Tuo Samu Haber on niiiiiin oksettava limanuljaska, ettei mitään rajaa

Niinpä. Ällöttävä ja pöhöttynyt. Jotenkin kieron ja epäluotettavan oloinen.

Olit oikeassa

voi kun taas arvostelette ihmistä jota ette tunne...
Niinkö?

HS: Kulttuuri|Musiikki
Samu Haber vedätti ihmisiä häikäilemättömästi lomaosakekaupalla, josta sai myös rikostuomion – Samoja oppeja hyödyntäen hän loi Sunrise Avenuen menestystarinan
Samu Haber heittää hyvästit Sunrise Avenuelle ensi vuonna, mutta elämäkerrassaan hän paljastaa jo seuraavan siirtonsa.

Mun mies tykkää sen lauluäänestä.

Ja mä en viitsisi kuunnella. En sit millään!

Muusta on paha sanoa ku en tunne ja kakkilehtiä en usko.

Mun mies tykkää sen lauluäänestä.

Ja mä en viitsisi kuunnella. En sit millään!

Muusta on paha sanoa ku en tunne ja kakkilehtiä en usko.
Onko tää Trumpin valehtelevaa lehdistöä? :laugh:

Näistä rikoksista Samu Haber tuomittiin - taustalla valtava petosvyyhti

22.05.2017 klo 20:00
Laulaja Samu Haber sai yli kymmenen vuotta sitten hovioikeudesta tuomion neljästä törkeästä petoksesta. Haber oli vain pieni osa suurta vyyhtiä, jossa huijattiin yli sataa suomalaista lomaosakekaupoissa.

• Samu Haber avaa menneisyyttään seuraavassa Vain elämää -jaksossa.
  • Haberin takavuosiin mahtuu muun muassa rikostuomio.
  • Muusikko oli osallisena suuremmassa petosvyyhdissä.

Erikoissyyttäjä Heli Vesaaja vahvistaa Iltalehdelle(siirryt toiseen palveluun) ja Helsingin Sanomille(siirryt toiseen palveluun), että muusikko Samu Haberia vastaan nostettu huumerikossyyte on osa samaa poikkeuksellisen suurta rikosvyyhtiä, jossa ovat syytettynä muun muassa Cannonball-moottoripyöräjengin entinen johtaja Janne Tranberg ja liikemies Niko Ranta-aho.

Huumevyyhdissä on yhteensä 53 syytettyä, joista 15 on vangittuna.

Iltalehden mukaan Haberia syytetään perusmuotoisesta huumausainerikoksesta, josta tuomitaan sakkoa tai korkeintaan kaksi vuotta vankeutta. Epäilty rikos tapahtui Turussa 6.–7. heinäkuuta.

Haber kertoi rikosepäilystään itse torstaina Instagram-tilillään. Hän kiisti syyllistyneensä rikokseen, mutta myönsi käyttäneensä vähäisen määrän huumausaineita juhlissa kesällä 2019. Samalla Haber myös kiisti yhteyden isompaan huumevyyhtiin.

Kyseessä Suomen suurin huumerikosvyyhti
Suomen mittakaavalla poikkeuksellisen suuressa rikoskokonaisuudessa on kysymys doping- ja huumausaineiden salakuljetuksesta ja levittämisestä. Poliisin mukaan Suomeen tuotiin erittäin suuria määriä huumeita, lääkkeitä ja doping-aineita, ja toimintaa johdettiin Espanjasta käsin.

Jotenkin hupaisaa, miten suomalaiset ovat valmiit syyttämään talousrikokseen (iänkaiken sitten) syyllistynyttä paskaksi ja samaan aikaan ite eleävät muiden kustannuksella.

