Tupakasta vieroitus..

Nonni. Apteekista lähti mukaa inhalaattori ja laastareita.
Noi on vaan noin viikoksi ja maksoivat 29e, eli se reseptilääke ei selvästi kalliimpi taida ollakkaan. Paitsi et voi olla varmempi tapa lopettaa. Noh, katotaan miten noilla lähtee:)
*imaisee inhalaattorista "savut"*

Pitkiä hermoja kaikille lopettajille :headwall:
 
Aamu ei alakkaan tupakilla vaan laastarilla! Ei kyllä tee mielikään. Voikohan näin pian siihen vaikuttaa.. Ehkä se on vaa psykologista vaikutusta. Ihan sama mulle,kunhan en polta :)

Joo tänne yksikseni kirjottelen ja terapoin :p
 
vieras
hyvähyvä, mietinkin että miten sulla on mennyt. itsekin pysynyt savuttomana, aamupalaks heti vaan nikopurkkaa ja vettä :) eilen teki erätauoilla niin pirusti mieli röökiä, että hyvä etten poksahtanut, ja ollaan miehen kanssa viekkarikiukuteltu toisilllemme oikein urakalla :D
 
:wave:
Pitää vaa keksiä päiväksi paljon puuhaa,ettei ehi miettiä..

Eilen muuten 7 tunnin tupakattomuuden jälkeen poltin viimeisen varastossa olevan ihan kokeilumielessä :ashamed: tuli todella huono olo!! oksetti ja pyörrytti.. Ei ollu kiva. Ja nyt tiedän et seuraava jonka polttaisin toisi vielä huonomman olon. Ei kiitti.
 
Upeeta B)

Mä liityn tähän klubiin huomenna. Ja mä tiedän että vanne kiristää päätä :snotty: Mutta ei se mitään. Täytyy munkin alkaa puunata tätä asuntoa sitten :xmas:
Ja töissä en ole kohta 2 vuoteen käynyt tupakalla :saint:
 
kumppa
muistakaa ottaa päivä kerrallaan tavoitteeksi. Luvatkaa aina itsellenne selvitä tästä yhdestä päivästä, ja sitten sama homma seuraavana aamuna. Silloin ei tule sitä "mä en enää ikinä saa polttaa"- fiilistä. Ja muistakaa olla aina yhtä ylpeitä itsestänne onnistuneen päivän jälkeen! Hehkuttakaa ja kehukaa itseänne muillekkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kumppa:
muistakaa ottaa päivä kerrallaan tavoitteeksi. Luvatkaa aina itsellenne selvitä tästä yhdestä päivästä, ja sitten sama homma seuraavana aamuna. Silloin ei tule sitä "mä en enää ikinä saa polttaa"- fiilistä. Ja muistakaa olla aina yhtä ylpeitä itsestänne onnistuneen päivän jälkeen! Hehkuttakaa ja kehukaa itseänne muillekkin!
Näin mä olin suunnitelutkin. Päivä kerrallaan. Ei siitä muuten mitään tule :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:
Mulle tehos kunnon kankkunen, mitään korvikkeita en käyttänyt. Polttamatta oon ollut nyt 3v2kk
Eli kunnon kaatokännit kesäloman aluksi ja mie yrjöän 3 päivää....... Kukahan olisi lapsen kanssa sitten :/

Jep, pois suljettu vaihtoehto.
 
Mulla oli tavote selvitä viikonlopusta ja nyt perjantaihin sit taas vkl..jne. Ja joku palkinto aina :flower: Hehkutetaan yhessä pojan kans et äiti ei tänäänkään polttanu! Se eilen nii ylpeenä kerto mummollekki et äiti ei polta OLLENKAAN.

ps. inhalaattori on myös hyvä juttu ;)
 
Muuten aika kumma tää inalaattori, joka aamu vaihtanu kapselin ja joka päivä se maistuu erille. Vaikka samaa tavaraa pitäs olla. Eilen esim maistu nuuskalle, nyt mentholille.. Eikai makuaisti näin nopeeta palaa?
 
Okei.. neljäs päivä alullaan ja inhalaattori muutti taas makuaan? Eucalyptusta :p Ja laastari alkoi tänään haiseen aivan hirveelle! ja tuossa käsivarressa lähellä nenää.. :x

Miten muuten työpaikoilla ja koulussa sosiaalinen oleminen on erilaista kuin tupakoitsijoilla? (nyt olen kotiäitinä nii en tiiä) Kun tupakkipaikalla on aina jotenki yhteenkuuluvuuden tunnetta ja parhaat juorut :kieh:

Ja toivottavasti ketää ei kauheesti häiritte kun tää ketju välillä nousee ylös kummitteleen, jotenki tähän raportoiminen jäsentää tätä päätä :ashamed:
 
Mie järsin purkkaa ja vaihtelevasti imeskelen tabua :xmas:

Tuosta sosiaalisesta puolesta... Ainakaan meillä töissä ei ole tupakalle tunkua.... Siellä käyvät tosi harvat. Enkä minäkään polttanut työaikana.


Ja kyllä, olen repsahtanut tänään kerran :ashamed: Mutta nyt tsemppaan paremmalla onnella. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkonen:
Täällä yks toista päivää polttamatta.. kaiketi miljoonas yritys lopettaa.. olo on kuin jossain sumussa ja väsyttää ihan mielettömästi.. :| |O
Onko sulla mitää apuja? Siis laastaria/purkkaa/imeskelytabletteja tai jotain?

Kyllä se olo siitä piristyy :hug: :hug: Käyt vaikka lenkin heittämässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkonen:
Täällä yks toista päivää polttamatta.. kaiketi miljoonas yritys lopettaa.. olo on kuin jossain sumussa ja väsyttää ihan mielettömästi.. :| |O
Onko sulla mitää apuja? Siis laastaria/purkkaa/imeskelytabletteja tai jotain?

Kyllä se olo siitä piristyy :hug: :hug: Käyt vaikka lenkin heittämässä.
Kiitos!
Ei oo apuja, tai siis tabletteja on mutten oo ottanu..mä jotenkin ajattelen että se vaan siirtää sitä tuskaa myöhemmäksi... Ja lenkkiä heitettiin pojan kanssa tossa työpäivän päätteeksi vielä.. ei tässä muuten mitään, mutta tää väsymys.. mä voisin nukkua vaikka kuinka ja oon silti väsynyt...

Tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville :hug:
 
Abu
Lopetin vajaa 2 vuotta sitten inhalaattorin avulla. Motivaationa oli raskautumisen edistäminen (mikä onnistuikin !) Kyllä se onnistuu, älkää vaan lannistuko retkahduksista. Yhdet savut ei tarkoita sitä että olette epäonnistuneet ja voitte jatkaa polttamista!

Nyt kun olen lopettanut imettämisen ja kesä tekee tuloaan, on tupakantuskat melkoiset! Pari kertaa olen imaissun miehen tupakasta ja se maistuu NIIIIN hyvälle!!! Nyt vaan pitää pitää pää kylmänä, tyhmähän sitä olisi jos vielä alkaisi polttaa...
 

Yhteistyössä