sitten ja siitä se alkoi.
Seuraavana kaks, päivä ilman, seuraavana jo useampi, päivä ilman, nyt sitten on mennyt esim. eilen kahdeksan.
Tänään olen jo ehtinyt 4 vetämään, eikä mikään ole mitään, kunhan pääsen salaa tupakalle:( Hävettää kympillä.

Miten ihmeessä pääsen tästä kierteestä ulos taas?
Mitään champix kuureja tms. en halua.

Ruoansulatus toiminut ihan kympillä nyt kun olen polttanut, mutta kun tahtoisin olla ilman tuota tupakkaa...

Auttakaa!

Juo reilusti vettä ja syö kuitupitoista ruokaa. Aineenvaihduntaa voi tehostaa myös liikunnalla. Koita pitkittää tupakille menoa ja mee vaan, jos ihan oikeesti et pysty enää oleen ilman. Keksi muuta tekemistä, ettet kerkee ajattelemaan tupakinhimoa. Tsemppiä! =)

Tuo vesi kai ois se kaiken A ja O, mutta kun ei vaan tahdo muistaa juoda.
Kuitupitoinen ruoka on mulle lähinnä ruisleipää ja salaatteja ja luulempa, että juuri noi aiheutti kahvin lisäksi vatsanpuruja. Kahvia en juo enää, jäi lopetuksen yrityksen kanssa.
Liikuntaa harrastin ja harrastan.
Voi että tää voi olla taas niin vaikeaa:(
Liki kuukauden jaksoin. Monen sanaharkan ja veetutuksen jälkeen vannoin itselleni, ettei se helpota polttamalla yhtään ja näin pystyin olemaan menemättä tupakalle.
Nyt vaan sattui 2 asiaa yhteen ja tupakka sattui olemaan lähellä.
Oon miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että paljastan itseni ja näin ollen saan itselleni "vahtimiehiä".
Toisaalta mulla on jäljellä vielä muutama tupakka, joten taidan vetää ne ja uusia en osta.
Pelkään vain tuota suolistoani jos se taas reagoi liian raskaasti. Kumpa olisin osannut ottaa vain sen yhden "lääkkeeksi" tuolloin vähän yli viikko sitten.

mun tuttu just puhu, että se oli puol vuotta polttamatta, sitten poltti pari kk ihan sikana, enemmän kuin koskaan ennen. Aivan kuin ois halunnut ottaa kaikki menetetyt myrkyt takas:(
Näinköhän minunkin elimistö aattelee? Ajatukset tosiaan ei pyöri missään muussa kuin seuraavassa mahdollisuudessa päästä taas salaa tupakalle...
Korostan vielä, että luulen suurimman ongelman olevan tuon ruoansulatuksen reagoinnin. Pelkään sitä kuin ruttoa!

Tsempatkaa mua!

Yhteistyössä