Tuntuu pahalta kaverin puolesta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nimimerkitön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nimimerkitön"

Vieras
Meidän tyttöporukassa on yksi melkoisen "haastava" tapaus. Tietää kaikesta kaiken, on aina oikeassa eikä edes kuuntele muiden mielipiteitä. Sitten kun tavataan, moni hiljaisempi jää täysin sivulle, kun tää yksi on äänessä koko ajan...

No nyt syksyllä yksi porukasta piti pippalot ja päätti jättää tämän kaverin kutsumatta. No tottahan toki se sai tietää niistä pippaloista... No nyt sitten yksi toinenkin kaveri on pitämässä vakio-pikkujoulujaan ja meinasi jättää tämän kaverimme kutsumatta. Tää kaveri sitten kysyi multa, että onko se järjestämässä niitä pikkujouluja tänä vuonna ja minä menin sitten ihan vaikeaksi :( Enhän minä voi valehdella, että "ei ole", mutta en minä voi päin naamaakaan sanoa, että "joo, mutta sua ei ole kutsuttu"...

Siis kyllähän minä tiedän, että jokainen saa kutsua kenet haluaa, mutta tää on vaan mun mielestä todella julmaa :( Enkä minä siihen sitten oikein mitään voi sanoa... Tai olen kyllä sanonut näille kahdelle kaverilleni suoraan mielipiteeni, että mun mielestä tuo ei ole oikein, mutta eipä sekään ole mitään hyödyttänyt :(

[QUOTE="nimimerkitön";22427328]Tää kaveri sitten kysyi multa, että onko se järjestämässä niitä pikkujouluja tänä vuonna ja minä menin sitten ihan vaikeaksi :( Enhän minä voi valehdella, että "ei ole", mutta en minä voi päin naamaakaan sanoa, että "joo, mutta sua ei ole kutsuttu"...[/QUOTE]

No mitä sää sitten sanoit?

Miksi emäntien pitäisi kutsua vieras, joka vaatii kaiken huomion eikä muut voi seurustella keskenään? Mietipä siltä kannalta.

Jos oikein häiritsee niin pidä sinä juhlat johon kutsut KAIKKI.

Minä ainakin olisin sanonut että "joo, aikoo pitää kuulemma" Jos tyyppi olis alkanu kysellä miksei häntä kutsuta, olisin sanonut varmaan kutakuinkin niin, että " Niin, en tiedä ketä kutsuu ja ketä ei." Olisin varmaan myös vähän valaissut tälle tyypille että miksi ei ehkä ole niin pidetty ihminen ja että pitäisi varmaan katsoa peiliin. pitää osata sanoa asiat suoraan. Ja juu, en kutsuisi itsekään moista.

[QUOTE="juu";22427385]Minä ainakin olisin sanonut että "joo, aikoo pitää kuulemma" Jos tyyppi olis alkanu kysellä miksei häntä kutsuta, olisin sanonut varmaan kutakuinkin niin, että " Niin, en tiedä ketä kutsuu ja ketä ei." Olisin varmaan myös vähän valaissut tälle tyypille että miksi ei ehkä ole niin pidetty ihminen ja että pitäisi varmaan katsoa peiliin. pitää osata sanoa asiat suoraan. Ja juu, en kutsuisi itsekään moista.[/QUOTE]

No tämä henkilö on kuitenkin minun ystäväni. Osaahan se olla rasittava, mutta olen oppinut vuosien varrella suodattamaan suurimman osan sen jutuista :D Olisiko sinun mielestäsi helppoa sanoa päin naamaa ystävällesi, että "joo sinusta ei pidetä, kun oot tollanen".

[QUOTE="alkup.";22427415]No tämä henkilö on kuitenkin minun ystäväni. Osaahan se olla rasittava, mutta olen oppinut vuosien varrella suodattamaan suurimman osan sen jutuista :D Olisiko sinun mielestäsi helppoa sanoa päin naamaa ystävällesi, että "joo sinusta ei pidetä, kun oot tollanen".[/QUOTE]

Ei sitä noin tarvitse sanoa. JOS puhutaan YSTÄVÄSTÄ, pitää pystyä sanomaan mikä toisessa ärsyttää, ja sen toisen pitää ottaa se vastaan hyvällä. JOS kerran sinä pystyt suodattamaan hänen juttujaan, niin kai hänkin pystyy suodattamaan sen, että sanot totuuden hänelle. JOS hän siis on ystävä. Kaverit ja tuttavat on sitten asia erikseen.

Uusimmat

Yhteistyössä