Tulin tänne keskustelemaan asioista.

Onneksi olkoon!

Luulin, että suomalaiset vielä osaisivat keskustella asioista, mutta viime päivien herhiläislaumat täällä ovat osoittaneet sen, että tunneohjautuvat, keskustelijoiden henkilöön kaiken kääntävät maanikot ovat täällä ihan valloillaan. Nämä väet ovat innoissaan ristiinnaulitsemassa ja tuomioitaan langettamassa. Vilkaiskaapa vähän ympärillenne, ja lukekaa ajatuksella mitä olette kuohuspäissänne kirjoittaneet. Sietäisitte hävetä, jos osaisitte!

Minulla on järkevämpääkin tekemistä kuin lähteä tälle linjalle joka viestin lomassa. Asia ei ole ollut minulle missään vaiheessa henkilökohtainen eikä minulla todellakaan ole ollut mitään "agendaa" tai "aatteita". Osaan ottaa asian ihan sellaisenaan, ilman siihen sisältyviä tunne- tai arvolatauksia. Harva teistä tuntuu tämän osaavan, se menee teillä ihan hermoon ja teette kaikesta fanaattisuutta ja uhoa. Olette ihan hyvällä linjalla, teistä tulee hyviä pyöveleitä ja rankaisupataljoonien osallisia, kun se aika koittaa.

Tulin tänne keskustelemaan asioista kuin asioista, mutta täällä se näkyy olevan mahdotonta. Haluan kiittää lämpimästi Lispettiä ja muita, jotka ovat ymmärtäneet, mitä keskusteleminen tarkoittaa, ja toivotan heille onnea jatkoon! Vaikeistakin asioista olisi voitava keskustella asiallisesti, muuten se menee juuri tähän, mihin se tälläkin palstalla meni.

Teille tiedoksi: olen ensimmäisten joukossa haulikolla Venäjää vastassa, jos se pyrkii väkivalloin Suomeen, mutta niin olen myös, jos mikä tahansa muu taho ottaa sen valtaansa. Globalistit ovat jo saavuttaneet monta tärkeätä sillanpääasemaa Suomen itsenäisyyden alas ajamisessa, mutta se kelpaa teille nuoleskelijoille hienosti, vai mitä? Ennen kumarrettiin Venäjää, nyt pokkuroidaan globalisteja. Suomi on paikkansa valitseva, ja aina kumarassa johonkin suuntaan.

Viihtykää täällä keskenänne ihan vapaasti, mutta antakaa jokaiselle kirjoittajalle heidän ansaitsemansa oikeus ilmaista mielipiteitään vapaasti, sillä sanan- ja mielipiteenvapauden puolesta pitää taistella viimeiseen asti! Minulle kuitenkin riitti tämä mauton ja suoraan sanoen kuvottava ilmapiiri, jonka te olette yhdessä tänne luoneet.

KOOWEE.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tällaisiin valheisiin aloittajakin ilmeisesti uskoo ja/tai levittää niitä tahallisesti.

Kenen asialla olet? Huomaatko, että monista politiikkaan ym. liittyvistä ristiriidoista huolimatta Suomenkin kansa on nyt yhtenäisempi tässä asiassa. Sinä et kuulu siihen joukkoon.

 
Ja Koowee, mieti omaa viestintääsi.

Jos joku on just kaatunu hiekottamalla jalkakäytävällä ja huutaa tuskaansa ja huutaa "miksei kaupunki ole hiekottanu", niin sit sä tulisit posmittamaan siihen viereen "on kaupungilla hyviäki miehiä". Se ei lohduta sitä kaatunutta.

Kato ku tilannetaju on aika tärkee asia elämässä.
Eurooppa on kauhun partaalla.

En tiedä totuutta Ukrainan kohdistamista jutuista itä-Ukrainaa vastaan, on myös puhuttu että se on ollu itä-Ukraina, joka on härnänny Kiovaa.
Mutta Putin ei silti olisi saanut tunkeutua Ukrainaan. Se asia EI kuulu sille.

