Tulin tänne keskustelemaan asioista.

Sillonkun ihmiset ovat huolissaan ja peloissaan, nousevat tunteet herkemmin pintaan...mä olin joistakin (aika monestikkin) sun kanssa samaa mieltä asioista.
Olet oikeassa, suomalainen media on ollut jo pitkään retuperällä ja täynnä propagandaa, siksi mä etsinkin uutiset useimmiten muualta.
Itse toivon ettet lähtisi, antaa asioiden riidellä, ei ihmisten.

En muista, että olisin hirveästi mennyt henkilökohtaisuuksiin kanssasi, jossakin vaiheessa kun oikeasti säikähin tässä hiljattain saatoin laittaa sulle osoitetun kysymyksen...en enää edes muista mitä me siinä puhuttiin.

Mutta joka tapauksessa toivon ettet lähtisi ja olen pahoillani, jos mä olen jotenkin loukannut sua.
En vaan välillä ymmärtänyt sun näkökantoja, koska toisaalta sanoit olevasi neutraali, mutta toisaalta taas kovasti puhuit venäläisten puolesta? Saatoin toki ymmärtää asiat väärin, se ei kohdallani olisi mikään uusi asia.
Hyvä Elena777, kuulut ilman muuta siihen joukkoon, jonka kanssa on ilo ja kunnia keskustella. Ei minua ole kukaan loukannut, kuten sanoin en ota asioita henkilökohtaisesti ja tiedän pitkän elämänkokemuksen opettamana, että se, jolla on tarvetta mennä henkilökohtaisuuksiin, on itsessän pahoin voiva.

Toistan jälleen kerran, että tuskin löydätte minun sanomisistani jotakin sellaista, joka oikeasti osoittaisi minun kannattavan venäläisten toimintaa tai julistavan niiden oikeutusta. Nämä ovat ominaisuuksia, jotka lukijat itse ovat minun kommentteihini liittäneet. Ymmärtäminen ei edelleenkään ole hyväksymistä, mutta tätä eivät kaikki suostu tajuamaan. Muistakaa, että tieto ei lisää tuskaa, vaan se vähentää sitä.

Voi olla, että vielä ilmaannun jossakin vaiheessa jotakin tänne keskustelemaan, kun aika on otollisempi. Kevät on tulossa, toivottavasti saamme nauttia siitä rauhassa! Suosittelen kaikille laajemman katsantokannan hankkimista, niin ei tarvitse olla niin huolissaan ja pelätä kaikkea, millä teitä pelotellaan, oli se sitten korona tai Venäjä, ilmastonmuutos tai mikä tahansa muu, mitä teidän vuoron perään tulisi kauhistella.
 
ahvenanmaa on miehitettävä ja tykistöä siirettävä sinne tai ne uhkaa helsinkiä siltä suunnalta ja lentokoenita ja air defence myös. Lisäksi mongolialisia on pyydettävä aseisiin niillä vissiin kaksmiljoonaa ukkoa vois tarttua aseisiin ja hyökätä venäjän keskustaan ja sinne siirettävä joukkoja tukemaan hyökkäystä venäjälle. lisäksi usa ja canada voisi siirtää joukkoja alaskasta venäjän pohjois osiin. sit japanin pohjois osista voisi japani uusiseelanti ja australia hyökätä. lisäksi tuettava tsetseenien aseellista nousua sieltä suunnalta. lisäksi kuulutettava et venäläiset nouskoon kapinaan putinia vastaan kaikilla rintamilla. norja ja ruotsi sijoittaisi joukkojaan pohjois suomeen ja sieltä hyökkäykset venäjää kohtaan ja etelä jäisi suomen haltuun josta marssi käsky moskovaan tehtävä. ukrainan alueella saksalaiset muiden kanssa hyökkäisi venäjän kimppuun kaikin voimin
SInähän varsinainen Suomen Rommel olet :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Juu...salaliittojen kanssa on oltava tarkkana, että pitää pitää niiden rinnalla kuitenkin valtamedian sanomaa, koska sekin on usein oikeessa.

Ja pitää myös tuntea ihmisen luontaista, todennäköistä käytöstä.
Jos joku Mirkku haluaa käydä Egyptissä pyramideilla, niin se ei ole silti vapaamuurari vaan reissaava täti-ihminen.

Jotkut asiat maailmalla on salaliittoa (en usko WTC-tornistooriin pätkääkään), mutta kaikki ei.
Sinussa, hyvä Echo, on ainesta ja silmät jo reilusti raollaan! Jatka vain samaan malliin! Kuulut myös niinhin, jotka osaavat keskustelun jalon taidon!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sinussa, hyvä Echo, on ainesta ja silmät jo reilusti raollaan! Jatka vain samaan malliin! Kuulut myös niinhin, jotka osaavat keskustelun jalon taidon!
Raollaan...mihin? Just aloitin ketjun, jossa olin sitä mieltä että Venäjän johto pitää syrjäyttää täysin ja asevoimat halvaannuttaa.

