Traumasta ylöspäinsyykkinen trauma->mielenterveys->psykiatri ja viimenen huonekaluruutu aukeneeAlkuperäinen kirjoittaja Taa:mihin tulee mielenterveys? *ihan pihalla* sinne traumaan kaipais sanoja ja jotain millä avata se viimenen ruutu.
kiitos. ehdinkin jo saamaan sen. näinhän se on että kun kysyy niin heti keksiikin..Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Traumasta ylöspäinsyykkinen trauma->mielenterveys->psykiatri ja viimenen huonekaluruutu aukeneeAlkuperäinen kirjoittaja Taa:mihin tulee mielenterveys? *ihan pihalla* sinne traumaan kaipais sanoja ja jotain millä avata se viimenen ruutu.
alas vammainenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla vamma sanasta ylös ja alas auki? 9 ja 8 kirjaimiset
serpentiini ja millenniumAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Oottepas ehtineet pitkälle taas oisko kenelläkään vieläkään tonne juhlat -ruutuun vapun alle tulevaa sanaa (11 kirjainta) ja uudestavuodesta alas viistoon 10 kirjainta
vappu pimiäAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Mulla puuttuis juhla-ruudusta se vapusta yläviistoon 5+5
tietysti :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:vappu pimiäAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Mulla puuttuis juhla-ruudusta se vapusta yläviistoon 5+5
no hitsi... mulla ei ollu siellä vielä ees vampyyriäAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ja vielä vampyyristä 12 kirjaiminen (sarjakuva-ruutu)
mul puuttuu se kansAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ja vielä vampyyristä 12 kirjaiminen (sarjakuva-ruutu)
valpuri, en muista, mineraaliAlkuperäinen kirjoittaja vieras:entä vappu 7 kirjainta? raketti 14 kirjainta ja serpentiinin jälkeen 9 kirjainta?
terä ja elektraAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mul puuttuu se kansAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ja vielä vampyyristä 12 kirjaiminen (sarjakuva-ruutu)
ja sit puuttuu bladesta lähtevä 4 kirjaiminen sekä daredevilin ja sarjakuvan välis oleva 7kirjaiminen
avaruusrakettiAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mul puuttuu se kansAlkuperäinen kirjoittaja Taa:ja vielä vampyyristä 12 kirjaiminen (sarjakuva-ruutu)
ja sit puuttuu bladesta lähtevä 4 kirjaiminen sekä daredevilin ja sarjakuvan välis oleva 7kirjaiminen