Tuo Samu Haber on niiiiiin oksettava limanuljaska, ettei mitään rajaa

Haastatteluista olen jotenkin saanut kuvan, että tyyppi ei ole penaalin terävin kynä. Mutta tosin niihin ei voi täysin luottaa, kun toimittajahan ne kommentit puhtaaksikirjoittaa.

689857.jpg

No oli pakko kattoo et minkä näkönen se niinku oikeesti on. Ihan tavallisen näköinen?

mitä ihme tekstiä täällä :D Samu on hyvännäkönen ja sil on ihana ääni, SA on oikeestaa mun lempi bändi. Se ei oo homo eikä sen paremmin pedokaan ja ihan luotettava :) omistaa kauniin tyttöystävänki ja ihanan kissan! <3 ja jos Samu on limanuljaska ni mikä joku taylor lautner on? yäk....ainii ps. samu täytti tänää 36 :)

Teis on jotai vikaa, kattokaa ny tätä miestä <3 kuin söpö :) -->
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150181164558753&set=a.10150180045568753.307443.725923752&type=3&theater

Minen tykkää, en oo koskaan tykänny ja sen ääni ja englannin lausunta on kamalaa kuunneltavaa. Kanava menee vaihtoon heti jos biisi tulee ja nuo posket tuo mieleen pullasorsan.

Voi ei!!! Nyt ollaan muuten aika TOSI reippaasti eri mieltä. Mun mielestä nimittäin tuo Samu on NIIN herkku. Pitkä, hyväkroppainen, komea, hyvä ääni, flirtti... siin NIIN :p :p :heart: :heart:

Mulla on ristiriita, pidän ulkoisesta habituksesta ja ihana lauluääni.......mutta kun ekaa kertaa kuulin sen juttuja niin kokonaisvaikutelma meni pilalle, ei mikään järjen jättiläinen. Mut jos vaan laulais eikä puhuis....

Siis miten joku voi puhua toisesta ihmisestä noin? Varsinkin kun kyseessä on yhden Suomen menestyneimmän bändin solisti ja hauska komea ja symppis mies? Minkä takia ei voida olla vaan tyytyväisiä että täältä Suomestakin löytyy sellaisia upeaäänisiä ja karismaattisia laulajia? Helppohan sitä on tulla tänne keskustelupalstoille haukkumaan ihmistä jota ei tunne, ei varmasti tulisi sanottua noita sanoja päin naamaa. Henkilökohtainen mielipiteeni: Samu on kuuma, todella lahjakas laulaja, huumorintajuinen ja niiin hot, eikun sanoinko sen jo... :D +RAKASTAN SUNRISEN MUSIIKKIA! <3

Yhteistyössä