Suomettuminen toimi Kekkosen aikaan, mutta ei enää.

Olen täysin väsynyt pelkäämään Venäjää. Lapsesta asti.
 
Raollaan...mihin? Just aloitin ketjun, jossa olin sitä mieltä että Venäjän johto pitää syrjäyttää täysin ja asevoimat halvaannuttaa.

Suomettuminen toimi Kekkosen aikaan, mutta ei enää.

Olen täysin väsynyt pelkäämään Venäjää. Lapsesta asti.
Jos olen ymmärtänyt oikein osaat kyseenalaistaa 911-iskujen virallisen selityksen ja et pidä globalisteista. Se on jo hieno alku. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos olen ymmärtänyt oikein osaat kyseenalaistaa 911-iskujen virallisen selityksen ja et pidä globalisteista. Se on jo hieno alku.
Höh. No mä olen v.2014-2015 lähtien ollu salaliittoteoreetikko, ennen kuin siitä tuli muotia.

Globalistinen länsi ja jurakautinen Venäjä-Kiina on kuin valitsisi ruton ja koleran väliltä.

Ja edelleen pidän mielessä sitä mahdollisuutta, että aivan maailman huipulla on itä ja länsi samaa puolta.
Siitä kertois esim. eilen tutustumani varjopankki/finanssilaitos Black Rock, jonka omistuksessa on käytännössä koko maailma. Se säätelee EKP:takin ja jokaista Usan pressaa. Toinen on firma nimeltä Vanguard.
Noissa sitä illuminaattia riittää.

Mutta oli Venäjä osa illuminatia tai ei, niin sen nähtävillä olevat touhut saa pistää nyt maan tasalle. Mä oon väsyny pelkäämään. Siellä sais vaihtua valta.

Ei hyvä ja oikeassa oleva valtio toimi noin. Ei, ei.
 
Maailmasta puuttuu oikea vapaus. On 2 vastakkaista tahoa: Se on joko Trudeau-maailma/EU-liittovaltio (liberaalia pridea mutta armotonta rokotus- ja passipakkoa) tai jotain Siperian/Kiinan kylmiä viimoja.

Suomi oli 80-90-luvulla vielä oikeasti vapaa, ja isänmaallinen. Se ois vieläkin se vastaus. Mut siihen ei oo paluuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Maailmasta puuttuu oikea vapaus. On 2 vastakkaista tahoa: Se on joko Trudeau-maailma/EU-liittovaltio (liberaalia pridea mutta armotonta rokotus- ja passipakkoa) tai jotain Siperian/Kiinan kylmiä viimoja.

Suomi oli 80-90-luvulla vielä oikeasti vapaa, ja isänmaallinen. Se ois vieläkin se vastaus. Mut siihen ei oo paluuta.
nojoo mut europpalle on laskettava se et sä voit vastustaa sen johtajia ilman pelkoa vankeudesta. eikä ne tapa toisia mielivaltaisesti. nyt on jo passi pakko poistettu ja kaikki avattu et ei tää länsi oo niin paha mitä venäjä lähellekkään. ja mitä tulee homo kysymykseen se ei ole sinun tuomittavissa jumala taivaissa päättää onko se muka synti joka estää taivaaseen pääsyn
 
Mä oon väsyny pelkäämään. Siellä sais vaihtua valta.
Moni muukin on väsynyt, mutta aika moni myös miettii millanen se seuraava valtias Venäjällä sitten vois olla...siellä kun ollut paljon suuruudenhulluja aina, jotka haluavat oikeasti vallata nyt ja heti muut ympärysmaat..mikäs se yksikin äijä on joka oli aivan mahdoton 90-luvulla ja sillä oli omat hännystelijät, jotka nyt toivovat sitten Putinin seläntakana myös Suomen valtaamista.
Eikös sekin ollut joku Vladimir...
 
9MM
Moni muukin on väsynyt, mutta aika moni myös miettii millanen se seuraava valtias Venäjällä sitten vois olla...siellä kun ollut paljon suuruudenhulluja aina, jotka haluavat oikeasti vallata nyt ja heti muut ympärysmaat..mikäs se yksikin äijä on joka oli aivan mahdoton 90-luvulla ja sillä oli omat hännystelijät, jotka nyt toivovat sitten Putinin seläntakana myös Suomen valtaamista.
Eikös sekin ollut joku Vladimir...
no esim jeltisn oli erittäin sovitteleva?
 
