Tuotteita, joihin olet ollut pettynyt/et suosittele ostettavaksi/yrityksiä, joissa huono asiakaspalvelu jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S-pankki ja Prisma ovat sellaiset joista olen saanut ihan älyttömän huonoa palvelua. Tiedättekö kun tulee sellainen tunne että heittää hanskat tiskiin eikä enää ikinä tule takaisin? :mad: Pankki on pankin irvikuva ja Prisman työntekijät ovat pääasiassa kuin muinaisessa Neuvostoliitossa asiakaspalveluoppinsa saaneet.

Ja jos joskus myydään asuntomme niin Habitaa ei missään olosuhteissa käytetä välittäjänä! Ammattitaidotonta touhua. :

Jumbon prismassa, viihdeosaston myyjäpojat ovat kyllä aivan järkyttäviä. Tekevät kyllä mitä kaikkensa, ettei vain tarvitsisi asiakasta mennä auttamaan. Sen sijaan Itäkseskuksen Prismassa on törmännyt ystävällisiin ja mukaviin myyjiin.
Ja samat kokemukset Habitasta. Meille asunnon myynyt välittäjä oli kyllä niin huijari, ja jätti kertomatta asunnon puutteista kaikki oleelliset.

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;22947540:
kiitos :( ! mä oon ollu prismassa 12 vuotta töissä ja saanut paljon hyvää palautetta, ikinä en kohtele asiakasta tahallisesti mitenkään huonosti. olen pahoillani että saamasi palvelu on ollut huonoa, olethan valittanut asiasta?

Sä olet siis se poikkeus joka vahvistaa säännön ;) Itse ole tehnyt kauppahommaa sekä kassalla että osastolla, tosin vain 5 vuotta, mutta kuitenkin. Eli en ihan herkkähipiäinen ole ja kohtelen myyjiä kunnioittavasti. Mutta mun mielestä esim tiuskiminen, ja sellainen välinpitämättömyys ei kuulu kaupan myyjän työhön. Voi olla pska päivä, mutta se ei ole asiakkaan vika!

Mitä taas S-Pankkiin (Raisio) tulee niin siitä nostin isommankin metelin. Siinä tapahtumassa meni valitettavasti kaikki pieleen mitä voi mennä, ja viimeisenä niittinä oli vielä ilmeisesti vähän kokematon tyttö jonka kanssa asioin viimeiseksi. Kokemattomuuttaankaan ei silti saa nimitellä asiakasta! Joka tapauksessa onnistui loukkaamaan mua aika pahasti. Koko sotkun jälkipyykki ei sekään tullut hoidettua ihan tyydyttävästi, joten ihan heti en S-Pankissa asioi.

Valitettavasti se menee yleensä niin että jos saa huonoa palvelua firman paikasta A, niin epäilyttää mennä saman firman paikkaan B asioimaan. Jokainen työntekijä edustaa kuitenkin koko firmaa, ei vain omaa työpistettään.

No Giganteissa on aivan äärettömän huono systeemi, enkä lainkaan ymmärrä miten se voi olla kustannustehokasta.
Eli jos haluan ostaa tuotteen, vaikka nyt tv:n, niin eka jonotan ehkä 30min, että saan myyjän itselleni.
Sitten marssin kassalle jonottamaan (viimeksi jonotin siinäkin 20min). Ja sitten lopuksi jonottamaan vielä tavaranluovutustiskille.

GIGANTTI

siellä ei toimi asiakaspalvelu ollenkaan muutenkin hirveen tympee ja osaamaton henkilökunta.

peesi tähän.tilasin kerran gigantista joulukortit omalla kuvalla,tilauksen tein netissä lokakuun lopussa.kahen viikon päästä tuli lappu postiluukkuun että ovat noudettavissa liikkeestä.no lähdin noutamaan(liike 20km päässä)ja sieltä kerrottiin että vahingossa tullut,ei ole vielä valmiita kortit.noh,läksin kotiin ja 2 vkoa taas kului ja sähköpostilla ilmottivat että kortit valmiita voi noutaa liikkeestä.taas menin noutamaan ja pahoittelivat että ei kyllä ole vielä valmiita,eivät osanneet sanoa miksi mulle tuli lmotus että ovat noudettavissa.siinä sitte ilmotin että kuukaus kulunu ja toimitusaika oli max. 10 arkipäivää että jos ei kohta ala kuulua niin en halua niitä vaan tilaan muualta.lupasivat toimittaa mahd. pian.

