Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

ei masentunut
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Masennus on suurelta osalta itseaiheutettu olotila eikä saa minulta suurtakaan sympatiaa osakseen.. masentuneesta tulee mieleen selkärangaton ihminen. Olen sitä mieltä että jokainen joka tarpeeksi haluaa, pystyy kyllä nousemaan siitä suosta.
Tuo ei todellakaan ole totta! Moni ei kyllä valitettavasti pysty, ja jokainen kyllä haluaisi! Minä olen sitä mieltä että ihminen joka tälläisiä latelee paljastaa kyllä oman "tyhmyytensä" ja elämänkokemuksen puutteensa (on pumpulissa kasvanut prinsessa). Tosin eihän siitä voi ketään tuomita jos ei mistään mitään tiedä. Kannattaa kuitenkin katsella maailmaa vähän avarammalla katseella. Se voi tuoda jotain hyvää mukanaan itsellekkin.
 
eipäsjuupas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleensäkin kaikenlainen hörhöily on osoitus heikkolahjaisuudesta. Oli kyseessä sitten imetys, kestovaipat, kierrätys, kantoliinat tai Pepsi Max, niin kyse on heikkolahjaisuudesta.
Asia on kyllä ihan päinvastoin. Paitsi jos jokin noista tuntuu olevan ainut elämänsisältö.
 
.......
Alkuperäinen kirjoittaja eipäsjuupas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleensäkin kaikenlainen hörhöily on osoitus heikkolahjaisuudesta. Oli kyseessä sitten imetys, kestovaipat, kierrätys, kantoliinat tai Pepsi Max, niin kyse on heikkolahjaisuudesta.
Asia on kyllä ihan päinvastoin. Paitsi jos jokin noista tuntuu olevan ainut elämänsisältö.
Hörhöilyä ja heikkolahjaisuutta on mielestäni kaikki fanaattisuus ja ehdottomuus , sen suuntauksesta riippumatta.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Suurin osa miehistä on naurettavia vässyköitä, mutta syy on ehkä se, ettei heiltä edes odoteta muuta.

(mun mies ei tietysti ole vässykkä)
nimenomaan se sun "mies" on vässykkä :attn:
Sähän et edes tunne mun miestä. On outoa, että käyt hyökkäilemään, kun minä en kohdistanut tätä nyt kehenkään henkilökohtaisesti, enkä väittänyt esimerkiksi juuri sinua vässykäksi.
Ja en ihmettele, ettet kehtaa enää vastata mitään. Nolo äijä. Taidat sittenkin kuulua vässyköihin. Luulin ensin, ettet ehkä kuuluisi.
 
vieras
mielestäni rasistit on tynnyrissä kasvaneita typeryksiä, jotka pelkäävät kaikkea erilaista. ihmiset jotka ajattelevat että maahanmuuttajan naineet ovat rumia/läskejä ym. ovat salaa kateellisia näille maahanmuuttajien vaimoille! nämä ovat joutuneet tyytymään naapurin Keijoon, ja ovat luultavasti itse läskejä, rumia ja tyhmiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mielestäni rasistit on tynnyrissä kasvaneita typeryksiä, jotka pelkäävät kaikkea erilaista. ihmiset jotka ajattelevat että maahanmuuttajan naineet ovat rumia/läskejä ym. ovat salaa kateellisia näille maahanmuuttajien vaimoille! nämä ovat joutuneet tyytymään naapurin Keijoon, ja ovat luultavasti itse läskejä, rumia ja tyhmiä.
En ole joutunut tyytymään naapurin Keijoon, en ole ruma enkä läski, mutta siinä kohtaa kun nuori somali mies ilmoitti minulle Helsingin keskustassa, että hän ei kunnioita mitään eikä ketään. Mä ajattelin että voi vi....u Todella pelottavaa, ja niinhän se menee. Ei ne ole kiitollisia meille siitä että pääsivät sotaa pakoon, ei ne arvosta mitään eikä ketään aivan niinkuin mulle tämä nuori mies kertoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mielestäni rasistit on tynnyrissä kasvaneita typeryksiä, jotka pelkäävät kaikkea erilaista. ihmiset jotka ajattelevat että maahanmuuttajan naineet ovat rumia/läskejä ym. ovat salaa kateellisia näille maahanmuuttajien vaimoille! nämä ovat joutuneet tyytymään naapurin Keijoon, ja ovat luultavasti itse läskejä, rumia ja tyhmiä.
En ole joutunut tyytymään naapurin Keijoon, en ole ruma enkä läski, mutta siinä kohtaa kun nuori somali mies ilmoitti minulle Helsingin keskustassa, että hän ei kunnioita mitään eikä ketään. Mä ajattelin että voi vi....u Todella pelottavaa, ja niinhän se menee. Ei ne ole kiitollisia meille siitä että pääsivät sotaa pakoon, ei ne arvosta mitään eikä ketään aivan niinkuin mulle tämä nuori mies kertoi.
Voitkohan yleistää noin yhden ihmisen sanoman perusteella? Onhan meissä suomalaisissakin niitä, jotka eivät tunnu kunnioittavan mitään eikä ketään. Tässäkin ketjussa. :|

