N
"nimimerkitön"
Vieras
Meidän tyttöporukassa on yksi melkoisen "haastava" tapaus. Tietää kaikesta kaiken, on aina oikeassa eikä edes kuuntele muiden mielipiteitä. Sitten kun tavataan, moni hiljaisempi jää täysin sivulle, kun tää yksi on äänessä koko ajan...
No nyt syksyllä yksi porukasta piti pippalot ja päätti jättää tämän kaverin kutsumatta. No tottahan toki se sai tietää niistä pippaloista... No nyt sitten yksi toinenkin kaveri on pitämässä vakio-pikkujoulujaan ja meinasi jättää tämän kaverimme kutsumatta. Tää kaveri sitten kysyi multa, että onko se järjestämässä niitä pikkujouluja tänä vuonna ja minä menin sitten ihan vaikeaksi
Enhän minä voi valehdella, että "ei ole", mutta en minä voi päin naamaakaan sanoa, että "joo, mutta sua ei ole kutsuttu"...
Siis kyllähän minä tiedän, että jokainen saa kutsua kenet haluaa, mutta tää on vaan mun mielestä todella julmaa
Enkä minä siihen sitten oikein mitään voi sanoa... Tai olen kyllä sanonut näille kahdelle kaverilleni suoraan mielipiteeni, että mun mielestä tuo ei ole oikein, mutta eipä sekään ole mitään hyödyttänyt 
No nyt syksyllä yksi porukasta piti pippalot ja päätti jättää tämän kaverin kutsumatta. No tottahan toki se sai tietää niistä pippaloista... No nyt sitten yksi toinenkin kaveri on pitämässä vakio-pikkujoulujaan ja meinasi jättää tämän kaverimme kutsumatta. Tää kaveri sitten kysyi multa, että onko se järjestämässä niitä pikkujouluja tänä vuonna ja minä menin sitten ihan vaikeaksi
Siis kyllähän minä tiedän, että jokainen saa kutsua kenet haluaa, mutta tää on vaan mun mielestä todella julmaa