Tuossa ajellessa autolla tulee kaikkea mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
eugene-gogol-bordello.jpg

Eugene Hutz

mickey-rourke-450x310.jpg

Mickey Rourke

nm_frida_kahlo_070613_ssv.jpg

Frida Kahlo

kaukoroyhka_bw_211.jpg

Kauko Röyhkä

rasputin2.jpg

Grigori Rasputin

525130.jpg

Anneli Sari

Jotenkin ovat kaikki sielunsisariani... tai -veljiäni. :D

Miten teillä muilla? onko laittaa kuvia kehiin?

Ei oo laittaa kuvia koska en tunne hengenheimolaisuutta mihinkään erikoisiin tai edes vähemmän erikoisiin tyyppeihin.

Mä en oikein edes ymmärrä mitä se on?

Samat ajatukset mitä olet lukenut jostain? Tapa liikkua, puhua?
teot mitä nää tyypit on tehneet? Viehtymys ulkonäköön, olemukseen?

Mä oon niin pinnalinen tyyppi etten löydä pointtia. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ei oo laittaa kuvia koska en tunne hengenheimolaisuutta mihinkään erikoisiin tai edes vähemmän erikoisiin tyyppeihin.

Esim. Eugene on takuulla ollut veljeni edellisessä elämässäni. (Uskokoon, ken tahtoo)

Kauko Röyhkän kanssa voisin keskustella mistä tahansa vaikka koko yön.

Mickey Rourken elämässä (ja mokissa) on paljon minulle tuttua.

Anneli Sari ei kuulu mihinkään ryhmään... Sielultani olen tummempi, kuin moni tumma.

Fridan työt ja elämä puhuttelevat myös tuttuudellaan.

Ja Rasputin... on ihan selkeästi äijäni :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Esim. Eugene on takuulla ollut veljeni edellisessä elämässäni. (Uskokoon, ken tahtoo)

Kauko Röyhkän kanssa voisin keskustella mistä tahansa vaikka koko yön.

Mickey Rourken elämässä (ja mokissa) on paljon minulle tuttua.

Anneli Sari ei kuulu mihinkään ryhmään... Sielultani olen tummempi, kuin moni tumma.

Fridan työt ja elämä puhuttelevat myös tuttuudellaan.

Ja Rasputin... on ihan selkeästi äijäni :D

No tää valaisi just sen verran ku arvasinkin :D

Ainoo minkä tajusin, on se että jonkun tyypin kanssa vois jutella asiasta kuin asiasta tuntikaupalla.
Ja näitähän löytyy.. osa siksi että on samaa mieltä asioista, osa siksi että on niinj eri näkemykset.

Ja toki jonkun taiteilijan työt viehättää; maalaukset, kirjat, musiikki.

Mutta noi muut hommat viuhahtaa meikäläiseltä kyllä yli...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kuka helkkari on tuo ensimmäisen kuvan heppu?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eugene_H%C3%BCtz

Eugene Hütz
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Eugene Hütz

Eugene Hütz (Ukrainaksi: ????? ?????, syntymänimeltään Jevgeni Aleksandrovits Nikolajev, s. 31. lokakuuta 1972 Bojarka, Ukraina) on nykyisin Yhdysvalloissa asuva muusikko, näyttelijä ja DJ. Hän toimii Gogol Bordello -yhtyeen johtohahmona ja kitaristina.
Sisällysluettelo
[piilota]

* 1 Aikainen elämä
* 2 Gogol Bordello
* 3 Muut projektit
* 4 Vaikutukset
* 5 Elokuvat
* 6 Lähteet
* 7 Aiheesta muualla

Aikainen elämä

Hütz syntyi Bojarkassa, lähellä Kiovaa venäläis-ukrainalais-romanialaiseen perheeseen (Nikolajev- Hütz -Gontsarov). Hänen isänsä oli lihakauppias, joka myös soitti kitaraa yhdessä Ukrainan ensimmäisistä rock-yhtyeistä, Medianissa.
Gogol Bordello

Hütz perusti Gogol Bordellon vuonna 1996 muutettuaan Yhdysvaltoihin. Useat yhtyeen jäsenistä ovat Itä-Euroopasta lähtöisin olevia siirtolaisia. Yhtyeen ensimmäinen single julkaistiin vuonna 1999.

Muut projektit

Hützista on tehty Pavla Fleischerin ohjaama The Pied Piper of Hützovina -niminen dokumentti. Dokumentti seuraa Hützia tämän vuotuisella matkallaan Ukrainassa ja Itä-Euroopassa pohtien hänen musiikillisia ja kulttuurisia juuriaan.

Hütz esitti pääosaa ensimmäisessä Madonnan ohjaamassa elokuvassa Filth and Wisdom (2008). Elokuvan ensi-ilta oli Berliinin elokuvajuhlilla 13. helmikuuta 2008. Elokuva ei saanut hyvää vastaanottoa kriitikoilta.

Vaikutukset

* Elokuvassa Wristcutters: A Love Story (2006) hahmo nimeltään Eugene (esittää Shea Whigham) perustuu Hütziin.
* Tammikuussa 2008 Guccin miesten pukeutumisen show'ssa Milanossa Hützin kerrottiin olevan yksi pääasiallisista inspiroijista kokelmalle.[1]

Elokuvat

* Filth and Wisdom (2008)
* Gogol Bordello Non-stop (2007)
* The Pied Piper of Hützovina (2006)
* Everything Is Illuminated (2005)
* Kill Your Darlings (2004)
* Kill Your Idols (2004)

Lähteet

Itserakkaana paskiaisena ihastun vain ihmisiin, joissa on samoja piirteitä kuin itsessäni, joten sielunkaimani:

Aspie-oireinen Sheldon:

sheldon+cooper

Hugh Laurie omana itsenään sekä monituisissa rooleissaan:

hugh_laurie.jpg

Vanha (kuten itsekin olen) ja ajatteleva Leonard Cohen:

01_press_pic.jpg

En mä oikein samaistu naisiin, Scarlett O'Hara muodostaa poikkeuksen, mutta häntähän soimattiin hänen epäsovinnaisen käytöksensä tähden. Tavallaan tunnen itseni sukupuolettomaksi.