 
Yleistää ja yleistää. Väsyttää toi koko juttu omiani aina puollustan, mutta miksi mun pitäis sietää tollasta ihmisiltä jotka ovat täällä pakolaisina tai jotakin ...
Täällä on paljon esim. näitä itämaan ihmisiä, jotka ovat kovia tekemään töitä ja aina kohteliaita. Ei ne koskaan tulle sanomaan mulle mitään vastaavaa. Eivät uhoa eivätkä yritä halventaa.
Ja hei usko tai älä mä olen käynyt Afrikassa, Keniassa ja sielläkin se paikallinen nainen sanoi, että Somaleista ei kukaan pidä, kun ovat niin ylpeitä ja epämiellyttäviä.
 
kuha
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Yleistää ja yleistää. Väsyttää toi koko juttu omiani aina puollustan, mutta miksi mun pitäis sietää tollasta ihmisiltä jotka ovat täällä pakolaisina tai jotakin ...
Täällä on paljon esim. näitä itämaan ihmisiä, jotka ovat kovia tekemään töitä ja aina kohteliaita. Ei ne koskaan tulle sanomaan mulle mitään vastaavaa. Eivät uhoa eivätkä yritä halventaa.
Ja hei usko tai älä mä olen käynyt Afrikassa, Keniassa ja sielläkin se paikallinen nainen sanoi, että Somaleista ei kukaan pidä, kun ovat niin ylpeitä ja epämiellyttäviä.
olen matkoillani nahnyt kaikenlaista mutten viela paikkaa missa somaleista pidettaisiin... tai edes suhtauduttaisiin neutraalisti
pitaisi varmaan kayda siella somaliassa sitten - mutta jaakoon kaymatta :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Yleistää ja yleistää. Väsyttää toi koko juttu omiani aina puollustan, mutta miksi mun pitäis sietää tollasta ihmisiltä jotka ovat täällä pakolaisina tai jotakin ...
Täällä on paljon esim. näitä itämaan ihmisiä, jotka ovat kovia tekemään töitä ja aina kohteliaita. Ei ne koskaan tulle sanomaan mulle mitään vastaavaa. Eivät uhoa eivätkä yritä halventaa.
Ja hei usko tai älä mä olen käynyt Afrikassa, Keniassa ja sielläkin se paikallinen nainen sanoi, että Somaleista ei kukaan pidä, kun ovat niin ylpeitä ja epämiellyttäviä.
Onkohan somalilaiset sitten nykyajan juutalaisia?
 