soitin seuraavan kerran puolivälissä joulukuuta ja sanottiin että koko tilausta ei heillä näy että joku moka tullut,jos haluan voin tehdä tilauksen uudestaan.sanoin ei kiitos ja tilasin muualta.no seuraavan vuoden maaliskuussa saapu postissa ilmotus että ulosottoon menossa lasku,en ole maksanut kortteja.no soitin giganttiin ettei ne ole mulle tullutkaan ja sanoivat et oli valmiina jo helmikuussa(!)no kysyin mitkä ne semmoset toimitusajat on et 4kk saa odotella,ja mitä mä enää teen joulukorteilla joissa lukee hyvää jouluu ja onnee vuodelle 2010 ku elettii jo vuotta 2010..no maksettava kuulemma oli silti.maksoin,enkä oo ikinä enää asioinu siellä.

Viimeksi muokattu:
peesi tähän.tilasin kerran gigantista joulukortit omalla kuvalla,tilauksen tein netissä lokakuun lopussa.kahen viikon päästä tuli lappu postiluukkuun että ovat noudettavissa liikkeestä.no lähdin noutamaan(liike 20km päässä)ja sieltä kerrottiin että vahingossa tullut,ei ole vielä valmiita kortit.noh,läksin kotiin ja 2 vkoa taas kului ja sähköpostilla ilmottivat että kortit valmiita voi noutaa liikkeestä.taas menin noutamaan ja pahoittelivat että ei kyllä ole vielä valmiita,eivät osanneet sanoa miksi mulle tuli lmotus että ovat noudettavissa.siinä sitte ilmotin että kuukaus kulunu ja toimitusaika oli max. 10 arkipäivää että jos ei kohta ala kuulua niin en halua niitä vaan tilaan muualta.lupasivat toimittaa mahd. pian.

soitin seuraavan kerran puolivälissä joulukuuta ja sanottiin että koko tilausta ei heillä näy että joku moka tullut,jos haluan voin tehdä tilauksen uudestaan.sanoin ei kiitos ja tilasin muualta.no seuraavan vuoden maaliskuussa saapu postissa ilmotus että ulosottoon menossa lasku,en ole maksanut kortteja.no soitin giganttiin ettei ne ole mulle tullutkaan ja sanoivat et oli valmiina jo helmikuussa(!)no kysyin mitkä ne semmoset toimitusajat on et 4kk saa odotella,ja mitä mä enää teen joulukorteilla joissa lukee hyvää jouluu ja onnee vuodelle 2010 ku elettii jo vuotta 2010..no maksettava kuulemma oli silti.maksoin,enkä oo ikinä enää asioinu siellä.

Olisit ottanut yhteyttä kuluttajansuoja-asiamiehelle..

[QUOTE="Tiude";22946925]Kyseisen yrityksen kanssa minulla on ollut vaikeuksia jo ensimmäisestä kontaktista lähtien. Erittäin ylimielinen ja törkeä omistaja, joka ei suostunut edes keskustelemaan kanssani. Löi luuria korvaan ja haukku päin naamaa. Nyt kun heidän pitäisi korvata lasin vaihdon yhteydessä rikkoutuneet listat, en saa enää mitään yhteyttä yritykseen. Huoh![/QUOTE]

Terve,

Joo, netti rupeaa olemaan täynnä kirjoituksia ALT-Lasin kommelluksia. Tuollaiset firmat eivät kuulu palvelualalle ollenkaan. En ole itse huonompaan palveluun törmännyt - ihme että meidän kohdalla tapaus oli niin selvästi aikaisempia kokemuksia törkeämpi. En voi muuta kuin jatkaa ihmisten varottamista.

