Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

ee
Alkuperäinen kirjoittaja siu:
äidit jotka ovat alatiesynnyttäneitä ovat kateellisia sektio äideille. PISTE!
Voi ei, mun ystävä oli kuukauden todella kipeä eikä pystynyt edes vauvaa nostelemaan. Sai jonkin infektion haavaan.

Ei totta tosiaan käy kateeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KnicKKnacK:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
ENKÄ TAKUULLA TAJUA; miksi 2-4 vuotiaat muksut raahataan kentille kompuroimaan luistimet jalassa.
Täh? Kai siks että se on niistä kivaa. Ja se on liikuntaa ja vaihtelua pulkkamäelle (jos edes on lunta). Meillä ainakin kolmevuotias pääsee jo luistelukouluunkin niin miks ihmeessä sitä ei sais viedä tohon lähikentälle harjottelemaan?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä en tykkää suvaitsemattomista ihmisistä, varsinkaan jos heillä on musta-valkoinen tai kapeakatseinen ajatusmaailma. Tämä ketju on oikeasti vähän pelottava :x
Peesi! Jos näiden mielipiteiden mukaan elettäisiin, ei elämämme eroaisi juurikaan Hitlerin ajan Saksasta. :( Onneksi tiedän, että valtaosa ihmisistä ei oikeasti ajattele näin kuin tässä ketjussa. Tässä ketjussakin on selvää provoilua ja liioittelua.

 
pupu
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Alkuperäinen kirjoittaja siu:
äidit jotka ovat alatiesynnyttäneitä ovat kateellisia sektio äideille. PISTE!
Voi ei, mun ystävä oli kuukauden todella kipeä eikä pystynyt edes vauvaa nostelemaan. Sai jonkin infektion haavaan.

Ei totta tosiaan käy kateeksi.
Mä pelkään sektiota aivan kauheasti :( Saisin varmaan sydärin jos mulle ehdotettais sitä kesken synnytystä... Toiv en joudu siihen tilanteeseen!

Ja en todellakaan ole kade, synnytys oli mahtava kokemus!
 
k
Mun mielestä ihmiset jotka jankkaavat siitä onko sektio synnytys ovat tyhmiä.

Kaupungin vuokraslummeissa ihan pysyvästi asuvat ovat vähän säälittäviä.

Taaperoimetys on jotenkin sairasta.

Uskovaiset (varsinkin hellarit yms lahkolaiset) on vähän yksinkertaisia.

Alkoholismi ja masennus on luonteenheikkoutta ja turhaa marttyyriutta.

Luottotietonsa menettänyt ihminen on tyhmä.
 
Wonder
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja Wonder:
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja Wonder:
Alkuperäinen kirjoittaja mamukas:
Alkuperäinen kirjoittaja Wonder:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
* lihavat ovat vastenmielisiä
* laihat laihduttajat ovat ärsyttäviä
Kuka määrittelee rajan, missä laihuus muuttuu lihavuudeksi? Sinäkö?
Eiku painoindeksi!
Paljos se muuten sulla on? Roikkuuko maha?
Painoindeksini on 20,5 (normaalipainon alarajalla). Onko mielestäsi liikaa? Mutta juu, maha roikkuu raskauksien jäljiltä. Ammunko itseni?
Normaalipainon ALARAJALLA? :LOL: Vitut! Oikeasti :D Mistä sä tuonkin revit? Normaalipainon alaraja on 18,5, ei tuo ole alarajaa vaan ihan siitä sopivasti keskeltä :)
Tuolta.

Mut ihan sama mulle mitä joku indeksi näyttää, kun niitä tuntuu olevan miljoona erilaista. Peilistä näkyy hoikahko ihminen jolla on roikkuvatsa. Sou?
Ilmeisesti jonkun läskin ylläpitämä sivusto :) Kyllä se niin on, että 18,5-25 on se yleisesti hyväksytty normaalipainon mitta...

Wikipedian mukaan 18,5-25
Sydänliiton mukaan sama:
http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/painoindeksi/
Ok, en ole painoindeksiltäni normaalin alarajalla vaan hieman keskivertoa kevyempi... Onko näin? (Normipainon puoliväli olisi kai 21,75, jos tää näin tarkaksi kerran menee?) Mutta pointti on se, että MULLA ON ROIKKUVATSA! Joka on ilmeisesti vastenmelinen. Liimaanko otsaani lapun että "Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen" vai alanko laihduttaa, koska on tuo vatsa, vai olenko sitten laihduttajana ärsyttävä laiha laihduttaja. :(

