Tuosta ammattiketjusta tuli mieleen (gallup)

  • Viestiketjun aloittaja mynthoni
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki olis ok. Jopa se strippari. Tai no, millainen strippari? Kyllä mulle joku Hunksi kelpais :p

Muissakaan ammateissa ei mitään vikaa. Poliisin vaimokkeena olisin tosin koko ajan sydän syrjällään, pääseekö ukkokulta hengestään virantoimituksessa.
 
"Sheddon"
Kaikki kävis. Stripparin kanssa vois olla.. Outoa, joten Sellaisen kanssa vähiten mieluusti.
Hannaslääkärin kanssa vois olla myös vähän vaikeeta, en ehkä hymyilis hampaat näkösällä :D
 
ap mynthoni
Kivaa kun on tullut näin monta kommenttia. :)

Miksi valitsin juuri nuo ammatit tähän listaan, noh... Mihin ammattiin et haluaisi mistään hinnasta -ketjussa aika moni mainitsi tuon teurastajan, joten mua kiinnosti pystyisittekö hyväksymään sen jos kumppani on ammatissa joka itseä ällöttää... Tuossa ammatissa on sentään toisten elävien olentojen nirhaamisesta kyse. Itse en syö lihaa, joten luulen että olisimme vähän liian erilaisia, heh. En siis lihansyöntiä tuomitse sinänsä, mutta ihminen joka kykenee tappamaan eläimiä ja kestää nähdä niiden pelon ja kärsimyksen, tuskin olisi minun tyyppiäni. :p

Jäteauton kuljettajan valitsin ihan vain siksi, että se on näissä ammattien "arvostamis"keskusteluissa aina jotenkin se kliseinen huonoin vaihtoehto ja stereotyyppisesti naisten inhokkiammatti miehellä... Itse ajattelen että jos mies on muuten sivistynyt ja fiksu niin voisin seurustellakin, mutta myönnän että mulla on se kliseinen kuva jostain likaisesta ja härskistä pena the paskakuskista.. :LOL: (Hyvä jos olen väärässä.)

Stripparikin mainittiin inhokkiammattiketjussa pariin otteeseen. Meinasin ensin laittaa listaan prostituoitu, mutta jotenkin ajattelin että siihen nyt kaikki vastaisivat ei. :/ Olen ehkä vähän konservatiivinen kukkahattuilija, mutta pidän strippariakin vähän arveluttavana tai lähinnä surullisena ammattina... jotenkin tulee taas nämä stereotypiat pintaan, että onko sellaisella ihmisellä kaikki hyvin pääkopassa ja muuten...

Hammaslääkäri on listalla, koska sekin sai mainintoja, ja koska moni pelkää ja inhoaa hammaslääkärissä käyntiä, niin kiinnosti tietää aiheuttaako se niin suurta ahdistusta ettei pystyisi seurustelemaan kyseisen ammatin edustajan kanssa, tai onko hammaslekureita kohtaan sellaisia ennakkoluuloja että he ovat jotain hirveitä ihmisiä vapaa-ajallaan. :D

Poliisin lisäsin kai lähinnä siksi, että vaikka Suomessa nyt sattuukin hyvin vähän poliisien kuolemia tms, niin kyllä sitä varmaan aina vähän stressaisi että tuleeko se kumppani ehjänä kotiin työvuorosta...
 
Lex
Mulla on ammatillisesti huono suhde hammaslääkäriin, mutta siitä voisi ehkä päästä yli. Strippaus on ok, mutta en tykkää olla miestäni huonommassa kunnossa joten tämä kariutuu oman itsetuntoni vuoksi.

Kaikki muu käy =)
 
"eee"
Eräässä toisessa ketjussa listattiin itselle epämieluisia ammatteja, mistä tuli mieleeni vähän toisenlainen kysymys... :D


Voisitko seurustella

1. teurastajan
2. jäteauton kuljettajan
3. stripparin
4. hammaslääkärin
5. poliisin

kanssa?



Itelleni poliisi ja hammaslääkäri olis erittäin ok, 'paskakuski' siinä ja siinä, teurastajan tai stripparimiehen kanssa todennäköisesti en haluaisi seurustella.
Hammaslääkärin kanssa erittäin mielelläni. Poliisikin menettelisi. Roskakuski ja teurastaja vähän siinä ja siinä, stripparia en ihan heti kehtaisi viedä vanhemmilleni näytille.
 

Yhteistyössä