Tuotteita, joihin olet ollut pettynyt/et suosittele ostettavaksi/yrityksiä, joissa huono asiakaspalvelu jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuli mieleen tuosta pyyhekoukku-ketjusta, että olisi kiva tietää kokemuksia muistakin yrityksistä jotka eivät reagoi asiakaspalautteisiin tai tuotteista jotka ovat susia.

Itse voin mainita Porin Suomalaisen klubin, erittäin töykeää palvelua ja kohtelua, eikä mitään vastausta reklamaatioon. Huonoin ravintola jossa olen koskaan käynyt ja ainoa kerta kun olen saanut niin huonoa palvelua että halusin asiasta reklamoida.

Toimimattomia tuotteita ei nyt tule mieleen, mutta huonoa laatua on olleet Nanson yöpaidat, tulee helposti reikiä saumoihin. En tiedä onko näin kallimmissa malleissa, mutta ainkin näissä, joita on myynnissä tyyliin Prismassa.

Tarjoustalon mainoksien vastaamattomuus todellista valikoimaa. Muutenkin hyvini pelottava paikka käydä ostoksilla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tuli mieleen tuosta pyyhekoukku-ketjusta, että olisi kiva tietää kokemuksia muistakin yrityksistä jotka eivät reagoi asiakaspalautteisiin tai tuotteista jotka ovat susia.

Itse voin mainita Porin Suomalaisen klubin, erittäin töykeää palvelua ja kohtelua, eikä mitään vastausta reklamaatioon. Huonoin ravintola jossa olen koskaan käynyt ja ainoa kerta kun olen saanut niin huonoa palvelua että halusin asiasta reklamoida.

Toimimattomia tuotteita ei nyt tule mieleen, mutta huonoa laatua on olleet Nanson yöpaidat, tulee helposti reikiä saumoihin. En tiedä onko näin kallimmissa malleissa, mutta ainkin näissä, joita on myynnissä tyyliin Prismassa.

Tarjoustalon mainoksien vastaamattomuus todellista valikoimaa. Muutenkin hyvini pelottava paikka käydä ostoksilla...

Hglöfsin repuissa tyyppivikana vetoketjun rikkoutuminen. Repulla 25 v takuu, mutta kun vein liikkeeseen takaisin, niin sanoivat ettei koske vetoketjua koska se menee niin usein joka tapauksessa rikki!

Myös Emmaljungan hoitolaukun vetoketju on susi. Mutta siinä ei mitään takuuta ollutkaan.

Tein kerran Ellokselta tilauksen, jonka takia jouduin heidän asiakaslistalleen. Tuote ei ollut hyvä, joten palautin sen, mutta siitä lähtien olen saanut n. viikon välein muoviin pakattuna heidän mainoksiaan ja kirjeitään!

Laitoin useaan kertaan nettisivujen kautta palautteen etten ole kiinnostanut ostamaan heiltä mitään enkä halua saada mainoksia, ei mitään vaikutusta. Soitin sitten asiakaspalveluun ja pitkän jonotuksen jälkeen sain jonkun suomea huonosti puhuvan kiinni, ja selitin asiani. Senkin jälkeen on muovitettujen mainosläpysköjen postitus vain jatkunut.
En tiedä millä niistä pääsisi eroon.

Tein kerran Ellokselta tilauksen, jonka takia jouduin heidän asiakaslistalleen. Tuote ei ollut hyvä, joten palautin sen, mutta siitä lähtien olen saanut n. viikon välein muoviin pakattuna heidän mainoksiaan ja kirjeitään!

Laitoin useaan kertaan nettisivujen kautta palautteen etten ole kiinnostanut ostamaan heiltä mitään enkä halua saada mainoksia, ei mitään vaikutusta. Soitin sitten asiakaspalveluun ja pitkän jonotuksen jälkeen sain jonkun suomea huonosti puhuvan kiinni, ja selitin asiani. Senkin jälkeen on muovitettujen mainosläpysköjen postitus vain jatkunut.
En tiedä millä niistä pääsisi eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja xcz:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

Hglöfsin repuissa tyyppivikana vetoketjun rikkoutuminen. Repulla 25 v takuu, mutta kun vein liikkeeseen takaisin, niin sanoivat ettei koske vetoketjua koska se menee niin usein joka tapauksessa rikki!

