Se paikka mihin kaikilla 18-vuotiailla miehillä velvollisuus mennäAlkuperäinen kirjoittaja .:Mikä yhdistää sotilaan ja hernekeiton ?
Tuntematon sotilas ja hernekeitto,siihen väliin tulee RokkaAlkuperäinen kirjoittaja .:Mikä yhdistää sotilaan ja hernekeiton ?
san franciscon lahtiAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mitä tulee golden gaten ja san franciscon väliin,se pitkä litania...?
siis siel alaalla,niitä en oo keksiny vaikka oon kokeillu ties mitäAlkuperäinen kirjoittaja s:Mitä on kolme nähtävyyttä golden gatesta "myötäpäivään"?
mullakaan ei mielikuvitus enää riitä... se yksi yhdistyy puolestaan alareunassa sanaan etäisyys eliAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:siis siel alaalla,niitä en oo keksiny vaikka oon kokeillu ties mitäAlkuperäinen kirjoittaja s:Mitä on kolme nähtävyyttä golden gatesta "myötäpäivään"?
se etäisyys on nähtävyys- ja musiikki-ruutujen rajalla.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mistä tulee etäisyys? sfinksi ja pyramidit on ne kaksi seuraavaa golden gatesta.
Musiikkiin tarvinkin jo paljon sanoja.Alkuperäinen kirjoittaja s:se etäisyys on nähtävyys- ja musiikki-ruutujen rajalla.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mistä tulee etäisyys? sfinksi ja pyramidit on ne kaksi seuraavaa golden gatesta.
huomenta vaan!Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Huomenta! Puoliväli ylitetty... sanoja 320.
Mulla puuttuu kanssa kyllä vaikka mitä. Kaikista ruuduista vielä. Tunturista ainoo mikä puuttuu on suoraan ylöspäin tuleva sanaAlkuperäinen kirjoittaja jaana:huomenta vaan!Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Huomenta! Puoliväli ylitetty... sanoja 320.
multa puuttuu sit vaikka kuinka paljon sanoja ku mulla ei oo ku 263, ainaki suomi-kohdasta ja numeroista, ja sit televisiosta puuttuu paljon...
multa puuttuu siitä 3 sanaa..pappatunturin ja tunturimittarin välinen ja sit noi 2 mitkä lähtee tunturimittaristaAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mulla puuttuu kanssa kyllä vaikka mitä. Kaikista ruuduista vielä. Tunturista ainoo mikä puuttuu on suoraan ylöspäin tuleva sanaAlkuperäinen kirjoittaja jaana:huomenta vaan!Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Huomenta! Puoliväli ylitetty... sanoja 320.
multa puuttuu sit vaikka kuinka paljon sanoja ku mulla ei oo ku 263, ainaki suomi-kohdasta ja numeroista, ja sit televisiosta puuttuu paljon...
Ei kun toi pappatunturin ja yrityksen välissä oleva.Alkuperäinen kirjoittaja jaana:multa puuttuu siitä 3 sanaa..pappatunturin ja tunturimittarin välinen ja sit noi 2 mitkä lähtee tunturimittarista
tarkotitko sitä y-tunnus kohtaa?
polkupyörä..kiitti nyt on eka ruutu kokonaan valmisAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei kun toi pappatunturin ja yrityksen välissä oleva.Alkuperäinen kirjoittaja jaana:multa puuttuu siitä 3 sanaa..pappatunturin ja tunturimittarin välinen ja sit noi 2 mitkä lähtee tunturimittarista
Pappatunturin ja tunturimittarin väliin tulee tunturisopuli ja siitä tunturimittarista lähtee perhonen ja mittari
Mitäs muuta tämä yritys on valmistanut kuin mopoja?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei kun toi pappatunturin ja yrityksen välissä oleva.Alkuperäinen kirjoittaja jaana:multa puuttuu siitä 3 sanaa..pappatunturin ja tunturimittarin välinen ja sit noi 2 mitkä lähtee tunturimittarista
Pappatunturin ja tunturimittarin väliin tulee tunturisopuli ja siitä tunturimittarista lähtee perhonen ja mittari
Jey, niin mullakinAlkuperäinen kirjoittaja jaana:polkupyörä..kiitti nyt on eka ruutu kokonaan valmisAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ei kun toi pappatunturin ja yrityksen välissä oleva.Alkuperäinen kirjoittaja jaana:multa puuttuu siitä 3 sanaa..pappatunturin ja tunturimittarin välinen ja sit noi 2 mitkä lähtee tunturimittarista
lepakkoluola on se mikä yhdistää batmanin kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja H:Onko jollain Eläin-ruutuun Lepakon ja Batmanin yhdistävä ja Lepakosta lähtevä 5kirjainta? Sieltä puuttuu myös koiran ja rodun yhdistävä?