Tuli mieleen tuosta pyyhekoukku-ketjusta, että olisi kiva tietää kokemuksia muistakin yrityksistä jotka eivät reagoi asiakaspalautteisiin tai tuotteista jotka ovat susia.

Itse voin mainita Porin Suomalaisen klubin, erittäin töykeää palvelua ja kohtelua, eikä mitään vastausta reklamaatioon. Huonoin ravintola jossa olen koskaan käynyt ja ainoa kerta kun olen saanut niin huonoa palvelua että halusin asiasta reklamoida.

Toimimattomia tuotteita ei nyt tule mieleen, mutta huonoa laatua on olleet Nanson yöpaidat, tulee helposti reikiä saumoihin. En tiedä onko näin kallimmissa malleissa, mutta ainkin näissä, joita on myynnissä tyyliin Prismassa.

Tarjoustalon mainoksien vastaamattomuus todellista valikoimaa. Muutenkin hyvini pelottava paikka käydä ostoksilla...

Iberon hiusrenksut. Aina välillä on tullut vahingossa ostettua. Eivät kestä mitään. Venyy muutaman kerran jälkeen kelvottomaksi.

Oulun verkkokauppa. comista ei saa koskaan palvelua. Ollaan mm haluttu tietokone, tulostin/kopiokone/monitoimilaite, telkkari ja tais olla vielä jotain muutakin. Aina saa lähteä puolen tunnin kiertelyn jälkeen pois, kun myyjiä ei näy ja jos joku näkyy niin on jo toisen asiakkaan "käytössä". Varsinkin yli tonnin laitteisiin toivoisi sitä asiantuntijan mielipidettä, joten tuotteet on haettava aina muualta. Muuten hyvät hinnat ym liikkeessä, mut ei niistä pääse hyötymään.

Temal kylpyhuonekalusteet. Emalipintaiseen käsienpesualtaan pinta rikkoutui kuukauden käytön jälkeen. Korjauslakkaa tarjosivat korvaukseksi. Eihän allas enää ole uudenveroinen, kun kolhua ei kuitenkaan saa näkymättömäksi.

Lisäksi Temalin peilikaapista syöpyi maalit pois jonkin miehen käyttämän kostetiikka-aineen takia. Mies ei voi enää pitää partavaahtoaan kylppärin kaapissa. Kiva kiva.

Kuvittelin, että kotimaisuus takaa laadun, mutta ei näytä pitävän paikkansa enää nykyaikana.

Mä asun hyvin pienessä kaupungissa joten nimiä en kerro.
Tänne perustettiin kangaskauppa, sinänsä hieno juttu, ettei aina tartte ajaa lähimpään isoon kaupunkiin. ei sillä, että mä mikään vakkariasiakas olisin, mutta välillä iskee inspiraatio tehdä jotain tyynyjä, verhoja ym..
Nyt piti saada juhliin hattu tehtyä, siis tuunattua. Menin hakemaan jotain kevyttä kangasta. Mutta palvelun taso tyrmistytti.
Toinen ajeli ompelukoneella ja kiros että nääkin tullaan tänään hakee ja huikkas sille toiselle että palveletko sä tota.. se palvelu sisälsi seinän vieressä olevassa tuolissa istumista. Ei pukahtanut yhtään sanaa, takahuoneesta kuului että ne on melkein kaikki verhokankaita. Ja heidän ikkunassa on toinen iltapuku ja toinen rennompi naisten vaate.... (eli voi verhokankaastakin saada vaatteita)

Mä päädyin pinkkiin voilee kangaspakkaan. Itse sain sen alimmaisena kun oli niin kaivaa ja nostaa esille. Kun mä sitten sanoin että joo, voisin pienen suikaleen tätä ostaa niin ei mitään merkkiäkään että mulle siitä kankaasta leikattais pala. Mä seisoin sitten hetken paikallani ja mietin, että pitäiskö mun toistaa vielä nätisti sanomani vai kääntyä ja lähteä pois. Päätin, että ostan kun en ehdi enää isoon kaupunkiinkaan.
Toistin että voisin ostaa tästä puolisen metriä. Ja mitäs tämä nainen mulle sanoikaan... joo, nostatko sen tähän pöydälle?. ööh, tein työtä käskettynä, mietin vielä että kysynkö vaan missä sakset ovat ja voin kyllä rahastaa itse itseäni...

