Tupakasta vieroitus..

Alkuperäinen kirjoittaja Abu:
Lopetin vajaa 2 vuotta sitten inhalaattorin avulla. Motivaationa oli raskautumisen edistäminen (mikä onnistuikin !) Kyllä se onnistuu, älkää vaan lannistuko retkahduksista. Yhdet savut ei tarkoita sitä että olette epäonnistuneet ja voitte jatkaa polttamista!

Nyt kun olen lopettanut imettämisen ja kesä tekee tuloaan, on tupakantuskat melkoiset! Pari kertaa olen imaissun miehen tupakasta ja se maistuu NIIIIN hyvälle!!! Nyt vaan pitää pitää pää kylmänä, tyhmähän sitä olisi jos vielä alkaisi polttaa...
Juu mä oon yks tyhmyyksien kuningatar.. oon ollu välillä parikin vuotta polttamatta, mut sit taas retkahtanut :( Vaikeeta on... tosi vaikeeta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkonen:
Kiitos!
Ei oo apuja, tai siis tabletteja on mutten oo ottanu..mä jotenkin ajattelen että se vaan siirtää sitä tuskaa myöhemmäksi... Ja lenkkiä heitettiin pojan kanssa tossa työpäivän päätteeksi vielä.. ei tässä muuten mitään, mutta tää väsymys.. mä voisin nukkua vaikka kuinka ja oon silti väsynyt...

Tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville :hug:
Mie olen taas töiden jälkeen siivonut. Ja käly käväisi lastensa kanssa kylässä. No likan huone oli ..... kunnossa. Ei hätää, jostain syystä mulla piisasi virtaa siivota likan huone likan kanssa ja vielä imuroidakin se :eek:

Mitähän sitä huomenna on edessä? Jospa kuuraisi lattiat vaikka kontaten :LOL:
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Mie lopetin imeskelytabujen avulla 8 viikkoa sitten =) Alkuun vedin noita tabuja jatkuvalla syötöllä naamaan, monta nappia kerralla. En päästänyt vieroitusoireita kovin rajusti päälle vaan jo ennalta ehkäisin ne. Noin ei ohjeiden mukaan saisi tehdä eikä noin paljoa niitä syödä, mutta en mie piitannu. Eli ensin erotin itseni siitä tavasta mikä tupakalla käyntiin oli syntynyt. Sen jälkeen vieroitin hissukseen itseni noista tabuista ja ne jäikin sitten nopeasti pois.
Mä myös lopetin noilla imeskelytabuilla 5kk sitten.. :) En kyllä syöny niitä ku viikon..
Tosta painosta.. mulla on tullu nyt kolme kiloa painoa.. kun on niin kamalat karkkihimot koko ajan.. mut eilen aloitin sit karkki/herkku lakon ! :) Mut ei se parin kilon painon nousu oo yhtä paha ku keuhkosyöpä...
 
Tänään olin nyt ekaa kertaa sosiaalisessa tilanteessa jossa kaverit poltti ja ilman lastani (jonka kanssa ei viitti julkisesti poltella). Oli pari aika vaikeeta hetkeä. Mulla estää sortumisen kotonakin se et ei ole tupakkaa. Ja kauppareissulle lähtiessä ehdin jo ajattelemaanki ettei kannata ostaa edes. Kavereilta ois voinu pyytää yhtä mut ei kehannu ku olin niiiin hehkuttanu etten polta :LOL:
Ilman apuja en vois henk.koht. lopettaa. Ne jotenki psyykkaa ja antaa käsillekki tekemistä tupakin tilalle.
Vielä ois ikkunat pesemättä ja partsin kesäkuntoon lakkaus..onneksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkonen:
Mie olen taas töiden jälkeen siivonut. Ja käly käväisi lastensa kanssa kylässä. No likan huone oli ..... kunnossa. Ei hätää, jostain syystä mulla piisasi virtaa siivota likan huone likan kanssa ja vielä imuroidakin se :eek:

Mitähän sitä huomenna on edessä? Jospa kuuraisi lattiat vaikka kontaten :LOL:

Lähetä tännekin sitä virtaa, mä en kertakaikkiaan jaksa mitään enää työpäivän jälkeen :|

Mieluummin tekisin kotihommia jos vaihtoehtona on tää ihme sumu.
 
