Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi kun taas arvostelette ihmistä jota ette tunne...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi kun taas arvostelette ihmistä jota ette tunne...
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi kun taas arvostelette ihmistä jota ette tunne...
No mutta sehän palstan normi!
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Voi ei!!! Nyt ollaan muuten aika TOSI reippaasti eri mieltä. Mun mielestä nimittäin tuo Samu on NIIN herkku. Pitkä, hyväkroppainen, komea, hyvä ääni, flirtti... siin NIIN![]()
:heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Voi ei!!! Nyt ollaan muuten aika TOSI reippaasti eri mieltä. Mun mielestä nimittäin tuo Samu on NIIN herkku. Pitkä, hyväkroppainen, komea, hyvä ääni, flirtti... siin NIIN![]()
:heart: :heart:
Pituus onkin ainut plussa tuossa ukossa. Mutta sä voit sitten sen jälkeen, kun meidän parisuhde on virallistettu, ihan luvan kanssa olla Haberin kanssa, jos tahdot
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Aivan uskomattoman hyvä diili. Mä saan siis voita leivän molemmille puolille B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:onko homo?
noup