Näillä simppeleillä suomitähtösillä nousee järjestään keltainen neste aina päähän ja aletaan retostelemaan rahoillaan, nyt Samu nillittää IS/Me naiset osastolla

Miksi pitää olla 7 kun vaan 1 on ranteessa

Nipa Neumanilla oli 2 Jaguaria, mutta tähti sammui, oli pakko myydä molemmat ja ajaa minillä sen jälkeen 😁

Samu Haberilla oli 7 Rolexia ja yli miljoona euroa tilillä

Tunnen Sunrise avenue bändistä yhden ja sitä kautta Samukin tuli tutuksi.
En pidä Samusta ihmisenä, mutta on Samulla ihan jees lauluääni.
Etenkin tuo Irinan hiljaisuus piisistä vedetty cover oli hyvä.❤️

Tunnen Sunrise avenue bändistä yhden ja sitä kautta Samukin tuli tutuksi.
En pidä Samusta ihmisenä, mutta on Samulla ihan jees lauluääni.
Etenkin tuo Irinan hiljaisuus piisistä vedetty cover oli hyvä.
Täytyy tunnustaa että minulla vaihtuu kanava sekunnissa jos Haber laulaa, en pidä hänen äänestään yhtään. En myöskään ihmisenä julkisuuskuvan perusteella. Tulee biiseistään mieleen joku Hollywood hills ensimmäisenä, joka on aivan kaamean huono renkutus, kuten enemmistö biiseistään.

Voin myös tunnustaa että tämä kyseinen Hiljaisuus ei kuulosta häneltä itseltään ja siksi pystyn kuuntelemaan sitä 😁

Se on hyvin kaunis kappale, mutta sen onkin säveltänyt Knipi

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Täytyy tunnustaa että minulla vaihtuu kanava sekunnissa jos Haber laulaa, en pidä hänen äänestään yhtään. En myöskään ihmisenä julkisuuskuvan perusteella. Tulee biiseistään mieleen joku Hollywood hills ensimmäisenä, joka on aivan kaamean huono renkutus, kuten enemmistö biiseistään.

Voin myös tunnustaa että tämä kyseinen Hiljaisuus ei kuulosta häneltä itseltään ja siksi pystyn kuuntelemaan sitä 😁

Näimpä. Taisi se biisi olla enemmän hyvä.

Julkisuuskuva on melko osuva jos hän vaikuttaa itsekeskeiseltä.

• Tykkää
Reactions: Bell Beaker

Voin myös tunnustaa että tämä kyseinen Hiljaisuus ei kuulosta häneltä itseltään ja siksi pystyn kuuntelemaan sitä

En ole koskaan nähnyt hänen esiintyvän. Sotken hänet johonkin Duudsoniin, josta en pidä.

En minäkään. En ikinä menisi sellaiseen paikkaan missä hän esiintyy. Jos joku näkisi minut sellaisessa paikassa kuitenkin, niin olisin noin kilon kokoisina palasina sinne väkisin vietynä
Tuttu sanonta lapsuudestani. Naapurissamme asui ikäneito, jolla oli osuva puhetyyli.
Eniten tykkään PPP:n hahmosta ysärin hupiohjelmassa, joka esiintyi kaverinsa kanssa jollain huoltoasemalla. Tykkään parodiasta huumorilajina.

Tuttu sanonta lapsuudestani. Naapurissamme asui ikäneito, jolla oli osuva puhetyyli.
Eniten tykkään PPP:n hahmosta ysärin hupiohjelmassa, joka esiintyi kaverinsa kanssa jollain huoltoasemalla. Tykkään parodiasta huumorilajina.
PPP katuu niitä nyt. Hän pyyteli anteeksi ensin romaneilta ja oliko se niin että paineiden kasvaessa ja pakon edessä myös saamelaisilta?

Edit: se olikin päinvastoin.

Viimeksi muokattu:
Voi hyvänen aika tuota ärsyttävää ja leuhkailevaa Haberia, sillä oli eilisessä UMK:n lähetyksessä yhdessä vaiheessa hirvittävän RUMA pikkutakki eikä paitaa alla ja päällä HAME 🙄

Sillä oli ainakin 3 eri asua päällä. Mitä järkee?

Yhteistyössä