Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan hullu:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan hullu:ihan naurettava ketju!
jos ap:n muksu kerran pääsee mummolaan silloin kun on hoidon tarve, niin miksi mummon pitäisi ottaa lapsi myös silloin, kun vain lapsi sitä tahtoo???
:headwall: :headwall: |O |O
mun lapsi pääsee mummolaan silloin kun mulla on samaan aikaan viikonloppu töitä kun mun miehellä ja lapsen isä ei voi luokseen ottaa.. eli tämä olisi n. kerran kk, eikä suinkaan joka kuukausi.. ja silloinkaan ei välttämättä onnistu, vaan toisinaan mun pitää viedä lapsi silloin tarhaan ja olal nukkumatta vaan ne työvuorojen välit...
ja nythän siis kyse ei ole mistään -suutinpa nyt kun kerran ei poika sinne pääse- jutusta.. vaan mulle tuli pahamieli pojan puolesta kun poika pettyi kun ei sinne pääse.. ja itse sitten kummastelen että ihmeelliset perustelut miksi poika ei sinne voisi mennä..
ja liäski, kyllähän se vähän kummastuttaa että sikon lapset 3kpl saavat olla viikko tolkulla mummolassa joka kuukausi, ja mun poika vain hyvissä ajoin sovitusti kun mulla on 3 yötä peräkkäin töitä ja silloinkaan ei aina sovi... :snotty:
mä olisin vain onnellinen, ettei lapsen tarvitse olla viikko tolkulla jossain mummolassa.. kyllä koti on paras paikka lapselle.. ja kai sä selitit lapselle, ettei aina voi mennä mummolaan, kun siltä tuntuu..
ei kyse ole siskolla että niiden tarttis olla, vaan siitä että ne haluaa mennä sinne yökyläilemään...
ja kyllä sanoin pojalle että nyt ei onnistu.. lapselle en ala valehtelemaan syytä, mutta jos kerron että serkut ovat siellä, haluaa poika sinne kahta kovemmin, en voi sanoa että mummo on töissä kun mummo ei käy töissä jne.
mutat ehkäpä poika iltaan mennessä unohtaa tämän mummolaan menon