Mutta nyt on kipu ja tuska. Silloin ei auta luennoinnit "joo jos oikein tarkkaan mietitään, toisaalta, ottaen huomioon..."
 
Viimeksi muokattu:
Enkä mä Koowee siltikään halua, että lähdet palstalta. (Ei sun kanta riitä pilaamaan Suomen päätöksentekoa).

Sun kans voi tulla hedelmällistä keskustelua muissa asioissa. En mä ole kaikkien palstalaisten kanssa samaa mieltä kaikista asioista, mutta yhdessä ollaan silti.
 
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE
Sillonkun ihmiset ovat huolissaan ja peloissaan, nousevat tunteet herkemmin pintaan...mä olin joistakin (aika monestikkin) sun kanssa samaa mieltä asioista.
Olet oikeassa, suomalainen media on ollut jo pitkään retuperällä ja täynnä propagandaa, siksi mä etsinkin uutiset useimmiten muualta.
Itse toivon ettet lähtisi, antaa asioiden riidellä, ei ihmisten.

En muista, että olisin hirveästi mennyt henkilökohtaisuuksiin kanssasi, jossakin vaiheessa kun oikeasti säikähin tässä hiljattain saatoin laittaa sulle osoitetun kysymyksen...en enää edes muista mitä me siinä puhuttiin.

Mutta joka tapauksessa toivon ettet lähtisi ja olen pahoillani, jos mä olen jotenkin loukannut sua.
En vaan välillä ymmärtänyt sun näkökantoja, koska toisaalta sanoit olevasi neutraali, mutta toisaalta taas kovasti puhuit venäläisten puolesta? Saatoin toki ymmärtää asiat väärin, se ei kohdallani olisi mikään uusi asia.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
10 eiköhän se plaa harmaana jatkamaan
Toisaalta voi olla, että nyt kun sotatoimet todella alkoivat, Koowee laitettiin trollitehtaalla toisiin tehtäviin. Nimimerkkihän ilmestyi pohjustamaan Venäjän hyökkäystä, niin olisihan se ihan loogista sitten poistua kun hyökkäys on tapahtunut. Seuraavaksi joku nimimerkki Weekoo tulee muutaman vuoden päästä kertomaan miten Venäjä on ihan oikeutettu vaatimuksissaan saada tukikohta Ahvenanmaalta ja miten Airiston helmen takavarikointi oli oikeastaan aggressiivinen sotatoimi rauhaa rakastavaa Venäjää vastaan ja esimerkki suomalaisten russofobiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE
Onneksi olkoon!

Luulin, että suomalaiset vielä osaisivat keskustella asioista, mutta viime päivien herhiläislaumat täällä ovat osoittaneet sen, että tunneohjautuvat, keskustelijoiden henkilöön kaiken kääntävät maanikot ovat täällä ihan valloillaan. Nämä väet ovat innoissaan ristiinnaulitsemassa ja tuomioitaan langettamassa. Vilkaiskaapa vähän ympärillenne, ja lukekaa ajatuksella mitä olette kuohuspäissänne kirjoittaneet. Sietäisitte hävetä, jos osaisitte!

Minulla on järkevämpääkin tekemistä kuin lähteä tälle linjalle joka viestin lomassa. Asia ei ole ollut minulle missään vaiheessa henkilökohtainen eikä minulla todellakaan ole ollut mitään "agendaa" tai "aatteita". Osaan ottaa asian ihan sellaisenaan, ilman siihen sisältyviä tunne- tai arvolatauksia. Harva teistä tuntuu tämän osaavan, se menee teillä ihan hermoon ja teette kaikesta fanaattisuutta ja uhoa. Olette ihan hyvällä linjalla, teistä tulee hyviä pyöveleitä ja rankaisupataljoonien osallisia, kun se aika koittaa.

