Tupakasta vieroitus..

Mitkä ootte hyviksi keinoiksi havainneet tupakan polton lopettamisessa apteekin hyllyltä. Kun pelkkä mun itsekuri ei tunnu riittävän :ashamed:

Siitä purkasta on sen verran kokemusta et tiedän et on pahaa ja jäis syömättä..
 
vieras
täällä yks joka päätti lopettaa eilenillalla! mullakin purkasta tulee paha olo ja kurkkuun/suuhun sattuu, mutta Nicorette Freshmint 2mg on ihan hyvänmakuista eikä juurikaan polttele suussa. Kannattaa ottaa jokin tavoite, esim nyt kun ollaan miehen kanssa vkoloppu polttamatta, saadaan molemmat ostaa cd-levyt, sitten kun olen ollut kuukauden polttamatta voin mennä kasvohoitoon etc... Meidän vanhemmat lupasivat maksaa meille viikon etelänmatkan kun ollaan oltu vuosi polttamatta :) Nyt vaan tahdonvoimaa, paskalta se tupakkakin aluks maistui! Mieti, kuinka kivaa sitten on kun pystyy hengittämään paremmin, haistaa ja maistaa tuoksut ja aromit (sopivasti tulossa kesä ja kukkaset, grilliherkut, meri, koivuvihta saunassa...) TSEMPPIÄ!

t. vieras, tupakoimatta 31h
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
ei oo mulla toiminu,purkat sun muut niin kauhee pahoja,
ite harkinnut lääkärille menoa ja champixreseptiä--


Eikö oo aika kallista.. Mut toisaalta kait aika varma menetelmä nii pitemmän päälle säästää.

Kerrasta poikki ei just mulle sovi, valitettavasti! Oishan se helppoa. Tarvin jonkin uuden tavan partsille menon sijaan. Tapa tapa..
 
vieras
Allen Carrin Stumppaa tähän kirjaa paljon kehuskeltu. Mennyt hyvin kaupaksi ja kuulemma
oikeasti ihmisiä auttanut.
Itsekin kirjan ostamista miettinyt kun saman asian kanssa kamppailen.(Eikä muuten maksa kuin n.10euroa)

Tsemppiä lopettamiseen! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä yks joka päätti lopettaa eilenillalla! mullakin purkasta tulee paha olo ja kurkkuun/suuhun sattuu, mutta Nicorette Freshmint 2mg on ihan hyvänmakuista eikä juurikaan polttele suussa. Kannattaa ottaa jokin tavoite, esim nyt kun ollaan miehen kanssa vkoloppu polttamatta, saadaan molemmat ostaa cd-levyt, sitten kun olen ollut kuukauden polttamatta voin mennä kasvohoitoon etc... Meidän vanhemmat lupasivat maksaa meille viikon etelänmatkan kun ollaan oltu vuosi polttamatta :) Nyt vaan tahdonvoimaa, paskalta se tupakkakin aluks maistui! Mieti, kuinka kivaa sitten on kun pystyy hengittämään paremmin, haistaa ja maistaa tuoksut ja aromit (sopivasti tulossa kesä ja kukkaset, grilliherkut, meri, koivuvihta saunassa...) TSEMPPIÄ!

t. vieras, tupakoimatta 31h



Kiitos tsempistä sulle myös :heart:
Kiva kun sulla on mies lähellä tukemassa! Mulla on lapsi joka sanoo äiti älä polta upakkkaa, se ottaa niiin omantunnonpäälle :ashamed:
Tuo itsensä lahjonta vois toimia mullekkin :) *suunnittelee mitä haluaisi* Tosin makuaistia en tahdo paremmaksi kun laihtuakkin pitäis.. :LOL:
 
lopettanut
Lopetin reilut 5 kk sitten Champixin avulla. Ja pikkuliekille tiedoksi: eipä taida olla kallimpaa ku aski tupakkaa päivässä ja sitten säästö sen jälkeen kun on lopettanut on melkoinen.
 
