Tuotteita, joihin olet ollut pettynyt/et suosittele ostettavaksi/yrityksiä, joissa huono asiakaspalvelu jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
AVON

itse toimin konsulttina jonkin aikaa mutta sitten yhteistyö ei enää sujunutkaan. eli jos tuli jotain kysyttävää niin en saanut sieltä ketään kiinni. näin ollen lopetin hommat kokonaan.

DNA

asiakaspalveluun ei saanut ikinä yhteyttä, jonottamista ja jonottamista jopa tunnin verran. ei enää koskaan dna:n liittymää meille!

mulla kanssa toi elisa.viime kesänä maksettiin laajakaistan kk maksu ihan ajoissa. netti meni kuitenkin kiinni.soitin ja jonottelin pitkän aikaa.asia luvattiin korjata.ei korjattu, soitin uudelleen ja netti aukes.muutaman päivän päästä tuli muistutuslasku ja taas meni netti kiinni.taas soittelin ja asiaa pahoiteltiin ja netin avaaminen kesti. parin vkon päästä tuli maksumuistutus taas siitä perk.samasta laskusta. tätä jatku vaikka kuinka pitkään.meinasin tulla jo hulluks.

Tutta: Jotkut vaatteet menevät jo ekassa pesussa ihan kamalan näköiseksi.
Lielahden muksutalli: kaksi kertaa olen käynyt, molemmilla kerroilla valehdeltu päin naamaa.
Elisa: Homma vaan ei toimi. Kaupataan puhelimitse jos jonkinnäköstä palvelua, mutta loppuviimein huomaat maksavasi enemmän samasta palvelusta kuin ennen.

Sitten löytyy muutama ravintola, mihin en mene ellei ole ihan pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja HildaP:
Olen asioinut vauvatalo johannassa kymmeniä kertoja ja AINA palvelu on ollut totaalisen ala-arvoista - ihmettelen, että omistaja ei tee asialle mitään!

Samaa mieltä myyjät ainakin Turussa on kuin olisi jokin tukos ahterissa.

Kyseisen yrityksen kanssa minulla on ollut vaikeuksia jo ensimmäisestä kontaktista lähtien. Erittäin ylimielinen ja törkeä omistaja, joka ei suostunut edes keskustelemaan kanssani. Löi luuria korvaan ja haukku päin naamaa. Nyt kun heidän pitäisi korvata lasin vaihdon yhteydessä rikkoutuneet listat, en saa enää mitään yhteyttä yritykseen. Huoh!

kunnallinen hammashoito Espoossa. Ei tosin ole kilpailijoita joten valituksilla ei ole mitään merkitystä.
hoito, jota olen saanut on aina ollut hyvää, mutta käytännön asioiden hoito aivan luokatonta. Esim. sain ylimääräisen laskun toimenpiteestä, jota minulle ei ollut tehty (jokin sekaannus atk-järjestelmässä) ja jouduin soittamaan eri paikkoihin yli 20 kertaa useampana päivänä ennen kuin lasku saatiin peruttua! Soitot täysin minun laskuuni ja minun ajallani.

Samanlaista ongelmaa myös päivystysaikojen kanssa, tuttavalleni oli annettu "aika" joka ei pitänyt paikkaansa. Turhaan meni paikalle

Vähän samaan suuntaan. Espoon terveyskeskuspalvelujen varaaminen. Varasin ajan lääkärille omalle asemalleni ja kun menin sinne ja odotin yli tunnin niin menin jonoon odottamaan asiakaspalveluun pääsyä selvittääkseni missä lääkäri viipyy niin odotin yli puolituntia siinä jonossa. Sitten selvisi ettei koko aikaa ollut. Jonotin seuraavaksi päivystykseen ja minulle oli sanottu ettei aikaa ollut. Kuukausi tuosta tuli karhulasku kun en ollut käynyt lääkärissä. Varaaja oli varannut minulle ajan väärälle asemalle. Selvittelin tätä ja kysyin ensin palvelusta voinko varata ajan tänne asemalle niin sanoi ettei millään voi kun se ei ole oma asemani. Sitten pyysin selvitystä siihen miksi minulle oli aika sinne ja samoin karhulasku. Ei kummempaa pahoittelua kun perui laskun aiheettomana.

