Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen kahden vaiheilla, lähtisinkö käymään Stadin luomussa vai alkaisinko siivoamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kohta heivaamme pojat mummolaan ja käydään miehen kanssa piiitkästä aikaa kahdestaan ulkona syömässä.![]()
Aattelin vähän samalla kierrellä kaupoilla, kun vihdoinkin pääsee tuonne 'suureen kaupunkiin'.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mulla on tiedossa siivousta ja ruuanlaittoa, ja lepäilyä, olen nimittäin nuhan kourissa.
Huomenna sitten tulee vieraita ja mennään teatteriin tytön ja muiden kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon toista päivää lomalla, työ kutsuu vasta 11. päiväTunnin päästä lähdetään koko bändi leffaan, kekarat ihan täpinöissään jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon toista päivää lomalla, työ kutsuu vasta 11. päiväTunnin päästä lähdetään koko bändi leffaan, kekarat ihan täpinöissään jo.
Mitäs meette tsiigaileen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mulla on tiedossa siivousta ja ruuanlaittoa, ja lepäilyä, olen nimittäin nuhan kourissa.
Paranemisia!
Mun tarttis kanssa siivota,mutku...en tie.Kerkeishän sitä vielä ennen iltaa kait,mutta kerkii sitä huomennakin![]()
Toi on tietysti yksi vaihtoehto =)Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Käy ekaksi siellä luomussa ja sitten siivoot? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mulla on tiedossa siivousta ja ruuanlaittoa, ja lepäilyä, olen nimittäin nuhan kourissa.
Paranemisia!
Mun tarttis kanssa siivota,mutku...en tie.Kerkeishän sitä vielä ennen iltaa kait,mutta kerkii sitä huomennakin![]()
Mullakin varmaan mensiis siivoaminen huomiseksi, mutta vieraat voi tulla jo ihan aamusta..
Ehdin muuten laittaa jo uuden satsin herneita kasvamaan, edellinen satsi alkaa olla ensi viikolla syötävissä, ja sitten vaihdoin vähän multia kasveille. Tyttö on vielä yökkärissä ja nauttii vapaapäivästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toi on tietysti yksi vaihtoehto =)Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Käy ekaksi siellä luomussa ja sitten siivoot? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kohta heivaamme pojat mummolaan ja käydään miehen kanssa piiitkästä aikaa kahdestaan ulkona syömässä.![]()
Aattelin vähän samalla kierrellä kaupoilla, kun vihdoinkin pääsee tuonne 'suureen kaupunkiin'.![]()
Ai sä pääset isoon cityynPitäkää hauskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kohta heivaamme pojat mummolaan ja käydään miehen kanssa piiitkästä aikaa kahdestaan ulkona syömässä.![]()
Ai sä pääset isoon cityynPitäkää hauskaa!
Isoon ja isoon, tyydytään tuohon Espooseen vain tällä kertaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:heippa
miten sulla henrietta on lähtenyt liike pyörimään?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Olet kyllä erittäin tehokas ollut vaikka nuhassa siellä menet :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:juu minähän se![]()
täytyis joskus ajella katsomaan mitä kaikkea ihanaa sun putiikista löytyy![]()
![]()
Kiva kuulla että hyvin menee![]()