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Näköjään aamut on pahimpia |O |O

Illalla ei juurikaan pahempia ongelmia ollut, mutta nyt |O |O |O |O

Miten hitossa mä kestän tän päivän :ashamed:


*lisään vielä* Mitä mä keksin , kun kahvin kanssa tuosta purkasta ei ole mitään helppiä :snotty: :snotty:
Laastarin ostoonko??????
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuliekki:
no osta laastareita, ne pitää meän nikotiinitason vakiona B)
Aamukahvilla tässä, kahvileipä auttaa ;) (ja se et kotona ei vaa oo tupakkia..)
Mä kuvittelin pärjäääni ilman laastaria :snotty: :snotty:

Pakkohan se on käydä paketti ostamassa.........

JA mua ei helpota ollenkaan , kun mies on kotona ja "ravaa" tupakalla |O |O
 
Tsadaa, nyt on laastarit ostettu ja paikalleen "asennettu" eikä tee muuten yhtään mieli tupakkaa B) Tää on loistavaa :D

Mua tosin lohdutettiin tänään tosi kauniisti sanoilla *no, sähän tietysti lihot, kun lopetat polttamisen*
Jep, tosi kannustavaa :headwall: :headwall:
 
No mitäs mä sanoin.. :saint:
Niin, mitä turhaa lopettaa vanteen kans kun voi helpomminkin!!

Just tota lihomista oon miettiny, että kun lähtökohta on et JOTAIN mussutettavaa täytyy olla nii mikä ois ei niin lihottavaa. Salmiakkia ois ja suolatikkuja.

Niin ja nyt on sit ikkunatki pesty. Seuraavaksi täytyy siirtyä kaverille siivoon kun meillä kiiltää.
 
Neljäs kokonainen päivä ilman tupakkaa. Mieli tekis kyllä :ashamed: :|
Se mua vaivannut väsymys alkaa kyllä pikkuhiljaa helpottaa, että kai mun on kans sit alettava siivoomaan paikkoja ja pesemään ikkunoita..
 
Voi patti sentään. Muuten kyllä tuo laastari on upea apu, mutta miten ihmeessä se mukamas pysyisi luvatut 24h? Laitoin aamulla klo 6.50 lapun kiinni ja klo 12.30 huomasin sen jo repsottavan joka suunnasta :headwall: :headwall: :headwall: Ei kestänyt töissä "mukana" tuo laastari mulla |O |O ja klo 15.09 oli enää tasan keskeltä kiinni, eli reunat irti.

Ja leuat on muuten kipeät purkan jauhamisesta |O Ai sattuuuuuu :snotty: :snotty:
 
Teikkö rontto niin et painoit sitä jonkin aikaa kun laitoit kii? Mie kerran laitoin huonoon paikkaan niin et kättä nostaessa "repes" irti. Teippasin sen ihoteipillä kii ettei kallis lappunen menis hukkaan :p Ja mulla on 16h lappuja, oon varalta pitäny silti aamusta aamuun B) Tänää en oo inhalaattoriakaan kaivanu esiin, mut iltasin sitä on kiva imeskellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuliekki:
Teikkö rontto niin et painoit sitä jonkin aikaa kun laitoit kii? Mie kerran laitoin huonoon paikkaan niin et kättä nostaessa "repes" irti. Teippasin sen ihoteipillä kii ettei kallis lappunen menis hukkaan :p Ja mulla on 16h lappuja, oon varalta pitäny silti aamusta aamuun B) Tänää en oo inhalaattoriakaan kaivanu esiin, mut iltasin sitä on kiva imeskellä.
Kyl mie mielestäni painoin jonkun aikaa :snotty:
Mutta tuossa olkavarressa ei vaan tainnu töissä olla paras paikka :snotty:

