tuntuu pahalta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilliputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyui:
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Miks aborttivauvat on jotenkin vähempiarvosia, kuin keskenmenovauvat, kysyn vaan. :(

Niin aapeen mielestähän ne ovat vähempiarvoisia, kun ei abortin tekijä saa huonoa omaatuntoa tuntea ja sanoa että vauva kuoli. Pitäisi vaan sanoa, että tapoin lapseni. Juupajoo. Toivotaan aapeelle oikein terveitä lapsia, helppoja raskauksia, hyvää omaa terveyttä ja elämää ilman vastoinkäymisiä ja silleen..

Tarkoitin yleisesti, että miks abortin tekijät eivät ajattele sikiötä vauvana, vaan jonain limalönttinä, mitä täälläkin on joskus sanottu`

Sitten kun joku saa keskenmenon, niin se onkin yht´äkkiä enkeli pilven reunalla.

Laps ku laps.

En ymmärrä, miksi ei saisi olla pahoillaan ja vihainenkin siitä, että läheinen on tehny abortin ja vielä raskauden edettyä noinkin pitkälle.

Saa olla mutta ei tartte toisten mieltä pahoittaa vaan voisi edes yrittää tajuta abortin tekijöitä ja syitä jotka siihen johti.

Ja kun läheisen abortti ei kuulu periaatteessa hevon vittuakaan muille..ainakaan tarvi moralisoida koska abortin tekijällä on jo varmaan tarpeeksi paha olo.

Tarkoitin yleisesti, että miks abortin tekijät eivät ajattele sikiötä vauvana, vaan jonain limalönttinä, mitä täälläkin on joskus sanottu`

Ettäs kehtaat... vai että limaklönttinä. Joopajoo.. miksiköhän moni katuu, masentuu, ahdistuu ja vaikka mitä abortin jälkeen- juuri siksi koska se EI ole limaklöntti (paitsi alussa vain solukkoa).

Alkuperäinen kirjoittaja asde:

Ettäs kehtaat... vai että limaklönttinä. Joopajoo.. miksiköhän moni katuu, masentuu, ahdistuu ja vaikka mitä abortin jälkeen- juuri siksi koska se EI ole limaklöntti (paitsi alussa vain solukkoa).

Miten niin että kehtaan?
Toi ei ollu mun keksimä sanonta, vaan yhden nimimerkin, jonka kanssa vuosi pari sitten keskusteltiin täällä monen ihmisen voimin abortista ja hänen mielestään hänen sikiönsä ei ollut vauva,vaan limalöntti.

a ) en ymmärrä sitä, että noilla viikoilla puhutaan lapsesta. sehän on sikiö vielä.
b ) olen oppinut, että toisten asioihin ei kannata puuttua, ei hyvässä eikä pahassa. elää omaa elämäänsä niin hyvin kuin taitaa eikä murehdi toisten asioista tai päätöksistä.

Miten niin että kehtaan?
Toi ei ollu mun keksimä sanonta, vaan yhden nimimerkin, jonka kanssa vuosi pari sitten keskusteltiin täällä monen ihmisen voimin abortista ja hänen mielestään hänen sikiönsä ei ollut vauva,vaan limalöntti.

Yleistit. "miksi abortin tekijät..".
Älä yleistä, et todellakaan tiedä miltä kustakin tuntuu abortti.

Miten niin että kehtaan?

Yleistit. "miksi abortin tekijät..".
Älä yleistä, et todellakaan tiedä miltä kustakin tuntuu abortti.

No en tiedäkkään, luojan kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:
avudun tänne kun ei ole muita.. miten ihminen ,joka teki abortin viikolla 16, sanoa että lapsemme syntyi ja kuoli?? mun mielestä se ihminen tappoi lapsensa! onko niin huono omatunto että ei voi sanoa niinkuin asia on vaan pitää yrittää kaunistella asiaa.. tuntuu niin pahalta nyt etten edes jaksa kertoa taustoja enempää mutta kiitos tästä. olisin pitänyt hänen lapsensa mutta ennemmin halus ottaa hengen siltä.. tuntuu pahalta.

Mistä sinä tiedät koko tarinan, jollet ole itse tuo henkilö? Ja sori, en usko tarinaasi. Vkolla 16 ei tehdä aborttia sosiaalisista syistä.

Turha avautua tänne, avaudu vaikka sille henkilölle, jolle niin katkera olet. Täältä on tosiaan vaikea hakea sympatiaa kertomalla kolmannen osapuolen "syyllisyydestä" ja hakemalla tuomiota hänelle sitten oikein porukalla.

Alkuperäinen kirjoittaja oh hoh:
a ) en ymmärrä sitä, että noilla viikoilla puhutaan lapsesta. sehän on sikiö vielä.
b ) olen oppinut, että toisten asioihin ei kannata puuttua, ei hyvässä eikä pahassa. elää omaa elämäänsä niin hyvin kuin taitaa eikä murehdi toisten asioista tai päätöksistä.

Peesi.

Jokaisella naisella on oikeus päättää omasta kehostaan ja lapsensaamisesta. Ap, huolehdi omista asioistasi ja toivo, että "ystäväsi" (en voi uskoa sun olevan ystävä jos ajattelet ihmisestä noin) voi paremmin.

Yhteistyössä