Tuosta ammattiketjusta tuli mieleen (gallup)

  • Viestiketjun aloittaja mynthoni
  • Ensimmäinen viesti
mynthoni
Eräässä toisessa ketjussa listattiin itselle epämieluisia ammatteja, mistä tuli mieleeni vähän toisenlainen kysymys... :D


Voisitko seurustella

1. teurastajan
2. jäteauton kuljettajan
3. stripparin
4. hammaslääkärin
5. poliisin

kanssa?



Itelleni poliisi ja hammaslääkäri olis erittäin ok, 'paskakuski' siinä ja siinä, teurastajan tai stripparimiehen kanssa todennäköisesti en haluaisi seurustella.
 
bud
Mä voisin seurustella vaikka sen paskakuskin kanssa. Tai oikeastaan en edes miellä kyseistä työtä tekevää paskakuskiksi. En ajattele itseänikään ammattini kautta ja toivon, etteivät muutkaan ajattele. Minä olen minä, en ammatti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lode-
1. teurastajan - tottakai

2. jäteauton kuljettajan - tottakai

3. stripparin - en usko, olisi luultavasti liian ulkonäkökeskeinen henkilö minulle, lisäksi en pitäisi siitä että keikistelisi alasti vieraiden akkojen ympärillä :kieh:

4. hammaslääkärin - ehkä, jos ei nipottaisi mun suuhygieniasta..

5. poliisin - tottakai
 
Teurastajan ja roskakuskin kans joo kunhan tajuaisivat peseytyä duunin päätteeks kunnolla.
Stripparin kans joo jos sillä ois hyvä huumorintaju, naljailisin nimittäin tuosta ammatista aikas paljon. Miesstripparit on jotenkin niin huvittavia.
Hampilekurin kans en osaa nähä itteeni.
Poliisin joo jos se pitäs kotonaki univormua :p
 
Vierasminä
Jos yrittäisin päätellä ihmisen luonnetta noiden ammattien perusteella, niin luulisin, että pois jäis strippari ja hammaslääkäri. Strippari olisi liian ulkonäkökeskeinen mun makuun ja hammaslääkäri jotenkin niin olevinaan, kun on sentäs lääkäri.
No, ja poliisikin on vähän semmoinen, että se ajattelee olevansa oikee herkkupala naisille :D Niin, ja jotkut tuon alan ihmiset vinksahtaa itsekin.

Mitäs mulle jäi...teurastaja ja jäteauton kuljettaja. No jaa, he eivät ole halunneet kouluttaa itseensä.

Taidan jättää vastaamatta kysymykseen ammatin perusteella, liian vaikeeta :D

Taidan odottaa, että joskus vielä ehkä rakastun ja sitten sillä ammatilla ei ole väliä.
 
  • Tykkää
Reactions: unelmoiden
"Jep"
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasminä;26248961:
Jos yrittäisin päätellä ihmisen luonnetta noiden ammattien perusteella, niin luulisin, että pois jäis strippari ja hammaslääkäri. Strippari olisi liian ulkonäkökeskeinen mun makuun ja hammaslääkäri jotenkin niin olevinaan, kun on sentäs lääkäri.
No, ja poliisikin on vähän semmoinen, että se ajattelee olevansa oikee herkkupala naisille :D Niin, ja jotkut tuon alan ihmiset vinksahtaa itsekin.

Mitäs mulle jäi...teurastaja ja jäteauton kuljettaja. No jaa, he eivät ole halunneet kouluttaa itseensä.

Taidan jättää vastaamatta kysymykseen ammatin perusteella, liian vaikeeta :D

Taidan odottaa, että joskus vielä ehkä rakastun ja sitten sillä ammatilla ei ole väliä.
Roskakuskilla ja teurastajalla todennäköisesti on myös ammattitutkinto molemmilla (varsinkin tällä nuoremmalla polvella).... Molemmista ammattiryhmistä tunnen yhden ja molemmilla myös tutkinto (paskakuskilla joku ammattiautoilijan tutkinto, teurastajan tutkinnon nimeä en muista mutta sellainen on kyllä). Onhan nykyään siivojienkin käytävä koulu (ainakin laitoshuoltajan ammattitutkinto on olemassa)! Voi itku näitä ihmisten ennakkoluuloja, jos teet paskaista työtä ei siihen mitään tutkintoja tarvita kun apinakin siitä työstä selviää...huoh
 
"Ccc"
Teurastaja käy elintarvikealan perustutkinnon josta erikoistutaan lihateknologiaan. Se on kaksi vuotta kestävä.
Siitä erikoistutaan esim. Lihamestariksi, teurastaja joka kestää vuoden.Eli kolme vuotta menee tuohon.
 
