tulisikohan joku töihin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras.

Vieras
Kun teen töitä kolmena yönä viikossa enkä haluaisi laittaa lapsia yöksi tarhaan, ajattelin että jos lapset nukkuisivat kotona hoitajan kanssa ja hoitaja veisi aamulla tarhaan,saisin aamupäivän nukkua. Mutta koska palkka ei päätä huimaa(kun on vaan se kolme yötä viikossa ) niin pystyisin maksamaan vain 300e kuussa. Sehän on ihan naurettava summa, mut jos käteen vaan maksaisi sen niin kai siitä jollekin opiskelijalle olisi iloa? Yöllä voisi kuitenkin nukkua. Yks mitä mietin olisi että joku kotiäitinä oleva yh. ehkä haluaisi lapsen kanssa tulla yöksi niin sais vähän ekstraa.. tietenkin siinä pitäis olla tarkka että on kyseessä luotettava henkilö.
Sisko oli sitä mieltä ettei tolla palkalla hullukaan tuu, mut mitä luulette onkohan pakko laittaa tarhaan?

No kyllä mä tulisin ihan kirkuen tolla rahalla sulle töihin.Sehän on melkein se mitä saan kelan työttömyyskorvausta kuukaudessa.Ja varmasti on tosi iso raha esim.opiskelijalle.Ja kun ottaa huomioon että hoito tapahtuu öisin jolloin lapset nukkuvat niin suht helpollahan siinä vielä pääsee.
Että mä olen sitten varmaan se hullu B) .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo meille, tänne kyllä mahtuu :D

No muuten voisin, mut kun mun ajatus oli nimenomaan se että lapset saisivat nukkua omassa sängyssään, vaikkei äiti yöllä olekkaan paikalla. Tietenkin perhepäivähoidon tapainen yöhoito olisi varmaan parempi kuin päiväkoti, mut sit tulis taas turhaa ravaamista kuun aamupäiväksi menisivät kuitenkin tarhaan.

Miun mielestä kuulostaa ihan ok hommalta, mut voi olla että vaikeaa on löytää tuohon sopiva henkilö. Itse voisin kyllä tuollaiseen ryhtyä, jos olisi vähän erilainen elämäntilanne, kyllä tuo 300?/kk kuulostaa ihan mukavalta lisäsummalta kuukauden tuloihin.

Alkuperäinen kirjoittaja pakko sanoa:
Täytyy kyllä sanoa että en uskaltaisi ihan ketä vaan ottaa yöksi lasten kanssa... pitäisi olla tuttu ja luotettava.

No en mä nyt varsinaisesti täältä ollut ketään palkkaamassakaan, vaan yleisesti kyselin että onko ajatuskin ihan älytön, mutta lmeisesti kaikenlasia "hulluja" on liikenteessä.. =)
Joten voisin ihan vakavasti harkita tuollaista vaihtoehtoa.

Yhteistyössä