Mie lopetin imeskelytabujen avulla 8 viikkoa sitten =) Alkuun vedin noita tabuja jatkuvalla syötöllä naamaan, monta nappia kerralla. En päästänyt vieroitusoireita kovin rajusti päälle vaan jo ennalta ehkäisin ne. Noin ei ohjeiden mukaan saisi tehdä eikä noin paljoa niitä syödä, mutta en mie piitannu. Eli ensin erotin itseni siitä tavasta mikä tupakalla käyntiin oli syntynyt. Sen jälkeen vieroitin hissukseen itseni noista tabuista ja ne jäikin sitten nopeasti pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuliekki:
Mitkä ootte hyviksi keinoiksi havainneet tupakan polton lopettamisessa apteekin hyllyltä. Kun pelkkä mun itsekuri ei tunnu riittävän :ashamed:

Siitä purkasta on sen verran kokemusta et tiedän et on pahaa ja jäis syömättä..
Raskautuminen
:D
Apteekin hyllyltä ostettu testi ja sen tulos sai tumppaamaan sen siliän tien ( yli 10v polttanut eikä tehnyt edes vaikeaa) ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuliekki:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:
ei oo mulla toiminu,purkat sun muut niin kauhee pahoja,
ite harkinnut lääkärille menoa ja champixreseptiä--


Eikö oo aika kallista.. Mut toisaalta kait aika varma menetelmä nii pitemmän päälle säästää.

Kerrasta poikki ei just mulle sovi, valitettavasti! Oishan se helppoa. Tarvin jonkin uuden tavan partsille menon sijaan. Tapa tapa..
toi oli vajaa 60e 2/vkoa et jos ajattelee et vetasee askin pvä (esim mä sin smart 3,3 x 14=46,2?)ni ei se ny niiiiiin kallis oo jos voi lopettaa kokonaan.mun äiti söi sen 2vkon kuurin ja nyt ollu kaiken kaikkiaan kk polttamatta ,et hälle riitti se alotuspaketti (polttanu vissiin 20v)
 
Onkohan sillä väliä tehoon et käyttääkö yhtä ja samaa esim imeskelytabuja loppuun asti vai tabuja sekä inhalaattoria vaihdellen, jos ymmärrätte mitä tarkotan..

Oon nyt parina päivänä polttanu sen 5 tupakkia/päivä normaalin askin sijaan. Eli just alottelen hommaa.. Tää ei ainakaan tiukkaa oo tehny.
 
koi
Mä kävin ainakin töissä juomassa vesi lasin :D mulla kanssa pahatapa rytmittää itsenäistä työtä tupakalla esim. kun olen tehnyt tämän niin sitten käyn vetämässä tupakan! Nt oli joku paikka minne mennä (taukotila) parvekkeen sijaan ja jossa sai tekemistä niin käsille kuin suullekin! Nerokasta etten sanoisi...
Järjettömän hyvän vinkin sai tupakoinnin lopetus sivustoilla, varmasti on muitakin keinoja mutta tämä rohkaisi itseäni pahimpaan tuskaan.
Myös fakta tieto että "suuri tuska" kestää joitakin minuutteja auttoi! Kannattaa varautua näihin, tällöin sitä antaa itselleen periksi...
 
Laastarit on tosi tehokkaita.
Itse syön nyt lakritsin makuista nicotinel purkkaa ja mun mielestä tää on kyllä ihan hyvää :D Tietty jos vahingossa liikaa pureksii kerralla, niin sitten :x Mutta tähän purkan makuun tottuu aika äkkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Mä kävin ainakin töissä juomassa vesi lasin :D mulla kanssa pahatapa rytmittää itsenäistä työtä tupakalla esim. kun olen tehnyt tämän niin sitten käyn vetämässä tupakan! Nt oli joku paikka minne mennä (taukotila) parvekkeen sijaan ja jossa sai tekemistä niin käsille kuin suullekin! Nerokasta etten sanoisi...
Järjettömän hyvän vinkin sai tupakoinnin lopetus sivustoilla, varmasti on muitakin keinoja mutta tämä rohkaisi itseäni pahimpaan tuskaan.
Myös fakta tieto että "suuri tuska" kestää joitakin minuutteja auttoi! Kannattaa varautua näihin, tällöin sitä antaa itselleen periksi...


Tuo lihavoitu pitää todellakin paikkansa!! Ja vaikka olisi vain joku viiden minuutin kotihomma nii heti pitää vetää rööki ennen seuraavaa 10 min hommaa jne.. Tuon kun sais psyykattua irti musta.

Laastaria voisin kokeilla, se ois koko ajan tuossa käsivarressa näkyvillä muistuttamassa. Sitä vois vaikka silitellä aina kun tekee mieli tupakkaa:)
 

Yhteistyössä