Tulin tänne keskustelemaan asioista kuin asioista, mutta täällä se näkyy olevan mahdotonta. Haluan kiittää lämpimästi Lispettiä ja muita, jotka ovat ymmärtäneet, mitä keskusteleminen tarkoittaa, ja toivotan heille onnea jatkoon! Vaikeistakin asioista olisi voitava keskustella asiallisesti, muuten se menee juuri tähän, mihin se tälläkin palstalla meni.

Teille tiedoksi: olen ensimmäisten joukossa haulikolla Venäjää vastassa, jos se pyrkii väkivalloin Suomeen, mutta niin olen myös, jos mikä tahansa muu taho ottaa sen valtaansa. Globalistit ovat jo saavuttaneet monta tärkeätä sillanpääasemaa Suomen itsenäisyyden alas ajamisessa, mutta se kelpaa teille nuoleskelijoille hienosti, vai mitä? Ennen kumarrettiin Venäjää, nyt pokkuroidaan globalisteja. Suomi on paikkansa valitseva, ja aina kumarassa johonkin suuntaan.

Viihtykää täällä keskenänne ihan vapaasti, mutta antakaa jokaiselle kirjoittajalle heidän ansaitsemansa oikeus ilmaista mielipiteitään vapaasti, sillä sanan- ja mielipiteenvapauden puolesta pitää taistella viimeiseen asti! Minulle kuitenkin riitti tämä mauton ja suoraan sanoen kuvottava ilmapiiri, jonka te olette yhdessä tänne luoneet.

KOOWEE.
Vaatii välillä paksua nahkaa keskustella täällä. Missään nimessä keskustelu ei ole nyt ollut miltään osin hedelmällistä, tai edes keskustelua. Se on lähes sitä yhtä ja samaa haukkumista, vääristelyä ja valehtelua henkilöstä, joka tuo esiin eriäviä mielipiteitä TAI eri näkökulmia. En oikein ymmärrä mitä järkeä edes olisi apinoida yhteen ääneen samoja tekstejä päivästä toiseen. Asiat eivät ole mustavalkoisia, ne ovat usein erittäin moniulotteisia ja monipuolisia. Miksi siis pitäisi puhua vain yhdellä äänellä yhtä asiaa.

Tässä me nyt kahdestaan seistään koko muun joukon edessä isänmaanpettureiksi ja venäjän trolleiksi leimattuna. Näytetäänkö fingeriä ja jatketaan kirjoittelua?:D
Ehköpä nuo pelokkaat vihaiset kohta rauhoittuvat?

Jos kuitenkin päätät lähteä niin haluan sanoa sinulle, että on ollut ilo ja kunnia saada lukea näkemyksiäsi kaikesta.
Vaikutat erittäin viisaalta ihmiseltä.❤
Toivoisin, että et heittäisi hanskoja tiskiin vielä.


Joko se Putkisen haastettalu alkoi????😱
 
  • Rakkaus
Reactions: KOOWEE
9MM
Toisaalta voi olla, että nyt kun sotatoimet todella alkoivat, Koowee laitettiin trollitehtaalla toisiin tehtäviin. Nimimerkkihän ilmestyi pohjustamaan Venäjän hyökkäystä, niin olisihan se ihan loogista sitten poistua kun hyökkäys on tapahtunut. Seuraavaksi joku nimimerkki Weekoo tulee muutaman vuoden päästä kertomaan miten Venäjä on ihan oikeutettu vaatimuksissaan saada tukikohta Ahvenanmaalta ja miten Airiston helmen takavarikointi oli oikeastaan aggressiivinen sotatoimi rauhaa rakastavaa Venäjää vastaan ja esimerkki suomalaisten russofobiasta.
ahvenanmaa on miehitettävä ja tykistöä siirettävä sinne tai ne uhkaa helsinkiä siltä suunnalta ja lentokoenita ja air defence myös. Lisäksi mongolialisia on pyydettävä aseisiin niillä vissiin kaksmiljoonaa ukkoa vois tarttua aseisiin ja hyökätä venäjän keskustaan ja sinne siirettävä joukkoja tukemaan hyökkäystä venäjälle. lisäksi usa ja canada voisi siirtää joukkoja alaskasta venäjän pohjois osiin. sit japanin pohjois osista voisi japani uusiseelanti ja australia hyökätä. lisäksi tuettava tsetseenien aseellista nousua sieltä suunnalta. lisäksi kuulutettava et venäläiset nouskoon kapinaan putinia vastaan kaikilla rintamilla. norja ja ruotsi sijoittaisi joukkojaan pohjois suomeen ja sieltä hyökkäykset venäjää kohtaan ja etelä jäisi suomen haltuun josta marssi käsky moskovaan tehtävä. ukrainan alueella saksalaiset muiden kanssa hyökkäisi venäjän kimppuun kaikin voimin
 