Moni muukin on väsynyt, mutta aika moni myös miettii millanen se seuraava valtias Venäjällä sitten vois olla...siellä kun ollut paljon suuruudenhulluja aina, jotka haluavat oikeasti vallata nyt ja heti muut ympärysmaat..mikäs se yksikin äijä on joka oli aivan mahdoton 90-luvulla ja sillä oli omat hännystelijät, jotka nyt toivovat sitten Putinin seläntakana myös Suomen valtaamista.
Eikös sekin ollut joku Vladimir...
Zhirinovski?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En tiedä kiinnostaako ketään ja en tiedä liittyykö tää Venäjään, mutta Black Rockilla on hallinnoitavana 10 triljoonan dollarin omaisuus.

"Näiden kaikkien Great Reset -henkisten hankkeiden vahvana taloudellisena taustana vaikuttavat, muiden globaalien ja ison rahan toimijoiden ohella, etenkin varainhoitoyhtiö BlackRock ja Larry Fink. Laurence Douglas Fink on BlackRockin toimitusjohtaja ja miljardööriliikemies, joka hallinnoi yhtiönsä yli 10 triljoonan dollarin varallisuutta. Samalla Fink istuu sekä Maailman talousfoorumin että CFR:n eli Council on Foreign Relations’n johtoryhmissä.

Tämä tarkoittaa sitä, että valta on Finkin ja BlackRockin käsissä. Ja Fink ja BlackRock käyttävät valtaansa Woke-henkisesti ja Maailman talousfoorumin Great Reset -hanketta edistävästi ja Young Global Leaders -alumnipoliitikkoja ja heidän koronatotalitaarisia hallintojaan tukevasti. Tämän osoittaa Selvyn Duke 13.2.2022 päivätyssä The New American -artikkelissaan ”Unseen Dark Hand: The Man Who Uses YOUR Money to Make Corporations Go Woke”.

Millainen valta Finkillä ja BlackRockilla todellisuudessa on ja miten tämä valta ja sen mukanaan tuoma voima tosiasiallisesti vaikuttavat? Näistä tekevät selkoa Juha-Pekka Raeste ja Hannu Sokala valaisevan teoksensa Maailman 50 vaarallisinta yhtiötä (Otava, 2021) sivuilla 263–271, otsikon ”BlackRock: Kettu kanalan vartijana? Maailman suurin omaisuudenhoitaja” alla, muun muassa seuraavasti.

”Newyorkilainen BlackRock on runsaassa 30 vuodessa kasvanut maailman suurimmaksi varainhoitoyhtiöksi. Vuoden 2019 lopussa sen rahastoissa oli hallinnoitavia varoja 7400 miljardin dollarin edestä. Määrä vastaa esimerkiksi Helsingin pörssin kaikkien yhtiöiden markkina-arvoa kerrottuna 28:lla. Summa on niin suuri, että sitä on vaikea käsittää. BlackRockista on tullut kuin vaivihkaa hillitty maailmanomistaja. Yhtiö, jonka harva finanssimaailman ulkopuolella tietää…”

”Vuonna 1999 BlackRock listautui pörssiin. Samana vuonna se oli ryhtynyt myymään omaa sijoitus- ja riskienhallintaohjelmistoaan Aladdinia. Arabialaisissa Tuhannen ja yhden yön tarinoissa Aladdin tunnetaan nuorukaisena, jolle taikalampusta löytyvä henki täyttää kaikki lampun omistajan toiveet…BlackRock ei ollut Aladdinin jälkeen enää vain varainhoitaja, se oli myös teknologiayritys…Keväällä 2020 ensimmäisen vuosineljänneksen tulosjulkistuksessa BlackRockin liiketoimintajohtaja Rob Goldstein kertoi Business Insiderin mukaan yhtiön viiden vuoden suunnitelman lähtevän siitä, että Aladdinista voisi tulla ’sijoitussalkkujen kieli’, jota käytettäisiin koko maailman varainhoitohallinnon perustana…Institutional Investorin arvion mukaan yhdessä Aladdinin avulla hallitaan yli 18 biljoonan eli 18 tuhannen miljardin varallisuutta…”

Raeste- ja Sokala jatkavat näinkin:

”Nykyisin BlackRockia pidetään yleisesti maailman suurimpana varjopankkina. Kuuden-seitsemäntuhannen miljardin dollarin varojen hoitajana sillä on myös erinomainen asema suurten luottamuksellisten varallisuusjärjestelyjen tekoon niin sanotuissa yksityisissä Dark Pool -kaupankäyntijärjestelmissä. BlackRockin vaikutusvalta on kasvanut vuosi vuodelta muutoinkin. Tuon vaikutusvallan voi jakaa kuuteen sektoriin:”
 

Yhteistyössä