TUO SANAPELI..farm..mikä se nyt olikaan..

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Viikonloppu-ruutuun se 19kirjaiminen?
multa puuttuu se myös... entäs se nelisanainen mikä lähtee suoraan ylös?
Tämä mullakin haussa. Samoin lauantaista lähtevä 10-kirjaiminen ja sunnuntaista lähtevä 18-kirjaiminen. Martti Servosta vasemmalle ja 10 kirjainta?

*tähän jää koukkuun*

tuike
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
ei ku mulla oliki auto auki jo, en vain ollut huomannut aikaisemmin :)

mitä sanoja teillä on tuolla jääkiekossa? esim. big bluen ja paitsion välissä kaksi sanaa...
siniviiva
Kiitos :)

Mikä yhdistää mailan ja kiekon? Entä punaviivasta seuraava? Ja NHL:stä eteen päin se väliviivallinen sana?

mitä sanoja teillä on tuolla jääkiekossa? esim. big bluen ja paitsion välissä kaksi sanaa...
siniviiva

Mikä yhdistää mailan ja kiekon? Entä punaviivasta seuraava? Ja NHL:stä eteen päin se väliviivallinen sana?
punaviiva->punainen

tuike
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:

siniviiva

Punaviiva->punainen
Joo tuon hokasin nyt itekkin kun sain tuon sinisen eka :) Ja sinisestä ja punaisesta tuli violetti :D Hauskan yksinkertaisia välillä, ei osaa edes ajatella että vois tavallaan olla noin helppo sana kuten tuo punaviiva->punainen juttu...

jaana
täytyy taas hetkeksi lopettaa tää vaikka kuinka koukuttavaa onki... meinaa alkaa päätä särkeen ku koittaa miettiä sanoja ja sit tuijottaa tätä ruutua..ja täytyy sitä syödäki välis...

Yhteistyössä