Tunnistatko palstalaisen luonnossa?

Tuli vain tuossa mieleen, että tunnistatteko palstalaisia oikeassa elämässä? Tunnistaako joku esim mut? Aika pienestä kaupungista kuitenkin kyse ja jonkin verran olen menemisiäni täällä kertoillut.

Itse tunnistin jo aikoja sitten yhden palstalaisen täältä ja olemmekin tutustuneet ja ystävystyneet sen jälkeen paremmin. Että terveisiä vaan sinne melkein naapuriin! :wave: =)

Täällä on lisäksi yksi lapsuuden ystävä, vanhin ystäväni itse asiassa. Terkut vaan sinnekin! =) :wave:
 
En mie tunnista. Vaikka ittekin asun pienellä paikkakunnalla, ja tiedän, että muutama tuttu käy 2+ -sivuilla, niin ei ole tuttua nimmaria+naamaa tullut vastaan. Tai ehkäpä yhdestä on epäilys, että saatoin tunnistaa....mutta voi olla rikkaan mielikuvitukseni tuotetta! =)
 
Oot varmasti oikeessa Footballers Wife, varmasti me sinut tunnistettais, jos tultaisiin sinne pohjoiseen! Tai kun pistäydyt muualla?...

Jaha, siinäpä se, kuinka paljon täällä haluaa tai uskaltaa avautua elämästään. Kiva kyllä jurista asiaa ja asianvierestä, mutta en varmaan haluaisi, että minut (tai käsilaukkuni!) kaupungilla / taajamassa / kylänraitilla / huoltsikalla / lenkkipolulla tunnistettaisiin...
 
Eipä mua haittais, jos mut tunnistettaiskin. Joskus oikein odotan, että joku kopauttaisi olkapäälle ja kysyisi olenko se miksi epäilee. Täällä palstalla jutustelen kuitenkin aika merkityksettömistä asioista eli ei sen puoleenkaan haittais. Ei mulla kyllä jää mieleen muidenkaan jutut sen pidemmäksi aikaa, että miksi joku sitten muistais mun juttuja... =)
 
Täytyy tunnustaa että en tunnistaisi. Ellei lasketa niitä mukaan, joihin olen tutustunut tämän palstan kautta näinä palstailu vuosina.
Minut on varmasti helppo tunnistaa, koska olen seutumme ainoa suomalainen :D , joten te jotka täällä päin käytte lomalla ja kuulette muiden puhuvan espanjaa ja jonkun oudon yksilön puhuvan pojalleen suomea, niin tervetuloa koputtamaan olkapäätäni =)
 
Heipä hei!
Minä tunnistin melkein heti erään palstalaisen kun aloin lukea tietyn ketjun juttuja.Terkkuja sinulle :wave:
Eräs tuttavani on tunnistanut minut.Terkkuja sinullekin :wave:
Olen joskus miettinyt,kuinka paljon naapuruston kotiäidit käyvät ja seuraavat palstaa... =)
 
Joo, sitä minäkin mietin, vaikeaa sen täytyy oikeasti olla. Toki sit jos on jollain tapaa samat tai toisiansa sivuavat ympyrät ja vaikka päivittäin/viikottain näkee. Mut ei kai tuolla ihmisvilinässä tule niin muita sillä silmällä kateltua.
 
joskus vuos taaksepäin arvelin erään henkilön tunnistavani... sattui tekemään aloituksen sellaisesta aiheesta, mitä tiesin hänen elämässään olevan sillä hetkellä menossa... kirjoitti kyllä harmaana eli mitään varmaa en voi sanoa enkä sit kysellykään.
Omasta kirjoittelustani en ole kellekään puhunu... kyllähän täällä varmaan tuttuja saattaa ainakin lueskella...
 

Yhteistyössä