Tunti vielä tai enään töitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kohta heivaamme pojat mummolaan ja käydään miehen kanssa piiitkästä aikaa kahdestaan ulkona syömässä. :p
Aattelin vähän samalla kierrellä kaupoilla, kun vihdoinkin pääsee tuonne 'suureen kaupunkiin'. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Kohta heivaamme pojat mummolaan ja käydään miehen kanssa piiitkästä aikaa kahdestaan ulkona syömässä. :p
Aattelin vähän samalla kierrellä kaupoilla, kun vihdoinkin pääsee tuonne 'suureen kaupunkiin'. :D

Ai sä pääset isoon cityyn :D Pitäkää hauskaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Mulla on tiedossa siivousta ja ruuanlaittoa, ja lepäilyä, olen nimittäin nuhan kourissa.

Huomenna sitten tulee vieraita ja mennään teatteriin tytön ja muiden kanssa!

Paranemisia!

Mun tarttis kanssa siivota,mutku...en tie.Kerkeishän sitä vielä ennen iltaa kait,mutta kerkii sitä huomennakin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mä oon toista päivää lomalla, työ kutsuu vasta 11. päivä :D Tunnin päästä lähdetään koko bändi leffaan, kekarat ihan täpinöissään jo.

Mitäs meette tsiigaileen?:)

Alvin ja pikkuoravat :D Ajattelin et viikolla vois sitte käydä kattomassa sen Risto Räppääjänkin...

Mulla on tiedossa siivousta ja ruuanlaittoa, ja lepäilyä, olen nimittäin nuhan kourissa.

Paranemisia!

Mun tarttis kanssa siivota,mutku...en tie.Kerkeishän sitä vielä ennen iltaa kait,mutta kerkii sitä huomennakin:)

Mullakin varmaan mensiis siivoaminen huomiseksi, mutta vieraat voi tulla jo ihan aamusta..

Ehdin muuten laittaa jo uuden satsin herneita kasvamaan, edellinen satsi alkaa olla ensi viikolla syötävissä, ja sitten vaihdoin vähän multia kasveille. Tyttö on vielä yökkärissä ja nauttii vapaapäivästä.

Paranemisia!

Mullakin varmaan mensiis siivoaminen huomiseksi, mutta vieraat voi tulla jo ihan aamusta..

Ehdin muuten laittaa jo uuden satsin herneita kasvamaan, edellinen satsi alkaa olla ensi viikolla syötävissä, ja sitten vaihdoin vähän multia kasveille. Tyttö on vielä yökkärissä ja nauttii vapaapäivästä.

Olet kyllä erittäin tehokas ollut vaikka nuhassa siellä menet :flower:

Isoon ja isoon, tyydytään tuohon Espooseen vain tällä kertaa. :D

Isoon ja isoon, tyydytään tuohon Espooseen vain tällä kertaa. :D

No onhan se ny iso,riippuu kait mihin vertaa:)

T:landepaukku

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
juu minähän se :D

täytyis joskus ajella katsomaan mitä kaikkea ihanaa sun putiikista löytyy :p :)
Kiva kuulla että hyvin menee :)

Muistin siis jotain:)

Juu tervetuloa,tästä puljusta on muodostunut tän reilu vuoden aikana tällainen öö miten sen muotoilisi:)Ei niinkään sisutuskauppa,ennemminkin lahjatavarakauppa.

Olitko taas kuinka kaukaa?

Orivedeltä, etten muistaakseni ihan hirveän kaukaa sinusta katsoen :)

Niinhän siinä tahtoo käydä että asiakaskunta määrittelee sen mitä kannattaa hyllyissä pitää. Mut onhan lahjatavarat osa sisustusta myös ja edullisuutensa vuoksi vaihtuvuus varmaan pysyy hyvänä?

Yhteistyössä