(Huoh, ettei mulla ole lauantai-iltana tämän parempaa tekemistä. Missä on mun elämä? Pitäiskö mun hankkia semmoinen ;) )

 
ugh
Vituttaa vanhemmat, jotka tuovat pikkulapsia sellaisiin paikkoihin, jonne ne eivät kuulu ja sitten vielä vaativat ihailua ja erityiskohtelua, muuten loukkaantuvat. Esim. uimahallin kuntouintirata ei ole paikka vauvan kanssa hassuttelulle, eikä kahden pienen lapsen tarvitse antaa tukkia koko luisteluradan kaistaa, kun harjoittelevat pysymään pystyssä luistimilla. Ei myöskään ole syytä olettaa, että jokaista vastaantulijaa jaksaisi kiinnostaa jonkiun randomin tuore jälkikasvu, joten ei pidä loukkaantua jos en jaksa kassajonossa heittäytyä ihailemaan randomia vauvaa vain siksi, että se nyt sattuu tuijottamaan minua.
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Alkuperäinen kirjoittaja siu:
äidit jotka ovat alatiesynnyttäneitä ovat kateellisia sektio äideille. PISTE!
Voi ei, mun ystävä oli kuukauden todella kipeä eikä pystynyt edes vauvaa nostelemaan. Sai jonkin infektion haavaan.

Ei totta tosiaan käy kateeksi.
Totaalinen peesi. Mäkään en näe mitään syytä olla "sektio-äideille" kateellinen. Ennen esikoiseni syntymää kyllä toivoin sektiota synnytyspelon vuoksi, mutta onneksi sain synnyttää lapseni alakautta.

Palautuminen on ollut mitä mukavinta. kun oli suht hyvässä kunnossa jo ennen raskautta, eikä ihoon jäänyt inhottavia arpia jne.
Öö.. Ja en mä oikeastaan edes tiedä miksi niitä pitäisi keskenään vertailla. Mulla ei ole mitään syytä puuttua muiden synnytyksiin, omastani kun selvisin - se riittää. :)
 
juppis
Alkuperäinen kirjoittaja undo:
Abortin vastustajat ovat yksinkertaisia ja juntteja, pääsääntöisesti myös kouluttamattomia tai uskonnollisia, en vaan voi ottaa heitä vakavasti. En voi muutenkaan sietää ihmisiä, joilla on niin tavattoman mustavalkoinen maailmankuva.

Ehdottomat mielipiteet, lähdekritiikin puute, liiallinen tunteella ajattelu (sellainen, jossa järki jätetty kokonaan pois), mutu-"tiedon" esittäminen totuutena ja asioiden typerä ylidramatisointi ärsyttää.

Lisäksi ärsytystä aiheuttavat kaiken liian henkilökohtaisesti ottavat ihmiset, vähästä kauhistuvat tyypit (nämä, jotka päivittelevät jokaista uutista ja sattuneita asioita tippa linssissä, eivätkä "voi ymmärtää" miten tuollaista voi tapahtua), sekä ihmiset, jotka nauravat typerille jutuille ja jaksavat päivitellä ja naureskella esim. telkkarissa näytettyä bi-aviomiestä (yleensä tällaisten tyyppien mielestä myös parasta huumoria on joku suomalainen miesnäyttelijä pukeutuneena naiseksi).
Eli suurin osa palstamammoista...
 
Tää on niin paha, että uskallankohan ääneen sanoa..

Kun on Haitin katastrofeja ja muita, niin mietin että se on vaan luonnon tapa vähentää kansaa, kun maapallo on niin ylikansoittunut. Ja musta tuntuu periaatteessa itsestäkin pahalta olla tuota mieltä, koska itsekkäänä en ajattelis noin jos omassa lähipiirissä tapahtuis jtn. :ashamed:
 
minä minä minä
- minua ärsyttää suunnattomasti romaanien joita itse kutsun mustalaisiksi röyhkeys joka paikassa
- alle kolmevuotias lapsi ei kaipaa vielä päiväkodin virikkeitä
- vanhemmat jotka tuovat lasta hoitoon ja varsinkin miehet jotka ovat täysin munattomia lastensa edessä riipivät hermoja
- lässytys äidin kultamussukka, kulta jota on ollut niiiiiin ikävä koko päivän lässytys on paskaa silloin kun lapsi tuodaan hoitoon vaikka molemmat vanhemmat ovat lomalla
- olen sitä mieltä että joidenkin ihmisten ei pitäisi saada sitä adoptiolastakaan sillä luonto ei ole tarkoittanut heitä vanhemmiksi
- säälin vammasia ihmisiä, en osaa suhtautua heidän vammaansa vaan olen vaivautunut heidän seurassaan
 
minä
On säälittävää, jos "sossu " kuuluu joka päivä käytettävien sanojen joukkoon.
Äidit, jotka ei pärjää omien lastensa kanssa on säälittäviä. ( mies ei saa käydä rauhassa saunassa. )
Yli 30v vuokralla asujat on säälittäviä, tai mokanneet jotenkin.
Fanaattiset fanit ( asiasta riippumatta ) on säälittäviä.
 
