tuntuu niin pahalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Pakko vaan purkaa, jos jollakin on samanlaista niin vastatkaa.
Meillä on 2v ja vauva ja minä kotona aika tiiviisti näissä ympyröissä ja kavereita tulee nähtyä ihan liian harvoin. Perhekerhossa käydään, mutta ystäviä sieltä ei ole löytynyt.
Odotetaan miestä kotiin kun kuuta nousevaa joka päivä ja mies vaan suunnittelee kavereille menoa tai jotain muuta, mielellään että me oltais pois kotoa, että saa olla rauhassa tai lähtee sitten itse harrastamaan.
Eikä siinä mitään, tajuan täysin että kaipaa töiden lisäksi omaakin, mutta kun ei juuri koskaan aidosti tahdo olla meidän kanssa tai suunnittele mitä voisi meidän kanssa tehdä. Jotain kun ehdottaa, niin ei tahdo ja jos joku toinen sitä samaa ehdottaa, niin ilmanmuuta on menossa ja tekemässä.
Se tuntuu pahalle, että ollaan ihan kuin taakka ja rasite ja illalla kun lapset nukkuu niin uppoutuu pleikkarille.
Ja pittäis itekkin keksiä jotain kivaa koko porukalle, mut jos jotain ehdottaa nii nei tosiaan sitä tahdo meidän kanssa tehdä.

Lähde lasten kanssa ex tempore matkalle esim. Sukulaisiin pidemmäksi aikaa. Älä pidä yhteyttä. Jos sitten miehesi tajuais mitä voi menettää. Mä en vois tuollasta sietää.

Ollan oltu lasten kanssa muualla joitakin öitä ja ollaan menossakin taas pikku reissulle ja kyllä mies sanoo että ikävä meitä on jne, mutta siinä se. Eikä paha mies ole, hyvä isä lapsille, tuntuu vaan että mielenkiinto minua kohtaan mennyt.

Miten se mies voi olla hyvä isä jos ei edes halua perheensä kanssa viettää aikaa? Tai hyvä mies sulle jos ei tajua olla läsnä? Niin ja koska sulla on omaa aikaa, koska sinä pääset harrastamaan tms.

Olis varmaan vakavan keskustelun paikka, sä et ole mikään kotiorja ja miehen taloudenhoitaja, jotenkin sun pitäis saada mies herätettyä tuohon tilanteeseen.

Varsinaista omaa aikaa en niin kaipaakaan, ainakaan vielä kun vauva on ihan pieni ja rintaruokinnalla. Sitä perheen yhdessäoloa kaipaan ja illalla vaikka yhteistä saunaa tai jutustelua. Tuntuu että on niin kauan kun olen saanut miehen mistään innostumaan, kaikkien toisten jutut kiinnostaa kyllä. Sanoo rakastavansa, mutta taitaa olla vaan tottunut että olen täällä.

Tai sitten järkkäät joku päivä niin (vaikka viikonloppu) että näät niitä kavereitasi (joita näät liian harvoin) ja laitat miehen pyörittämään huushollia ;) Sitten kun tuut kotiin, sanot että "aijaa, mää kyllä ajattelin tästä lähteä samantien taas harrastamaan/ kaverin luo/ lenkille/ voisin vähä pelaa tietokoneella tms" eli kylmästi käyttäydyt vain jonkun päivän niinkuin miehesi!

keskusteltiin asiasta aamulla ja mies ei tuntunut ymmärtävän mistä puhun. Lähti sitten ostamaan kaverinsa kanssa itselleen takkia kaupungista (ehdotin eilen että lähdetään ostamaan sulle se, muttei tahtonut lähteä, ei kuulemma tarvitse)

Yhteistyössä