Myös Emmaljungan hoitolaukun vetoketju on susi. Mutta siinä ei mitään takuuta ollutkaan.

[/quote]

[/quote]

No ymmärrän kyllä ettei vetoketjuille kannata antaa yli 2v takuuta, sehän on kuitenkin kuluva osa (asianosaava myyjä olisi voinut tietysti täsmentää jos on takuusta kertonut). Eri asia jos se hajoaa poikkeuksellisen aikasin. Itsellä on kaksi Haglöfsin reppua eikä kummassakaan ole vetoketjut hajonnut. Sen sisään North Facen takissa hajosi vuoden jälkeen ja kyllä myyjäliike hoiti takkiin uuden vetskarin vaikka ei siinäkään se "elinikäinen" takuu vetoketjua korjannut.

Mulla oli Elisan mokkula kaksi vuotta. Tyytymättömyys alkoi siitä kun tajusin että mulle oli puhelimessa laitettu määräaikainen sopimus, ilmoittamatta siitä erikseen. Yritin heti alkuun perua tilauksen koska laite ei toiminut luvatulla nopeudella seudulla jossa asuin, mutta ei onnistunut. En jaksanut ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Yhteys pätki kokoajan ja kerran oli kaksi viikkoa kokonaan pois pelistä, asiakaspalvelussa sai jonotella yli puoli tuntiakin saadakseen epä ystävällistä palvelua ilman pahoitteluita. Ilmoitettiin, että heillä on aikaa kaksi viikkoa korjata vikaa ennen kun mun on mahdollista mitään korvauksia tms. saada. Ikinä en luvattua ilmoitusta korjauksen suorittamisesta saanut vaan yksi kaunis aamu mokkula taas heräsi henkiin. Irtisanoin liittymän heti kun se oli mahdollista enkä enää edes pyllistä kyseistä lafkaa kohti.

Lastentarvikeliikkeissä saa todella epätasaista palvelua. Raskaanaollessa en saanut palvelua sitten millään ja päätinkin etten ikinä enää kyseiseen liikkeeseen mene. kaksi vuotta myöhemmin tuli taas tarve kyseiseen liikkeeseen ja kun haluamaani tuotetta ei muualt asaanut, menin käymään. Palvelu olikin ihan eri luokkaa ja kaupat tuli tehtyä. Ongelmana kyseisessä liikkeellä on kai se, että suurin osa myyjistä on nuoria lapsettomia tyttöjä, joilla ei ole mitään käytännön kokemusta tuotteista, saati lapsista niin että voisi edes kuvitella tarpeita mitä esim. vaunuille voi olla. Niinpä suositukset ovat tyyli "kyllähän kalliimmalla saa paremman" ja "tämä on meidän suosituin malli, eikä ole kukaan valittanut". Eli kannattaa valita myyjä huolella.

vaunu-aitta Helsingissä. Ei minkäänlaista tinkimisen mahdollisuutta vaikka ostaisi useilla sadoilla euroilla useita kalliita rattaita& istuimia. Lisäksi todella vähän henkilökuntaa ja pienet tilat. Samoja tuotteita myy Pikku-Hurmuri Keravalla, suosittelen ajamaan mieluummin sinne, palvelu aivan toista luokkaa, ja aina pystyy hieman tinkimään kun ostaa useamman jutun kerrralla. Mä lähden hyvän palvelun perässä vähän kauemmaksikin mielelläni.

Joskus olen yrittänyt päästä S-marketiin 10 min ennen virallista sulkemisaikaa ostamaan pikaisesti jotain, jonka olisin poiminut suoraan hyllystä ja jota tosissaan olisin tarvinnut (esimerkiksi dödöpullo) eikä vartijat ole enää päästäneet sisään eivätkä myöskään mitenkään perustelleet eivätkä muutenkaan käyttäytyneet ystävällisesti.