kdkd
en ymmärrä äitejä jotka haluavat omaa aikaa jo vauva aikana,siis sellasta että lähtevät ilman lasta jonnekin. itsellä aina lapsi/lapsia mukana paitsi gynekologilla tai hammaslääkärillä,enkä tarvitse vapaata heistä
 
Pena
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Tää on niin paha, että uskallankohan ääneen sanoa..

Kun on Haitin katastrofeja ja muita, niin mietin että se on vaan luonnon tapa vähentää kansaa, kun maapallo on niin ylikansoittunut. Ja musta tuntuu periaatteessa itsestäkin pahalta olla tuota mieltä, koska itsekkäänä en ajattelis noin jos omassa lähipiirissä tapahtuis jtn. :ashamed:
Pentti Linkolalla on täällä yllättävän paljon hengenheimolaisia. :) Ja niin, ei Penttikään ITSE halua kuolla, ehei, hän haluaa vähentää ihmiskuntaa ihan muista yksilöistä alkaen...

 
hehe
Alkuperäinen kirjoittaja Wonder:
Ok, en ole painoindeksiltäni normaalin alarajalla vaan hieman keskivertoa kevyempi... Onko näin? (Normipainon puoliväli olisi kai 21,75, jos tää näin tarkaksi kerran menee?) Mutta pointti on se, että MULLA ON ROIKKUVATSA! Joka on ilmeisesti vastenmelinen. Liimaanko otsaani lapun että "Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen" vai alanko laihduttaa, koska on tuo vatsa, vai olenko sitten laihduttajana ärsyttävä laiha laihduttaja. :(

(Huoh, ettei mulla ole lauantai-iltana tämän parempaa tekemistä. Missä on mun elämä? Pitäiskö mun hankkia semmoinen ;) )
:LOL: Käyvvään molemmat huomenna ostoksilla hankkimassa oikeat elämät :hug: On sitten sunnuntaiaukioloista jotaki hyötyä...
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja kdkd:
en ymmärrä äitejä jotka haluavat omaa aikaa jo vauva aikana,siis sellasta että lähtevät ilman lasta jonnekin. itsellä aina lapsi/lapsia mukana paitsi gynekologilla tai hammaslääkärillä,enkä tarvitse vapaata heistä
peesi.
Ja se, että kotiäidit haluaa kesälomaa... öö mtä lomalla yleensä tehdään? ollaan perheen kanssa? Niillähän on sitä työssäkäyvien lomaa 12kk / vuosi.
 
Vieras
No niin. Täähän on hauskaa.

* Uskonto löydetään usein hankalassa elämäntilanteessa "kainalosauvaksi"; helpompi elää kun joku sanoo miten elää ja mitä tehdä. Uskovat on jotenkin naiveja ja typeriä mun silmissäni.

* Monet adhd- ja muut erityislapset kokisivat ihmeparannuksen kunnon vanhanaikaisella kurilla.

* Suuri osa naisista on kaksinaamaisia selkäänpuukottajia.

* Kannabista ei laillisteta vain siksi, että valtio häviäisi siinä.

* Perhepedeillä, kestoiluilla, imetyksillä, Reimateceillä ja synnytyksillä pätevät ovat vähän vajaita ja noloja. En jaksa keskustella noista juuri 5min pidempään.

* Nukahtamis- syömis - ja käytösongelmat johtuvat lapsilla pitkälti kurin puutteesta.

* Lapsettomuushoidot ok mutta jossain vaiheessa pitäisi osata luovuttaakin, mieluummin ajoissa.

* Monet naiset valittavat raskausvaivoja turhaan, liioittelevat kun kerrankin saa valittaa ja huomiota.

* Mamuilta tmt rajatuksi; 3kk ja töihin tai takaisinkäännytys.

* Ihminen joka ei tarvittaessa hallitse käytöstapoja ja perusetikettiä, on moukka ja tyhmä.

* Sopiva meikki kaunistaa 99% naisista. Laiskuutta väittää ettei näin olisi. Jokainen myös ehtii meikata vaikka kymmenen kakaran kanssa, jos haluaa.

* Lihavuus on rumaa KAIKILLA ja useimmiten täysin itseaiheutettua+laiskuutta.