Minullakin meni 100 km ennen, kuin yhtään naista tuli mieleen. ;) No, Fridahan oli vähän molempia. :saint:

Ja hoksasinpa juuri, että Eugenen kulmahampaan kultakuori on juuri sellainen, josta len varmaan alta 10-vuotiaasta itselleni haaveillut. Oikeaan kulmahampaaseen. Siksi nenälävistyksenikin on vasemmalla :kieh:

Kiva! Mä jo pelkäsin pahinta...

Mutta on pakko myöntää että Eugene- poika näyttää mielenkiintoiselta ;) B)

RRRRRakastan hänen musiikkiaan. :heart: :D Mustalaispunkkia se kait genreltään on. Mutta joka tapauksessa hulvattoman hauskaa ja kantaa ottavaa. Tai riipaisevan surullista ja kantaa ottavaa.

Tässä mottoni http://www.youtube.com/watch?v=7YElX4na_bg
Tai yksi niistä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Minullakin meni 100 km ennen, kuin yhtään naista tuli mieleen. ;) No, Fridahan oli vähän molempia. :saint:

Ja hoksasinpa juuri, että Eugenen kulmahampaan kultakuori on juuri sellainen, josta len varmaan alta 10-vuotiaasta itselleni haaveillut. Oikeaan kulmahampaaseen. Siksi nenälävistyksenikin on vasemmalla :kieh:

Paljonkos sellainen maksaa? Tiedä, vaikka joku tulis haudan ryöstämään, jos kultahampaasta tietävät. :$

Ja hautaanhan laitetaan tietysti kuolleet, sori, jos ei mitään tolkkua. En ole levännyt, näin painajaista koko yön. Olin jonkun vastenmielisen gangsterin heila, olimme jossain piirityksessä mummilassani (mummi kuollut 13 v sitten) ja tää bf oli aika herkkä painamaan liipaisinta. Ahdistavaa katseltavaa tuommoinen. |O

Ehkä munkin pitäisi lähteä joskus ajelulle ajattelemaan naisia. Aina kun luulen tajunneeni jotain jostain naisesta, oli se sitten tuttava, fiktiivinen hahmo tai julkkis, tää nainen tekee jotain ihan päinvastaista. Siinä mielessä alan olla samalla kannalla Nietzschen kanssa mitä naisiin tulee. Tytärteni vuoksi en saisi kyllä vielä luovuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Paljonkos sellainen maksaa? Tiedä, vaikka joku tulis haudan ryöstämään, jos kultahampaasta tietävät. :$

Ja hautaanhan laitetaan tietysti kuolleet, sori, jos ei mitään tolkkua. En ole levännyt, näin painajaista koko yön. Olin jonkun vastenmielisen gangsterin heila, olimme jossain piirityksessä mummilassani (mummi kuollut 13 v sitten) ja tää bf oli aika herkkä painamaan liipaisinta. Ahdistavaa katseltavaa tuommoinen. |O

Ehkä munkin pitäisi lähteä joskus ajelulle ajattelemaan naisia. Aina kun luulen tajunneeni jotain jostain naisesta, oli se sitten tuttava, fiktiivinen hahmo tai julkkis, tää nainen tekee jotain ihan päinvastaista. Siinä mielessä alan olla samalla kannalla Nietzschen kanssa mitä naisiin tulee. Tytärteni vuoksi en saisi kyllä vielä luovuttaa.

:kieh:
Minä olen "nukkunut" kahtena viime yönä pari, kolme tuntia ja suhaan Salo-Espoo-Hyvinkää-ja-sama-toiseen-suuntaan-väliä äijää kuskaamassa. Vasta yksi läheltä piti-tilanne tänään :/

Mutta asiaan, siis naisiin. Aika pirullisia kapistuksia ovat. En ymmärrä. Voin kyllä ihailla ja ihmetellä, mutta en ymmärtää. Toisaalta sama pätee miehiinkin. :saint:

En mä oikein samaistu naisiin, Scarlett O'Hara muodostaa poikkeuksen, mutta häntähän soimattiin hänen epäsovinnaisen käytöksensä tähden. Tavallaan tunnen itseni sukupuolettomaksi.

Mitä mieltä olet,onko Vanity Fairin Becky Sharp Scarlettin "sisar"? Minusta heissä on tosi paljon samaa, liekö Mitchell saanut vaikutteita. :)

Jonsered, lähdetäänkö joskus ajelulle? Ei sovita mitään aikoja, ilmestyt vain oveni taakse ja lähdemme. En tiedä, montako sataa kilsaa menee naisia pohtiessa, mut mä voin sitten varata rahaa löpöön.

Jonsered, lähdetäänkö joskus ajelulle? Ei sovita mitään aikoja, ilmestyt vain oveni taakse ja lähdemme. En tiedä, montako sataa kilsaa menee naisia pohtiessa, mut mä voin sitten varata rahaa löpöön.

Kuulostaa siltä, että naftaa tulee palamaan.. ja paljon. :D

Ja kilometrejä menee...

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä en osaa laittaa kuvia tänne :ashamed: *salaisuus sekin*

*Pssst... klikkaa maiseman kuvaa tuosta hymiöiden läheltä ja kopioi kuvan osoite ja klikkaa taas maiseman kuvaa, se ei ole salaisuus :) *

Yhteistyössä