Tuotteita, joihin olet ollut pettynyt/et suosittele ostettavaksi/yrityksiä, joissa huono asiakaspalvelu jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;23978423:
Kaakkurin CityMarketti - en usein siellä asioi mutta joskus kuitenkin. Kertaakaan vuoden 2011 aikana ei kassakuitti ole ollut oikein...

Ruskon Citymarket Oulussa! En enää asioi siellä ollenkaan. Viime vuonna ainakin viisi kertaa tapahtui niin, että kassalla eri hinta (ja aina kalliimpi) kuin hyllynreunassa. Kyse ei ollut monista euroista, mutta pienistä puroistahan ne suuret virrat syntyvät.

Pancho Villa-ravintolat Pirkanmaan alueella. Itse olen laittanut palautetta yhteen ja laitoin n.2vkon päästä uuden palautteen, kun ei vastausta tullut eikä ole vielä tähän päivään mennessä. Yleistän siksi, että kaverini ovat laittaneet muutamaan muuhun Pirkanmaan Panchoon palautetta eivätkä koskaan ole saaneet vastausta.

Halensilta ei kannata tilata, koska vaatteet ovat todella heikkolaatuisia & ihan eri näköisiä kuin kuvissa! :( :mad: esim. farkut eivät näytä farkuilta ( jotain outoa kangasta) ja eräs toppi repesi kahden pesukerran jälkeen

[QUOTE="pettynyt";23979322]Halensilta ei kannata tilata, koska vaatteet ovat todella heikkolaatuisia & ihan eri näköisiä kuin kuvissa! :( :mad: esim. farkut eivät näytä farkuilta ( jotain outoa kangasta) ja eräs toppi repesi kahden pesukerran jälkeen[/QUOTE]

Mä taas rakastan Halensin vaatteita. On pari uskollista nahkatakkia sieltä, ja kauniita puseroita myös. Farkkuja en koskaan tilaa, haluan aina sovittaa kaupassa.

[QUOTE="pettynyt";23979322]Halensilta ei kannata tilata, koska vaatteet ovat todella heikkolaatuisia & ihan eri näköisiä kuin kuvissa! :( :mad: esim. farkut eivät näytä farkuilta ( jotain outoa kangasta) ja eräs toppi repesi kahden pesukerran jälkeen[/QUOTE]

Samaa mieltä. Väritkin todella erilaisia kuin kuvissa. Esim. kuvassa punainen ja siinä lukee punainen mutta tuote on lähinnä oranssi.
Myöskään Elloksesta en tykkää. Vähän sama juttu tuotteiden kanssa, sitten niitä mainoksia tulee kerran viikossa muovissa ja kamala määrä lippulappuja mukana missä on nimet jokaisessa, asiakaspalveluun saa yhteyden vain soittamalla, puhelun hintaa ei kerrota missään ja jos sieltä joku vastaa niin eivät puhu suomea kunnolla.

Elisa kans on aika paska. Kun muutettiin niin mulle luvattiin että liittymä toimii heti uudessa asunnossa. No ei toiminut, soitin ja luvattiin että menee pari päivää. Lopulta meni kolme viikkoa ja olisin ihan tarvinnut nettiä työn takia. Tuli lasku ja siinä oli laskutettu myös tuo kolmen viikon jakso. Soitin taas ja kerroin etten aio maksaa siltä ajalta mitään kun ei netti toiminut vaikka mulle luvattiin että toimii. Asiakapalvelija sanoi suunnilleen että voivoi, pitää se maksaa. Tuumasin että okei mutta pistäs samalla sit sinne että irtisanon liittymän. Sitten se lupasikin että joo annetaan hyvitystä tuon 3 viikon osalta eli piti alkaa 'uhkailla' liittymän purkua ennen kuin sai hyvitystä asiasta josta olisi ilman muuta pitänyt sitä saada.

huonoa palvelua olen saanut autopalella.. voi kiesus sentää..
joo se että olen nainen ei tietääkseni automaattisesti tarkoita sitä ettenkö autoani tuntisi.. olen niin monesti joutunut vääntämään kättä niiden miesten kanssa ettei tosikaan.. huoh.. esimerkkejä on monia..
mutta esim kävin kysymässä onko heidän kautta mahdollista saada xenon hyväskyttyjä umpioita eli missä olisi myös pitkille xenon hyväksyntä.. no mitä teki asiakaspalvelija? alkoi rääkyy ja huutaa mulle et "teitpä sä sinne minkä tahansa viritelmän pellin alle niin se on aina laiton!!!" koitin selittää ettei näin ole jos umpiossa on hyväksyntä niin ei.. mua ei kuunneltu ja haistatin mielessäni pitkät puljulle.. mut ikävä kyllä ainoa paikka mistä saan tiettyjä osia nippaniini.. koska sattuu olemaan harvinaisempi tapaus.. ni pakostaki käytettävä ko puljun palveluja.. mut onneks huollon puolella jätkät ollu paljon mukavampia!! :)

Saga formin termospullo keräsi paljon kondenssivettä korkkiin. Korkin kierteet olivat huterat ja ennen pitkää pettivät ja pullo alkoi vuotaa. Minkäänlaista vastausta en saanut, vaikka laitoin kolmeen osoitteeseen viestiä. Oli vaikea löytää yhteystietoja ja johonkin osoitteseen ei mennyt viesti perille. Saga form sucks.

Yhteistyössä