* Sivusuhteet on tietyissä tapauksissa ok.

* Lasten- ja eläintenvihaajissa on jotain pahasti vialla korvien välissä.

* Osa ihmisistä on oikeasti vastenmielisiä, epäsosiaalisia v***upäitä kenen kanssa ei voi/pysty tulla toimeen vaikka kuinka yrittäisi.
 
Wonder
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Alkuperäinen kirjoittaja Wonder:
Ok, en ole painoindeksiltäni normaalin alarajalla vaan hieman keskivertoa kevyempi... Onko näin? (Normipainon puoliväli olisi kai 21,75, jos tää näin tarkaksi kerran menee?) Mutta pointti on se, että MULLA ON ROIKKUVATSA! Joka on ilmeisesti vastenmelinen. Liimaanko otsaani lapun että "Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen" vai alanko laihduttaa, koska on tuo vatsa, vai olenko sitten laihduttajana ärsyttävä laiha laihduttaja. :(

(Huoh, ettei mulla ole lauantai-iltana tämän parempaa tekemistä. Missä on mun elämä? Pitäiskö mun hankkia semmoinen ;) )
:LOL: Käyvvään molemmat huomenna ostoksilla hankkimassa oikeat elämät :hug: On sitten sunnuntaiaukioloista jotaki hyötyä...
Joo ja liskäsi voisin ostaa jonkin tukikorsetin, niin pyyhkiytyisi tuo v***ttava roikkuvatsaongelmakin samalla pois päiväjärjestyksestä. :D

 
Huh
Yksinkertaisimpia, suppeimia ja tyhmimpiä sekä ärsyttävimpiä kaikista ovat ihmiset joilla on seuraavat mielipiteet
- Hyvä kun tulee luonnonkatastrofeja, niin ihmisiä kuolee--se on luonnon tapa hoitaa
- Lapsettomuus tarkoittaa sitä että ei ole sopiva vanhempi---kyllä luonto hoitaa, eivät ansaitse adoptiolastakaan...miten joku voi olla näin suppea?
- keskosia on turha pitää hengissä, annetaan kuolla, se oli tarkoitus
- keskenmenoa ei kannata surra, ei se mikään lapsi ollut
-vanhuksiin ja vammaisiin ei kannata panostaa..ihan karmea ajatustapa :(




-
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
* Monet adhd- ja muut erityislapset kokisivat ihmeparannuksen kunnon vanhanaikaisella kurilla.

* Nukahtamis- syömis - ja käytösongelmat johtuvat lapsilla pitkälti kurin puutteesta.
:eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
* Osa ihmisistä on oikeasti vastenmielisiä, epäsosiaalisia v***upäitä kenen kanssa ei voi/pysty tulla toimeen vaikka kuinka yrittäisi.
(Moni tänne kirjoittanut voisi tässä kohden katsoa peiliin... Juu, mä itse olen jo menossa...)

 
Edellinen jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
* Monet adhd- ja muut erityislapset kokisivat ihmeparannuksen kunnon vanhanaikaisella kurilla.

* Nukahtamis- syömis - ja käytösongelmat johtuvat lapsilla pitkälti kurin puutteesta.
:eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
* Osa ihmisistä on oikeasti vastenmielisiä, epäsosiaalisia v***upäitä kenen kanssa ei voi/pysty tulla toimeen vaikka kuinka yrittäisi.
(Moni tänne kirjoittanut voisi tässä kohden katsoa peiliin... Juu, mä itse olen jo menossa...)
Miksi ihmetystä? Huomattuhan se on, että monesti käytöshäiriöisen lapsen taustalta löytyy pahoja häiriöitä sieltä kotoakin, mm. juuri kurin puute tai epäjohdonmukaisuus.

Lisäänpä vielä

* Kehitysvammaisiin kuluvia varoja pitäisi jotenkin rajata. Terapiat, kuntoutukset ihmisille jotka ei kuitenkaan ikinä KUNTOUDU esim työkykyisiksi. Mihin niitä kuntoutetaan?

* Kaikki yhden asian ihmiset ts. kiihkoilijat on vähän vajaita.

* Tv:n katsominen on turhinta toimintaa mitä ihminen voi harrastaa. Ja melkeinpä typerintäkin.

* Kouluihin pitäisi laittaa tasoryhmät takaisin eikä yrittää tasapäistää lahjakkaampia heikoimpien tasolle. Ei saisi olla tabu olla fiksumpi kuin toinen. Toiset ovat todellakin tyhmempiä kuin toiset, minkäs sille voi.
 

Yhteistyössä