M
Mp Samusta
Vieras
Sama täällä, sydäntä särkee! ;(Kuvottaa... meinaan se että täällä haukutaan mun lempibändin laulajaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama täällä, sydäntä särkee! ;(Kuvottaa... meinaan se että täällä haukutaan mun lempibändin laulajaa!
Sunrise avenue?
Niinpä. Ällöttävä ja pöhöttynyt. Jotenkin kieron ja epäluotettavan oloinen.
Niinkö?voi kun taas arvostelette ihmistä jota ette tunne...
Onko tää Trumpin valehtelevaa lehdistöä?Mun mies tykkää sen lauluäänestä.
Ja mä en viitsisi kuunnella. En sit millään!
Muusta on paha sanoa ku en tunne ja kakkilehtiä en usko.
ai 100% suomalaisista talousrikollisia?Jotenkin hupaisaa, miten suomalaiset ovat valmiit syyttämään talousrikokseen (iänkaiken sitten) syyllistynyttä paskaksi ja samaan aikaan ite eleävät muiden kustannuksella.
Mun mies tykkää sen lauluäänestä.
Ja mä en viitsisi kuunnella. En sit millään!
Muusta on paha sanoa ku en tunne ja kakkilehtiä en usko.
On ja huijariketkukinlimanen :x
Täytyy tunnustaa että minulla vaihtuu kanava sekunnissa jos Haber laulaa, en pidä hänen äänestään yhtään. En myöskään ihmisenä julkisuuskuvan perusteella. Tulee biiseistään mieleen joku Hollywood hills ensimmäisenä, joka on aivan kaamean huono renkutus, kuten enemmistö biiseistään.Tunnen Sunrise avenue bändistä yhden ja sitä kautta Samukin tuli tutuksi.
En pidä Samusta ihmisenä, mutta on Samulla ihan jees lauluääni.
Etenkin tuo Irinan hiljaisuus piisistä vedetty cover oli hyvä.
Näimpä. Taisi se biisi olla enemmän hyvä.Täytyy tunnustaa että minulla vaihtuu kanava sekunnissa jos Haber laulaa, en pidä hänen äänestään yhtään. En myöskään ihmisenä julkisuuskuvan perusteella. Tulee biiseistään mieleen joku Hollywood hills ensimmäisenä, joka on aivan kaamean huono renkutus, kuten enemmistö biiseistään.
Voin myös tunnustaa että tämä kyseinen Hiljaisuus ei kuulosta häneltä itseltään ja siksi pystyn kuuntelemaan sitä
Se on hyvin kaunis kappale, mutta sen onkin säveltänyt Knipi
En ole koskaan nähnyt hänen esiintyvän. Sotken hänet johonkin Duudsoniin, josta en pidä.Täytyy tunnustaa että minulla vaihtuu kanava sekunnissa jos Haber laulaa, en pidä hänen äänestään yhtään. En myöskään ihmisenä julkisuuskuvan perusteella. Tulee biiseistään mieleen joku Hollywood hills ensimmäisenä, joka on aivan kaamean huono renkutus, kuten enemmistö biiseistään.
Voin myös tunnustaa että tämä kyseinen Hiljaisuus ei kuulosta häneltä itseltään ja siksi pystyn kuuntelemaan sitä
Se on hyvin kaunis kappale, mutta sen onkin säveltänyt Knipi
En minäkään. En ikinä menisi sellaiseen paikkaan missä hän esiintyy. Jos joku näkisi minut sellaisessa paikassa kuitenkin, niin olisin noin kilon kokoisina palasina sinne väkisin vietynäEn ole koskaan nähnyt hänen esiintyvän. Sotken hänet johonkin Duudsoniin, josta en pidä.
Tuttu sanonta lapsuudestani. Naapurissamme asui ikäneito, jolla oli osuva puhetyyli.En minäkään. En ikinä menisi sellaiseen paikkaan missä hän esiintyy. Jos joku näkisi minut sellaisessa paikassa kuitenkin, niin olisin noin kilon kokoisina palasina sinne väkisin vietynä
PPP katuu niitä nyt. Hän pyyteli anteeksi ensin romaneilta ja oliko se niin että paineiden kasvaessa ja pakon edessä myös saamelaisilta?Tuttu sanonta lapsuudestani. Naapurissamme asui ikäneito, jolla oli osuva puhetyyli.
Eniten tykkään PPP:n hahmosta ysärin hupiohjelmassa, joka esiintyi kaverinsa kanssa jollain huoltoasemalla. Tykkään parodiasta huumorilajina.