N
Niina64
Vieras
Mun lapset on jo nuoria aikuisia ja molemmilla menee ihan hyvin, mutta yksi asia mua ihmetetyttää. Tää ei oo mitään sellaista vertailua, että toinen olis parempi kuin toinen, mutta kuitenkin ihmetyttää. Mun siskolla oli lapset suunnilleen samaan aikaan ja aina mun lapset oli melkein kaikessa nopeempia. Ihan pikkulapsesta alkaen perusjutut: pottailut, itsesyömiset, oma-aloitteisuus. Sitten myöhemmin mun muksut oppi selkeesti nuorempana ajamaan pyörällä, uimaan jne. Lukeakin mun muksut osas jo ennen koulua, siskon lapset ei. Koulussa mun lapset oli parempia ala-asteella... mutta sitten pikkuhiljaa hommat muuttui.
Siskon lapset opiskelee nyt molemmat yliopistossa ja molemmilla on tosi hyvät paperit lukiosta. Mun tytär on ylioppilas, mutta aika huonoin paperein. Poika kävi amiksen.
Täs ei oo nyt kyse mistään vertailusta, ihmiset on erilaisia, mutta meneekö usein jutut noin? Itte tätä mietin, koska mun sisko myös oli kaikessa hitaampi kuin mä, mutta sitten kuitenkin pärjäs esim. lukiossa paljon paremmin.
Olen tehnyt vastaavia havaintoja muissakin tutuissa.
Siskon lapset opiskelee nyt molemmat yliopistossa ja molemmilla on tosi hyvät paperit lukiosta. Mun tytär on ylioppilas, mutta aika huonoin paperein. Poika kävi amiksen.
Täs ei oo nyt kyse mistään vertailusta, ihmiset on erilaisia, mutta meneekö usein jutut noin? Itte tätä mietin, koska mun sisko myös oli kaikessa hitaampi kuin mä, mutta sitten kuitenkin pärjäs esim. lukiossa paljon paremmin.
Olen tehnyt vastaavia havaintoja muissakin tutuissa.