millipilli
sivilisaatio, mutta mihin tulee etäisyys?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mikäs Egypti 12kirj. ja salmen ja lahden välinen sana?
sit puuttuu etäisyys ja nähtävyys väliset sanat
sivilisaatio, mutta mihin tulee etäisyys?Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mikäs Egypti 12kirj. ja salmen ja lahden välinen sana?
sit puuttuu etäisyys ja nähtävyys väliset sanat
Ei mulla oo siinä vielä ees mitään laatikkoaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:etäisyys tulee siihen sivilisaation vasemmalle puolelle,kenttien rajalle...
siihen pääsee musaosaston kautta intervalli-sanastaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei mulla oo siinä vielä ees mitään laatikkoaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:etäisyys tulee siihen sivilisaation vasemmalle puolelle,kenttien rajalle...
no se selittää... mulla on musa HIM -systeemeitä lukuunottamatta tyhjäAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:siihen pääsee musaosaston kautta intervalli-sanastaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei mulla oo siinä vielä ees mitään laatikkoaAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:etäisyys tulee siihen sivilisaation vasemmalle puolelle,kenttien rajalle...
ei mullakaan oo sitä, mutta toista kautta pääs eteenpäinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:auttakee se 14 kirjaiminen musiikki juttu
viulu -> kvintti -> intervalliAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mul on siellä basso ja viulu, mut kummastakaan en pääse eteenpäin
etäisyydestä 9 on välimatkaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä se intervalli 13 kirjainta ja etäisyydestä 9 kirjainta?
Mikä on se 9kirjaiminen?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:nyt puuttuu nähtävyyksistä enää lahden ja salmen välissä oleva sana ja etäisyyden ja nähtävyyden välissä oleva kuusikirjaiminen
välimatkaAlkuperäinen kirjoittaja H:Mikä on se 9kirjaiminen?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:nyt puuttuu nähtävyyksistä enää lahden ja salmen välissä oleva sana ja etäisyyden ja nähtävyyden välissä oleva kuusikirjaiminen