H
ServomoottoriAlkuperäinen kirjoittaja jaana:entäs ne sanat 10 ja 13 kirjainta martti servosta?
ServomoottoriAlkuperäinen kirjoittaja jaana:entäs ne sanat 10 ja 13 kirjainta martti servosta?
martti servo ja napanderAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:multa puuttuu se myös... entäs se nelisanainen mikä lähtee suoraan ylös?Alkuperäinen kirjoittaja H:Viikonloppu-ruutuun se 19kirjaiminen?
Tämä mullakin haussa. Samoin lauantaista lähtevä 10-kirjaiminen ja sunnuntaista lähtevä 18-kirjaiminen. Martti Servosta vasemmalle ja 10 kirjainta?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:multa puuttuu se myös... entäs se nelisanainen mikä lähtee suoraan ylös?Alkuperäinen kirjoittaja H:Viikonloppu-ruutuun se 19kirjaiminen?
mitä kautta sait sen auki,mul puuttuu just reunoilta sanat...Alkuperäinen kirjoittaja jaana:joko saitte auto-ruudun päältä trauman auki
televisiosarjaAlkuperäinen kirjoittaja jaana:oisko teillä tohon televisio ruutuun sanoja? mulla on: beverly hills 90210, conan o'brien, tv ja alapuolelta tulee se andromeda
autosta suoraan ylös tulee auto-onnettomuus -> aukee traumaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mitä kautta sait sen auki,mul puuttuu just reunoilta sanat...Alkuperäinen kirjoittaja jaana:joko saitte auto-ruudun päältä trauman auki
mites tähän sanaan pääsee?Alkuperäinen kirjoittaja s:se etäisyys on nähtävyys- ja musiikki-ruutujen rajalla.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mistä tulee etäisyys? sfinksi ja pyramidit on ne kaksi seuraavaa golden gatesta.
siis etäisyys-sanaanAlkuperäinen kirjoittaja mie:mites tähän sanaan pääsee?Alkuperäinen kirjoittaja s:se etäisyys on nähtävyys- ja musiikki-ruutujen rajalla.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mistä tulee etäisyys? sfinksi ja pyramidit on ne kaksi seuraavaa golden gatesta.
siniviivaAlkuperäinen kirjoittaja tuike:ei ku mulla oliki auto auki jo, en vain ollut huomannut aikaisemmin
mitä sanoja teillä on tuolla jääkiekossa? esim. big bluen ja paitsion välissä kaksi sanaa...
captain kAlkuperäinen kirjoittaja tuike:Mikäs tuossa jääkiekossa on siitä Saku Koivusta eteenpäin? se jossa on 7+1 kirjainta?
Miten tuonne autoon pääsee??
Ja sininenAlkuperäinen kirjoittaja mie:siniviivaAlkuperäinen kirjoittaja tuike:ei ku mulla oliki auto auki jo, en vain ollut huomannut aikaisemmin
mitä sanoja teillä on tuolla jääkiekossa? esim. big bluen ja paitsion välissä kaksi sanaa...
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja mie:siniviivaAlkuperäinen kirjoittaja tuike:ei ku mulla oliki auto auki jo, en vain ollut huomannut aikaisemmin
punaviiva->punainenAlkuperäinen kirjoittaja tuike:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja mie:siniviivaAlkuperäinen kirjoittaja tuike:ei ku mulla oliki auto auki jo, en vain ollut huomannut aikaisemmin
Mikä yhdistää mailan ja kiekon? Entä punaviivasta seuraava? Ja NHL:stä eteen päin se väliviivallinen sana?
Joo tuon hokasin nyt itekkin kun sain tuon sinisen eka Ja sinisestä ja punaisesta tuli violetti Hauskan yksinkertaisia välillä, ei osaa edes ajatella että vois tavallaan olla noin helppo sana kuten tuo punaviiva->punainen juttu...Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja tuike:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja mie:siniviivaAlkuperäinen kirjoittaja tuike:ei ku mulla oliki auto auki jo, en vain ollut huomannut aikaisemmin
Mikä yhdistää mailan ja kiekon? Entä punaviivasta seuraava? Ja NHL:stä eteen päin se väliviivallinen sana?
Punaviiva->punainen
Mielenterveys->psykiatriAlkuperäinen kirjoittaja vieras:saisko apuja siihe mielenterveys -> ja nähtävyys ruudusta se 6 kirjainta pyramidin vierestä?