:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Silloin kun yrittää keskustella menee meidän isännältä herne nenään ja on niiin luokaantunut kun häntä taas haukutaan, mutta hän saa huomautellla ja arvostella niin paljon kuin haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja auts:no meillä ei miehen kanssa hirveämmin pysty juttelee kun jos vanhingossakin sanon jotain ''negatiivista'' siitä niin rupee huutaa ja luettelee kaikki mun viat...Alkuperäinen kirjoittaja iipa::hug: Meillä vähän sama tilanne mä en vaan jaksa tehdä asian eteen mitään.
Aika ajoin on asiasta keskusteltu, mutta mä en enään osaa keskustellakaan normaalisti.
mä oon sille myöntänyt omat vikani ja ei tee yhtään pahaa, mutta millä sen ihmisen saa tajuaa sen ''ongelmat''
Mulla on voimat henkiset ja tällähetkellä myös fyysiset ihan nollassa yksin kertaisenkin asian tekeminen on yli voimaista.
Tällä hetkellä tilannetta vaikeuttaa isän kuolema joka otti ylättävän koville.
Ehkä siksi kun en ole saanut minkäänlaista tukea pitäisi jatkaa elämää kuin ei mitään olisi tapahtunut.
Muistan lapsuudesta toiveen, unelman, haaveen kun isä minulle tärkeä ihminen joskus kuolee toivoin että olisi ihminen jonka kainaloon käpertyä ja itkeä, ihminen joka auttaisi vaikeimman yli. Nyt voin kertoa ettei tuop unelma ainakaan toteutunut yksin olen asian kanssa jäänyt ja yksin on tästä selvittävä.
mulla on kanssa eno on melkein aivokuollut sydänkohtauksen seurauksena ja mummo kuak on mulle toosi läheinen sai just aivoinfarkitin ja se oli melkein koko vasen puoli :'( niin mies ei tunne mua kohtaan yhtään empatiaa eikä kertakaan ole kunnolla rutistanut ja sanout että itkee vaan :'( :'(
Voimia sinulle.
Meillä isän kuolemaan ehditttiin jollain tapaa varautua ja isän kannalta oli parempi että pääsi pois koska jos hän tästä olisi toipunut olisi tulevaisuus ollut pitkäaikais vuodeosastolla ja epäilen että olisi alzhaimerin tauti ottanut ison harpauksen eteenpäin. Meillä miehen mielestä se kai vähentää surun määrää ei ole mitään syytä surra.
Minulla on kummminkin aivan hirveä ikävä isää.
Itse olen aika ajoin miettinyt myös avioeroa, mutta tuntuu että minut on niin nujerrettu etten osaa/uskalla ottaa sitä ratkaisevaa askelta. Voimat eivät vain riitä.
toisaalta olen hieman kateellinen sinulle on olet uskaltanut tehdä ratkaisun mikä varmaan minunkin pitäisi tehdä että voisin olla taas onnelinen ja nauttia elämästäni ettei tarvitse jokaista tekemäänsä asiaa miettiä sen kannalta miten toinen siihen suhtautuu, mutta kun se peloittaa minä tiedän että olen sitten ihan yksin kahden lapsen kanssa.
Toisaalta tiedän että ihminen soputuu ja selviää tilanteesta kuin tilanteesta ja vaikka asiat peloittavat löytyy jokaiseen ongelmaaan ratkaisu, mutta siltikään en uskalla.
Voimia sinulle vielä' kerran.