minä vain
Joidenkin pariskuntien/ihmisten ei vain kuulu saada lapsia.
- Kylmä fakta
Monet "masentuneet" ovat "masentuneita" vain saadakseen huomiota.
-Jos nyt hiukan on allapäin niin haloo... vedä sitten sillä voiveitsellä se ranne kunnolla auki!
Sukupuolenvaihdos on huuhaata, huomion hakuisuutta ja typerää.
-Tarviiko edes perustella?
Abortti ei todellakaan ole murha.
-Miksi olisi?
Raskausajan tupakointia en pidä kamalana, alkoholin käyttöä raskausaikana paheksun.
-Tiedän tarpeeksi terveitä vauvoja, lapsia ja aikuisia jotka ovat terveitä vaikka heitä odottaessaan äiti olisikin polttanut.
Ulkomailta puolisairaaden löytökoirien tuominen suomeen pitäisi kieltää.
-Kiitos ei, suomesta löytyy omasta takaa apua tarvitsevia koiria.
"Pitää olla naimisissa ennen kuin tekee lapsia, jotta lapsilla olisi turvallinen elämä"-ajattelijoita en todellakaan ymmärrä.
-Siis täh? Miten paperi ja sormus sormessa takaa jotain enemmän lapselle?
 
Kylläpä helepotti
- Kaikkia ihmisiä ei todellakaan ole luotu vanhemmiks!
- Vihaan ihmisiä jotka ovat sitä mieltä, että heidän mielipiteet ovat ainoat ja oikeat; imetys on ainoa oikea tapa, luotto tiedottomat ovat pohjasakka, äiti on vauvalle tärkein ihminen yms paskaa. VITTUAKO NE IHMISET TIETÄÄ ELÄMÄSTÄ SIINÄ KOHTAA! Meni nii hermo ku luki tätä ketjua. Huoh. Ikävä kyllä kaikki ei aina mee niinkun on päättänyt.
- Olen raisisti, niinkun yllä olevasta huomaa.
- Jos mä haluan polttaa tupakkaa ja mulla on siihen varaa, niin mä poltan sillon tupakkaa, piste.
- Mua ottaa päähän, kun ihmisten todellisuuden taju on hämärtyny aivan kummalliseks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Yleistää ja yleistää. Väsyttää toi koko juttu omiani aina puollustan, mutta miksi mun pitäis sietää tollasta ihmisiltä jotka ovat täällä pakolaisina tai jotakin ...
Täällä on paljon esim. näitä itämaan ihmisiä, jotka ovat kovia tekemään töitä ja aina kohteliaita. Ei ne koskaan tulle sanomaan mulle mitään vastaavaa. Eivät uhoa eivätkä yritä halventaa.
Ja hei usko tai älä mä olen käynyt Afrikassa, Keniassa ja sielläkin se paikallinen nainen sanoi, että Somaleista ei kukaan pidä, kun ovat niin ylpeitä ja epämiellyttäviä.
Onkohan somalilaiset sitten nykyajan juutalaisia?
Joo varmaan, mutta niitä ei vainota sen takia että ne on rikkaita vaan sen takia että ne on epämiellyttäviä ja röyhkeitä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:
Joo varmaan, mutta niitä ei vainota sen takia että ne on rikkaita vaan sen takia että ne on epämiellyttäviä ja röyhkeitä.
Noh, eipä niitä rikkauksien takia ole ainoastaan vainottu. Eikös heitäkin ole ties miten monet vuosisadat ole juuri kutsuttu epämiellyttäviksi ja röyhkeiksi :D
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
-Pidän itseäni paljon fiksumpana (tai lähinnä tiedostavampana) kuin suurin osa suomalaisista.


-Suomalaiset ovat munatonta kansaa joka ei uskalla pitää puoliaan ja oikeuksiaan.


- Pidän kirjoitustaidottomia ja köyhää Suomen kieltä käyttäviä tyhminä.
Jotenkin ristiriitaista tekstiä ;)
Niin mikäköhän tässä nyt oli niin ristiriitaista? Tuon suomenkielen voi kirjoittaa kielioppi- ja yhdyssanasääntöjen mukaan kummalla tavalla tahansa, ja jos kirjoitan sen erikseen, sana Suomen kuuluu kirjoittaa isolla.. Ikään kuin sanan tervetuloa voi kirjoittaa yhteen, tai erikseen terve tuloa.
ei pidä paikkaansa. suomessa kielet kirjoitetaan pienellä. tervetuloa yhteen. käy nyt seperuskoulu loppuun vaan.
 

Yhteistyössä