Elisa. Muuttivat sitä laskutusjärjestelmäänsä pari vuotta sitten ja aloin saamaan mielestäni outoja laskuja jotka sitten kuitenkin kiltisti tunnollisena maksoin enkä tarkistellut kun luotin. Kunnes tuli sama lasku NELJÄNNEN kerran ja silloin tajusin että jossain oli mätää. Tarkistin laskunumerot ja tiliotteeni ja kyllä olivat maksattaneet minulla samaa laskua päivämääriä muuttaen monta kertaa. Ja aikaisempiakin laskuja.

Asiakaspalveluun ei päässyt, kun pääsi palvelu oli töykeää. En tiedä miten paljon menetin rahaa koko häslingissä, varmaan satasen verran. Lopulta raivostuin ja pesin käteni jutusta ja vaihdoin firmaa. Reklamaatioon ei vastattu mitenkään. Toisinaan lähettelevät edelleen laskuja vaikka liittymä ollut suljettuna toista vuotta. Eivät kuitenkaan mene perintään. Heitän suoraan roskiin ja levitän sanaa.

Minulla vanha radiolinjan aikainen liittymä heräsi henkiin kun firma muuttui elisaksi. Laskuja alkoi tulla mutta harvakseltaan koska ei muuta laskutettavaa kuin perusmaksu. Sitten kun yritti lopettaa liittymää ja kuvitteli onnistuneensa niin eikös taas puolen vuoden päästä tullut uusi lasku.

DNA ketuttaa tällä hetkellä eniten, eilen tilasinkin uudet liittymät... Laskut tulee miten sattuu jos tulee ollenkaan, web-palvelut maksaa enemmän mitä on sanottu, soitonestojen kytkentä kyllä laskutettiin mutta palvelu ei toimi yms yms yms... Ja sinne asiakaspalveluun saa aina jonottaa sata vuotta.
Sellainen Autokerrossänky (paloautot yms), hintaansa nähden odottais vähän laadukkaampaa tavaraa, meillä alle 2v vanha sänky hajoaa käsiin. Toisaaltaan en sit tiedä kuka sellaista jaksaa kovin paljon kauempaa katsellakaan :D
Pakasteperunamuusi, onkohan se sit Oolannin. Pakko oli ostaa viikonloppuna kun Valtsussa oli niin huonoja irtoperunoita ja pussiperunat oli ihan vihreitä. Ja toi pakastemuusi ei vaan maistu miltään muulta kuin pakkaselta vaikka tekis mitä :x En tiä mikä siinä on kun sit taas esim ne pakastealtaan keittoperunat on vaikka kuinka hyviä aina.
Forma sekoili kerran mun lehtitilauksen kanssa monta kuukautta (peruutettu tilaus jota kuitenkin laskutettiin aina uudelleen ja uudelleen, lehtiä eivät lähettäneet) ja jouduin olemaan monet kerrat yhteydessä perintätoimistoonkin... Tykkäisin kyllä Kotivinkistä, Trendistä jaTalo&Koti-lehdestä mutta en tiedä uskallanko ko. puljun lehtiä enää tilata.

