Tunnustusketju

huoh
olen harrastanut seksiä exäni kanssa joka on seurustellut jo useamman vuoden uuden tyttöystävänsä kanssa.. :/ en oo tyytyväinen itteeni, mut toisaalta oon ehkä mielissäni tilanteesta koska heillä ei selvästikkään mene hyvin- tämä ois varmasti tapahtunut jo aikasemmin jos asuisimme lähempänä. ikävöin eksää :( Surkimus olen.

4n äiti
mua pierettää aivan simona ku syötiin hernesoppaa.appivanhemmat oli kylässä ja minä vaan päästelin silencioita...ajattelin vierittää syyn pojan niskaan, jos mainitsevat... :)

mammaH
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä oon ollu kun persuuksiin ammuttu karhu koko päivän ja se aiheuttaa taas sen et mä nutustan koko ajan jotain.. :snotty:
Täällä toinen k*rpä otsassa :wave: Ei paljon vaadittu räjähdykseen.. Ja nyt mä viel tahtoisin vauvan |O

Mua pyydettiin tänään antamaan pojan pieneksi käyneitä vaatteita yhdelle perheelle ja sanoin että laitoin jo kaikki kirpparille. Oikeasti en vain halua antaa heille mitään kun he ovat niin kamalia :ashamed:

bonja
Otin tän vviikon pätkälomaa aah, ihanaa, Ja nyt se loppuu ja MITÄÄN en ole saanut tehtyä. Ei kai lomalla kuulukaan, eihän :angel: Ja kaikki mopoilla pärisyttäjät haluaisin....

Yhteistyössä