mikä sen alla on ja mikä tulee lewiksestä?Alkuperäinen kirjoittaja H:Mulla puuttuu Tunturi-ruudusta enää yksi ainoa sana, 13 kirjainta suoraan tunturista oikealle.
Yritys ja tunturimittariAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:mikä sen alla on ja mikä tulee lewiksestä?Alkuperäinen kirjoittaja H:Mulla puuttuu Tunturi-ruudusta enää yksi ainoa sana, 13 kirjainta suoraan tunturista oikealle.
y-tunnusAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:entäs yrityksestä se yläreunan sana?
mul puuttuu se kans ja sit viel moposta 6kirjaiminenAlkuperäinen kirjoittaja H:Mulla puuttuu Tunturi-ruudusta enää yksi ainoa sana, 13 kirjainta suoraan tunturista oikealle.
monkeyAlkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mul puuttuu se kans ja sit viel moposta 6kirjaiminenAlkuperäinen kirjoittaja H:Mulla puuttuu Tunturi-ruudusta enää yksi ainoa sana, 13 kirjainta suoraan tunturista oikealle.
montako puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja H:Sakko-ruutuun lisää, pliis...
Mie taidan kans palata asiaan aamun kauppareissun jälkeen. Harmittaa vähän, oon sijalla 3/235 Kukaan ei saa sit mennä mun edelle!Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä lopetan tälle illalle,täytyy rubeta siivoileen ja kakkukin on huomista varten viel täyttämättä
Jatkan huomenna taas :wave:
maksalaatikkoAlkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:miten rusina ja joulu liittyy toisiinsa?
Ei tietoa. Mikä yhdistää salmen ja lahden?Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Nähtävyyksien kanssa taistelen. Mitä tulee lontoon ja nähtävyyden väliin 10+5?
sotilas? hernekeitto?Alkuperäinen kirjoittaja .:Mikä yhdistää sotilaan ja hernekeiton ?