Tässä liikkeessä oletin tämän mua "palvelleen" naisen olevan omistajan tytär, tosin reilu 20 v. Mutta ei häntä ole luotu asiakaspalveluun eikä kyllä äitikään sieltä takahuoneesta ottanut paljon kantaa asiaan.
Pois lähtiessä ajattelin jo kommentoida suoraan heille pettymykseni asiakaspalveluun mutta ajattelin olla ja antaa puskaradion toimia :)

[QUOTE="pirkko";23976661]Oulun verkkokauppa. comista ei saa koskaan palvelua. Ollaan mm haluttu tietokone, tulostin/kopiokone/monitoimilaite, telkkari ja tais olla vielä jotain muutakin. Aina saa lähteä puolen tunnin kiertelyn jälkeen pois, kun myyjiä ei näy ja jos joku näkyy niin on jo toisen asiakkaan "käytössä". Varsinkin yli tonnin laitteisiin toivoisi sitä asiantuntijan mielipidettä, joten tuotteet on haettava aina muualta. Muuten hyvät hinnat ym liikkeessä, mut ei niistä pääse hyötymään.[/QUOTE]

Jännä, me taas ollaan pidetty sitä kaupungin parhaana liikkeenä asiakaspalevlun suhteen omassa genressään. Saattaahan olla, että siellä on kameraosastolla eri miehet kuin tv- tai tietokoneosastolla.

Minulla sen sijaan on huonoja kokemuskia Oulun Kirppis Vintiöstä. Oli tosi mukava paikka ennen kuin omistajat vaihtuivat. Nykyinen pariskunta(?) kinastelee jatkuvasti kassan takana kovaäänisesti, saaden asiakkaat vaivaantumaan.

Kodinavux-siivousfirma pääkaupunkiseudulla. Mistään sovitusta ei pidetty kiinni. Neljännellä kerralla purimme sopimuksen, mutta silloinkaan eivät pahoitelleet!

SKV kiinteistönvälitys Espoon Tapiolassa. Osa välittäjän mainospuheesta ei pitänytkään paikkaansa = keksi päästään. Lisäksi paljasti meille alimman hinnan, jolla myyjä myisi. Muutakin sotkua oli niin, että kauppoja ei syntynyt.

Net.Anttila en tykkää..

Viime vuonna ostettiin net.anttilasta ulkoilupuvut.
Puvut tuli.Tässä vikoja: ompeleet näytti siltä kuin 5v olisi ommellut ne, lankapakoja, reikiä takeissa, Minulle tulevassa takissa takin hupun kiristysnarun pää näytti siltä kuin joku olisi järsinyt sitä

Takit palautettiin ja sovittiin aspan kanssa,että vaihdetaan
Kun sitten lopulta tuli uudet saman merkin puvut niin vikoja löytyi edelleen!
Ompeleet tehty siten,että juuri ja juuri pysyy hihat kiinni, lankoja repsotti taasen rutkasti

Nämäkin lähti takaisin iloisen kirjeen kera: palautamme nämä emmekä halua vaihtaa vastaavaan tai toisen merkin pukuihin ja viat taas kerrottuna.

ELEGA-keittiö!!! Myyjä istui 2h takki päällä keittiössämme, vittuili joka välissä, yritti pakkomyydä YLIHINNOITELTUJA kaappeja. Parilta tutulta kuullut, että toimituksesta puuttuu osia ja saa odotella kuukausitolkulla ennen kuin niitä saa.

Miten vittuili?
t. kiinnostunut

Elega-esittelijä oli 1. keittiöfirma jolta kysyimme tarjousta eikä aikaisempaa kokemusta keittiöremontista tai mitään käsitystä hinnoista tai eri vaihtoehdoista joten kuittaili tietämättömyydestämme useita kertoja. "voi voi teitä, mitähän teidän kanssanne oikein tekis"-tyyliin ja katsoi pää kallellaan kädet puuskassa. Nauroi useasti kysymyksillemme mm. Miksi kiinnostuit?