Viimeksi muokattu:
design-talojen talot ja palvelu... Meillä on ja ongelmia oli ainakin näillä korkeuksilla. Aivan kokemattomat raksamiehet, vuosi ollaan asuttu ja tapetit jo uusittu jne. Korjauslista oli pitkä lopputarkastuksen jälkeen. Omasta edustajastamme emme kuulleet enää sen jälkeen kun kiikutti laattavaihtoehdot meille, emme siis kertaakaan. Itse myyntityössä olevana luulen tietäväni että asiakkaista pidetään huolta ja heistä ollaan kiinnostuneita.

design-talojen talot ja palvelu... Meillä on ja ongelmia oli ainakin näillä korkeuksilla. Aivan kokemattomat raksamiehet, vuosi ollaan asuttu ja tapetit jo uusittu jne. Korjauslista oli pitkä lopputarkastuksen jälkeen. Omasta edustajastamme emme kuulleet enää sen jälkeen kun kiikutti laattavaihtoehdot meille, emme siis kertaakaan. Itse myyntityössä olevana luulen tietäväni että asiakkaista pidetään huolta ja heistä ollaan kiinnostuneita.

Mä tiedän kanssa kaksi Design-talon rakennutta perhettä ja molemmilla hirveät riidat ko. firman kanssa, toiset tapelleet oikeudessakin ja toisilla kaikki menee muuten vaan pieleen.
Jos joskus rakenn(ut)an talon niin tiedänpä ainakin mitä firmaa en edes harkitse.

Eräs Keravalainen kirpputori joss myyjät eivät tervehdi eivätkä sano edes ostosten loppusummaa. joka kerta noin, vaikka olisi uusi naama kassan takana. Todella ahdistavaa.

Saunalahti
Meillä 5 puhelinliittymää ja 2 nettitikkua. Yksi puhelinliittymistä on tekstari, jonka perusmaksu sisältää 1000 tekstaria. Tämän lisäksi laitoimme 10e/kk saldorajan, eli voi lähettää 1000 ilmaista viestiä ja jos menee yli, niin on tuo 10e käytettävissä tai voi soitella tuolla 10e.
Noh jos on lähettänyt yhden viestin ja puhuu sitten kympillä ei enää saakaan lähetettyä yhtään "ilmaista" viestiä kun saldoraja on ylitetty. Reklamoin ja sain vastauksen miten nykytekniikalla on mahdoton lähettää nuota ilmaisia viestejä enää saldon umpeuduttua. Jännä että soneralla onnistuu, liekö niillä parempi tekniikka ;)

Hglöfsin repuissa tyyppivikana vetoketjun rikkoutuminen. Repulla 25 v takuu, mutta kun vein liikkeeseen takaisin, niin sanoivat ettei koske vetoketjua koska se menee niin usein joka tapauksessa rikki!

Myös Emmaljungan hoitolaukun vetoketju on susi. Mutta siinä ei mitään takuuta ollutkaan.

Me otettiin yhteyttä Haglöfsin maahantuontiin kun repusta halkesi yhdestä vetoketjusta se vetoketjujen vetimissä oleva renksu. Lähettivät niitä useammankin kappaleenja kuulemma ehdottomasti kuuluu takuusen!

Kertokaa mielellään kaupungit ja myymälät tarkkaan, Gigantin tai s-ryhmän kokonaan haukkuminen on melko järjetöntä. Se että espoon rossossa sai huonoa palvelua ei tarkoita etteikö sodankylän salessa sanottaisi huomenta hymyn kera. Ja ei, en ole sodankylän salessa töissä.

Kuopiossa puijonlaakson apteekki on todella ala-arvoinen, menet hakemaan reseptillä mitä vain lääkettä niin sanovat "ei löydy hyllystä, mutta saat huomenna" ja ovat jo laittaneet leimat reseptiin niin ettet vahingossakaan voi hakea sitä toisesta apteekista. On siis sattunut minulle, kolmelle ystävälleni ja aikaa tapausten välillä reilu vuosi eli kyseessä ei ole mikään hetkellinen toimitusongelma.