Eräässä toisessa ketjussa listattiin itselle epämieluisia ammatteja, mistä tuli mieleeni vähän toisenlainen kysymys... :D


Voisitko seurustella

1. teurastajan
2. jäteauton kuljettajan
3. stripparin
4. hammaslääkärin
5. poliisin

kanssa?



Itelleni poliisi ja hammaslääkäri olis erittäin ok, 'paskakuski' siinä ja siinä, teurastajan tai stripparimiehen kanssa todennäköisesti en haluaisi seurustella.
Strippari ei kävisi. Olisi muutenkin varmasti ihan eri luokkaa ja tyyliä minun kanssani. Kuitenkin joku komea ja hyvävartaloinen, tuskin meillä olisi kauheasti mitään yhteistä.
 
1. teurastajan
-no kyl mä lihaa syön mutta ohan toi jotenki ehkä vähän karmaseva ammatti :D en tiedä, tuskin olis ongelmaa.

2. jäteauton kuljettajan
-mieheni ja mun yks yhteinen kaveri on "paskakuski" ja ei mitään ongelmaa! en tiedä mitä tällä haettiin, että haisis aina kauhealle? kyllä nekin osaa suihkussa käydä ja pitää muitaku työvaatteitaan :D

3. stripparin
-no tää on vähän siinä ja siinä. teinarina sitä oli aika mustasukkainen tapaus mutta jotenki vähän ikää ku on tullut lisää niin oppinut vähän olemaan mutta kyl varmaan aika paljon mustia sukkia saattais aiheuttaa, illat pääskytysten toisten naisten hipelöitävänä niin joo o..

4. hammaslääkärin
-apua, ei kukaan hammaslääkäri suostuis munkaa olemaan =D mulla on hampaat kauheassa kunnossa vaikka niitä pestään aamun illoin

5. poliisin
-tuskin mitään ongelmaa. en kuulu rikollisjärjestöihin tai muutenkaa oo mikään pikkurikollinen tai muutakaan =D
 
Aries 78
1. Miksei, ihminen joka arvostaa ruumiillista työtä.
2. Voisin, sillä töitä ei tarvitse kotia tuoda.
3. olen seurustellutkin.
4. Rajatapaus.
5. Poliisilla on raskas työ ja palsjon sterssiä, en välttämättä haluais.
 
1. teurastajan, Mikäs siinä kunhan ei tuo töitä kotiin :p
2. jäteauton kuljettajan,olen seurustellutkin,eli voisin
3. stripparin,no jos ois joku hunks tyyppinen,ni ok. Eli siis työnkuva ois vaan se riisuminen ja tanssiminen
4. hammaslääkärin, tottahan toki
5. poliisin, poliisit on hot ja sais olla työvaatteissa kotonakin :whistle:
 
"vieras"
[QUOTE="Jep";26249204]Roskakuskilla ja teurastajalla todennäköisesti on myös ammattitutkinto molemmilla (varsinkin tällä nuoremmalla polvella).... Molemmista ammattiryhmistä tunnen yhden ja molemmilla myös tutkinto (paskakuskilla joku ammattiautoilijan tutkinto, teurastajan tutkinnon nimeä en muista mutta sellainen on kyllä). Onhan nykyään siivojienkin käytävä koulu (ainakin laitoshuoltajan ammattitutkinto on olemassa)! Voi itku näitä ihmisten ennakkoluuloja, jos teet paskaista työtä ei siihen mitään tutkintoja tarvita kun apinakin siitä työstä selviää...huoh[/QUOTE]

Niinpä.. jos oot paskakuski/teurastaja/siivooja/tmv niin et varmastikaan ole viittinyt kouluttaa itteäs.. Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä.
 

Yhteistyössä