Tuo kuollut vauva :( Mulla rv 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv39

Vieras
En saa nyt unta kun mietin että mullekin syntyy kuollut vauva .. ahdistaa ihan hirveästi. itkettää. tunnen pahaa omatuntoa muutenkin kun olen syönyt koko raskauden hirveän epäterveellisesti ja olen ollut jo ennestään huolissani. nyt kun luin tuon kuolleen vauvan tarinan niin nään silmissäni "kauhukuvia" kuivuneesta vauvasta :( uni ei tule ja olen jotenkin aivan satavarma että meidän vauvalla on joku vikana :(

Mun 22 veellä esikoisella on "joku vika". Ei sitä kannata etukäteen surra. Jos niin käy,niin sitten käy. Sure vasta sitten, jos niin käy.

Tiedän, että sitä on huolissaan. Mutta et sä voi muuta tehdä kuin pelätä pahinta ja toivoa parasta. Leivo vaikka piparkakkuja koko suvulle. Murehtimalla ennakkoon et saa kuin pääsi kipeäksi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun 22 veellä esikoisella on "joku vika". Ei sitä kannata etukäteen surra. Jos niin käy,niin sitten käy. Sure vasta sitten, jos niin käy.

Tiedän, että sitä on huolissaan. Mutta et sä voi muuta tehdä kuin pelätä pahinta ja toivoa parasta. Leivo vaikka piparkakkuja koko suvulle. Murehtimalla ennakkoon et saa kuin pääsi kipeäksi :hug:

Kiitos vastauksesta. olet ihan oikeassa. Tiedän että murehtimalla asiat ei muuksi muutu ja tulee vain paha olo, mutta käytännön toteutus hankalampi. mutta "vaistositko" etukäteen että lapsellasi ei ole kaikki "normaalisti"? vai tuliko täysin yllätyksenä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksesta. olet ihan oikeassa. Tiedän että murehtimalla asiat ei muuksi muutu ja tulee vain paha olo, mutta käytännön toteutus hankalampi. mutta "vaistositko" etukäteen että lapsellasi ei ole kaikki "normaalisti"? vai tuliko täysin yllätyksenä?
En vaistonnut. Ei huomattu edes ultrassa, vaikka olisi pitänyt huomata. Ja hyvä niin. Ainakin kun näin jälkikäteen asioita miettii =)

Yhteistyössä