On se kumma, kun ei oveen kissankokoisilla kirjaimilla merkitty sulkeutumisaika pidä paikkaansa!

kunnallinen hammashoito Espoossa. Ei tosin ole kilpailijoita joten valituksilla ei ole mitään merkitystä.
hoito, jota olen saanut on aina ollut hyvää, mutta käytännön asioiden hoito aivan luokatonta. Esim. sain ylimääräisen laskun toimenpiteestä, jota minulle ei ollut tehty (jokin sekaannus atk-järjestelmässä) ja jouduin soittamaan eri paikkoihin yli 20 kertaa useampana päivänä ennen kuin lasku saatiin peruttua! Soitot täysin minun laskuuni ja minun ajallani.

Samanlaista ongelmaa myös päivystysaikojen kanssa, tuttavalleni oli annettu "aika" joka ei pitänyt paikkaansa. Turhaan meni paikalle

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
GIGANTTI

siellä ei toimi asiakaspalvelu ollenkaan muutenkin hirveen tympee ja osaamaton henkilökunta.

totta! hlökunta tietämätöntä ja usein markkinoivat vain yhtä merkkiäeivätkä suostu kertomaan muista tuotteista mitään. Näin käynyt useamman kerran

Alkuperäinen kirjoittaja HildaP:
Olen asioinut vauvatalo johannassa kymmeniä kertoja ja AINA palvelu on ollut totaalisen ala-arvoista - ihmettelen, että omistaja ei tee asialle mitään!

Heh, miten viitsii asioida kymmeniä kertoja, jos palvelu on surkeeta;)? eikö kannattaisi äänestää jaloillaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vier:
vaunu-aitta Helsingissä. Ei minkäänlaista tinkimisen mahdollisuutta vaikka ostaisi useilla sadoilla euroilla useita kalliita rattaita& istuimia. Lisäksi todella vähän henkilökuntaa ja pienet tilat. Samoja tuotteita myy Pikku-Hurmuri Keravalla, suosittelen ajamaan mieluummin sinne, palvelu aivan toista luokkaa, ja aina pystyy hieman tinkimään kun ostaa useamman jutun kerrralla. Mä lähden hyvän palvelun perässä vähän kauemmaksikin mielelläni.

Ihmettelen vain, että hyvä palvelu tarkoittaa hinnan alennusta. Onpa K ja S ryhmien marketeissa todella huono palvelu, kun en ole koskaan saanut kassalla alennusta. Noista liikkeistä ei sen enempää tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vaahtokarkkiunelma:
s-ketju oikeastaan kokonaan

reiman laatu on kökköä

finlaysonin muumiyöpuku meni heti aivan kamalaksi

Jouluksin pukin tuoma Finnwearin Muumi yöpuku, sellanen ruskea, meni siis aivan heti aivan kauhtuneen ikivanhan näköiseksi, varsinkin housut.

Alkuperäinen kirjoittaja HildaP:
Olen asioinut vauvatalo johannassa kymmeniä kertoja ja AINA palvelu on ollut totaalisen ala-arvoista - ihmettelen, että omistaja ei tee asialle mitään!

Missä kaupungissa?
Mä en ole kertaakaan henkilökohtaisesti käynyt ko. liikkeessä, mutta ostanut joitakin tuotteita postitse heiltä ja aina on palvelu ollut hyvää. Siis Tampereella.

Elisa. Muuttivat sitä laskutusjärjestelmäänsä pari vuotta sitten ja aloin saamaan mielestäni outoja laskuja jotka sitten kuitenkin kiltisti tunnollisena maksoin enkä tarkistellut kun luotin. Kunnes tuli sama lasku NELJÄNNEN kerran ja silloin tajusin että jossain oli mätää. Tarkistin laskunumerot ja tiliotteeni ja kyllä olivat maksattaneet minulla samaa laskua päivämääriä muuttaen monta kertaa. Ja aikaisempiakin laskuja.

Asiakaspalveluun ei päässyt, kun pääsi palvelu oli töykeää. En tiedä miten paljon menetin rahaa koko häslingissä, varmaan satasen verran. Lopulta raivostuin ja pesin käteni jutusta ja vaihdoin firmaa. Reklamaatioon ei vastattu mitenkään. Toisinaan lähettelevät edelleen laskuja vaikka liittymä ollut suljettuna toista vuotta. Eivät kuitenkaan mene perintään. Heitän suoraan roskiin ja levitän sanaa.

Yhteistyössä