No, huomenna uusi yritys lapulla B) JA sitten painan huolella kiinni ja jos ei pysy teippaan sen :LOL:
 
Mä ratkesin :ashamed: :ashamed:

Mutta sitä järkyttävää päänsärkyä en enään kestänyt :snotty:

Edelleen.... Jos noi laastarit olis pysynny |O Mutta ei, vaikka kuinka teippasin reunoista, kohtaan mihin hyvänsä :snotty: *seli seli*
 
Heccu
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Mä ratkesin :ashamed: :ashamed:

Mutta sitä järkyttävää päänsärkyä en enään kestänyt :snotty:

Edelleen.... Jos noi laastarit olis pysynny |O Mutta ei, vaikka kuinka teippasin reunoista, kohtaan mihin hyvänsä :snotty: *seli seli*
Mitä laastareita sulla oli? Mä huomasin, että Nicotinell pysyi tosi huonosti, Nicorettet parempia =)
Tsemppiä, kyllä se vielä onnistuu!
Mä olen alottanut tupakkalakon kymmeniä kertoja ja nyt oon ollut polttamatta vähän päälle kuukauden. Enää ei oo niin vaikeeta kun pari ekaa viikkoa oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Mä ratkesin :ashamed: :ashamed:

Mutta sitä järkyttävää päänsärkyä en enään kestänyt :snotty:

Edelleen.... Jos noi laastarit olis pysynny |O Mutta ei, vaikka kuinka teippasin reunoista, kohtaan mihin hyvänsä :snotty: *seli seli*
Mitä laastareita sulla oli? Mä huomasin, että Nicotinell pysyi tosi huonosti, Nicorettet parempia =)
Tsemppiä, kyllä se vielä onnistuu!
Mä olen alottanut tupakkalakon kymmeniä kertoja ja nyt oon ollut polttamatta vähän päälle kuukauden. Enää ei oo niin vaikeeta kun pari ekaa viikkoa oli.
Just noita Nicotinell-laastareita. Ja niiden pysyvyys on hanurista :headwall: :headwall: Olis kyl auttanut jos olis pysynny paikallaan :LOL:
 
Heccu
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Alkuperäinen kirjoittaja Heccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Mä ratkesin :ashamed: :ashamed:

Mutta sitä järkyttävää päänsärkyä en enään kestänyt :snotty:

Edelleen.... Jos noi laastarit olis pysynny |O Mutta ei, vaikka kuinka teippasin reunoista, kohtaan mihin hyvänsä :snotty: *seli seli*
Mitä laastareita sulla oli? Mä huomasin, että Nicotinell pysyi tosi huonosti, Nicorettet parempia =)
Tsemppiä, kyllä se vielä onnistuu!
Mä olen alottanut tupakkalakon kymmeniä kertoja ja nyt oon ollut polttamatta vähän päälle kuukauden. Enää ei oo niin vaikeeta kun pari ekaa viikkoa oli.
Just noita Nicotinell-laastareita. Ja niiden pysyvyys on hanurista :headwall: :headwall: Olis kyl auttanut jos olis pysynny paikallaan :LOL:
Kokeile vielä Nicoretteja! Ne pysyy paremmin.

 
vieras
Nikotiinipurkan, -imeskelytablettien ja -kielenalustablettien avulla olen pysynyt nyt kuukauden erossa tupakasta aika kivuttomasti. Ilmoittauduin myös lopeta ja voita -kisaan (5 kk sarjaan) joten jos pysyn sen 5 kk erossa sauhuttelusta voin voittaa selvää rahaa -ja toivottavasti olen päässyt tupakasta eroon lopullisesti :)
 

Yhteistyössä