Asutaan kans pikkukylällä ja tuon paikallisen sisutus/remontti liikkeen kans ei vaan suju. Rakennettiin talo reilu 10v sitten. Menin katteleen keittiön laattoja. En löytänyt mieluisia keittiölaatta malleista. Sit siinä ohimennen vilkaisin kylpyhuoneen laattoja ja löysin sellaisen minkä halusin keittiöön.
Myyjä (=omistaja) alkaa mulle paasaamaan että et sää voi niitä keittiöön laittaa kun ne on tarkotettu kylpyhuoneeseen. Sain kuitenkin laatat ostettua mut miehelle sanoin et toista kertaa en siellä asioi.

No meni sit kymmenen vuotta ja tehtiin remonttia. Meillä oli katossa oleva palkki petsattu. Otin siitä mallikappaleen mukaan ja menin kysymään lattiamattoa. Aikani katoin vaihtoehtoja eikä löytyny sopivaa. Myyjältä sit kysyin lisää. Ja ei vaan löytynyt sitä oikeaa. Myyjä lopulta sit hermostu ja sano että kannattas ensin hommata lattia ja sit alkaa petsaamaan. Periaatteessa joo mut se petsi oli just sen väristä mitä halusin lattiaankin. Lattia löyty sit naapurikunnan liikkeestä.

Muutama tökki tuli sit listojenkin kanssa. Väitti et voi petsata vaikka käytännössä ei sit väri tarttunutkaan. ym pientä. Et on meidän asioinnit kyseisessä liikkeessä kyllä asioitu.

ELEGA-keittiö!!! Myyjä istui 2h takki päällä keittiössämme, vittuili joka välissä, yritti pakkomyydä YLIHINNOITELTUJA kaappeja. Parilta tutulta kuullut, että toimituksesta puuttuu osia ja saa odotella kuukausitolkulla ennen kuin niitä saa.

Meillä toimi ekalla kerralla loistavasti:myyjä oli mukava ja ammattitaitonen,remonttimiehet oli hauskoja ja ammattitaitoisia myös.Keittiö valmistui ajallaan,mikä oli mukava yllätys :)
Ekan kerran positiivisisesta kokemuksesta innoissaan tilattiin eteiseen peilikaapit ja makuuhuoneeseen vaatekaapit paria vuotta myöhemmin...Voi luoja!
Myyjä(eri kuin ensimmäisellä kerralla) ei tienny ovivalikoimaa,ei hajua vetimistä,mittas kaikki päin helvettiä,oli tilannu meille 2kpl kiiltäviä valkosia ovia ja 4 tummanruskeaa ovea kun kaikki piti olla valkosia,yms. Lasku olis pitäny maksaa ennen ku kaikki oli valmiina ja kun viellä odoteltiin puuttuvia osia tehtaalta...
Onneksi toisella kerralla oli myös aivan ihana remonttimies tekemässä töitä ja kerto et oltiin viiminen asiakas hänen kohdalla kyseisen firman palveluksessa kun oli kyllästyny selittelemään asiakkaille hänestä riippumattomia mokia...

La famiglia ravintola Jumbossa. Huonoa palvelua, tarjoilijat katsovat nenää pitkin. Eivät kysysneet tai sanoneet mitään kun hakivat lautaset pois. Että sai palvelua piti ite huikata ohi kävelevälle tarjoilijalle että on asiaa. Laitoin asiakas palautetta. Sain ihan asiallisen palautteen, mutta palaute päättyi niin että "toivottavasti jatkonne Sir Eino-ravintolan puolella sujui hyvin". Vastasin että emme ikinä jatkaneet sinne, eli eivät taida ees tietää ketä palautetta lähetti. Siihen en saanut enään mitään vastausta.

Helsingin kyseisessä ravintolassa olen aina viihtynyt ja saanut hyvää palvelua :)

Yhteistyössä