Saunalahti
Meillä 5 puhelinliittymää ja 2 nettitikkua. Yksi puhelinliittymistä on tekstari, jonka perusmaksu sisältää 1000 tekstaria. Tämän lisäksi laitoimme 10e/kk saldorajan, eli voi lähettää 1000 ilmaista viestiä ja jos menee yli, niin on tuo 10e käytettävissä tai voi soitella tuolla 10e.
Noh jos on lähettänyt yhden viestin ja puhuu sitten kympillä ei enää saakaan lähetettyä yhtään "ilmaista" viestiä kun saldoraja on ylitetty. Reklamoin ja sain vastauksen miten nykytekniikalla on mahdoton lähettää nuota ilmaisia viestejä enää saldon umpeuduttua. Jännä että soneralla onnistuu, liekö niillä parempi tekniikka ;)

Ei parempi vaan tulevaisuuden tekniikka :D

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;22947011:
samoin.

s-ketjuun kuuluu aika paljon kaikenlaista, eli tuntuupi olevan asennekysymys kun koko ketjun ruttaa... :(

S-pankki ja Prisma ovat sellaiset joista olen saanut ihan älyttömän huonoa palvelua. Tiedättekö kun tulee sellainen tunne että heittää hanskat tiskiin eikä enää ikinä tule takaisin? :mad: Pankki on pankin irvikuva ja Prisman työntekijät ovat pääasiassa kuin muinaisessa Neuvostoliitossa asiakaspalveluoppinsa saaneet.

DNAsta huonoja kokemuksia kuten muillakin.

Ja jos joskus myydään asuntomme niin Habitaa ei missään olosuhteissa käytetä välittäjänä! Ammattitaidotonta touhua. kiinteistönvälittäjä ei esim tiennyt että taloon ei oltu tehty lopputarkastusta. Sanoi eräästä asiasta että on laitonta, joka tarkastettiin omalta lakimieheltämme -> se nauroi ja sanoi ettei todellakaan ole. Jouduttiin omana työaikanamme puuhaamaan sopimuksia yms mitkä olisi kuuluneet välittäjän kontolle. Ja kun reklamoitiin niin jouduttiin odottamaan vastausta tosi kauan, sittenkin se oli tyyliin voi voi, kurja juttu mutta ei auta. :kieh:

S-pankki ja Prisma ovat sellaiset joista olen saanut ihan älyttömän huonoa palvelua. Tiedättekö kun tulee sellainen tunne että heittää hanskat tiskiin eikä enää ikinä tule takaisin? :mad: Pankki on pankin irvikuva ja Prisman työntekijät ovat pääasiassa kuin muinaisessa Neuvostoliitossa asiakaspalveluoppinsa saaneet.

Mikä/mitkät prismat kyseessä? Ja mikä vuosi? Harvassa prismassa on kyllä edes sellaista osasta jossa olisi varsinaista asiakaspalvelua, ehkä kodinkone puolella. Citymarketeissa on sentään vielä kala ja liha tiskit poikkeuksetta.

kiitos :( ! mä oon ollu prismassa 12 vuotta töissä ja saanut paljon hyvää palautetta, ikinä en kohtele asiakasta tahallisesti mitenkään huonosti. olen pahoillani että saamasi palvelu on ollut huonoa, olethan valittanut asiasta? useinhan jos osaa kuvailla myyjää niin palaute käydään myyjän kanssa läpi niin ettei ole enää varaa toista kertaa samaan...
ja tohon oppiin; kyllä se suurin asiakaspalvelukokemus tulee töitä tehdessä, kehittyy ja kouliintuu... en puolustele huonoa palvelua mutta esim. kassalla aloittanut nuori ei välttis vielä hanskaa kokonaisuutta!

[QUOTE="vieras";22947472]Mikä/mitkät prismat kyseessä? Ja mikä vuosi? Harvassa prismassa on kyllä edes sellaista osasta jossa olisi varsinaista asiakaspalvelua, ehkä kodinkone puolella. Citymarketeissa on sentään vielä kala ja liha tiskit poikkeuksetta.[/QUOTE]

ja harvassa prismassa TISKIÄ omistaa edes prisma enää.

Ruoholahden city-marketissa on ihan järkyttävän huonoa asiakaspalvelua. TOki sielläkin poikkeuksia on, mutta osa nuorista myyjistä on aivan järkyttävän töykeitä ja ammattitaidottomia.

Yhteistyössä