Vaatii välillä paksua nahkaa keskustella täällä. Missään nimessä keskustelu ei ole nyt ollut miltään osin hedelmällistä, tai edes keskustelua. Se on lähes sitä yhtä ja samaa haukkumista, vääristelyä ja valehtelua henkilöstä, joka tuo esiin eriäviä mielipiteitä TAI eri näkökulmia. En oikein ymmärrä mitä järkeä edes olisi apinoida yhteen ääneen samoja tekstejä päivästä toiseen. Asiat eivät ole mustavalkoisia, ne ovat usein erittäin moniulotteisia ja monipuolisia. Miksi siis pitäisi puhua vain yhdellä äänellä yhtä asiaa.

Tässä me nyt kahdestaan seistään koko muun joukon edessä isänmaanpettureiksi ja venäjän trolleiksi leimattuna. Näytetäänkö fingeriä ja jatketaan kirjoittelua?
Ehköpä nuo pelokkaat vihaiset kohta rauhoittuvat?

Jos kuitenkin päätät lähteä niin haluan sanoa sinulle, että on ollut ilo ja kunnia saada lukea näkemyksiäsi kaikesta.
Vaikutat erittäin viisaalta ihmiseltä.
Toivoisin, että et heittäisi hanskoja tiskiin vielä.


Joko se Putkisen haastettalu alkoi????
Etkö sä Lispetti voi koskaan luottaa länsimediaan?

Sä otat kritiikittä (tai ainakaan et mun mielestä koskaan ole tuonut kritiikkiä esille) kyllä jokaisen tubettajan näkemykset, mutta esim.Tokentube on erehtynyt välillä ja raskaasti.

Ei se ole vain niin että tubettajat on oikeessa ja valtamedia aina ja ikuisesti väärässä.

T: sekä globalisteja että Putinia inhoava
 
vierailija
Vaatii välillä paksua nahkaa keskustella täällä. Missään nimessä keskustelu ei ole nyt ollut miltään osin hedelmällistä, tai edes keskustelua. Se on lähes sitä yhtä ja samaa haukkumista, vääristelyä ja valehtelua henkilöstä, joka tuo esiin eriäviä mielipiteitä TAI eri näkökulmia.
Ei vaan se on valehtelevan ja vääristelevän henkilön haukkumista. Ei ole olemassa mitään eri näkökulmia. Valehtelu ei ole näkökulma, vaan se on valehtelua. Ja jos joku haluaa avoimesti seistä sellaisen mielipiteen takana, että sota on hieno asia ja ihmisoikeudet eivät ole, niin voihan niin toimia, mutta on naurettavaa sitten itkeä siitä kun kusipäätä kutsutaan kusipääksi.

Aika kauan Kooween lässytystä täällä siedettiin, mutta näköjään nyt sitten kuppi kaatui ja hyvä niin. Kyseinen nimimerkki ei ole tuonut mitään hyvää palstalle.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM ja ruuttis
Niin, kyse on vain sinun mielipiteistäsi, jotka eroavat siitä, mitä kerrotaan ja mikä on totuus. Näin kai se on.

Mutta se ei ole propagandaa.
Kuinka niin vain minun mielipiteestä? Yle mm suoltaa jatkuvasti uutisia minkä oikomisiin menee niin paljon aikaa etteivät edes jaksa oikaista niitä kokonaan ja ei, mä en sulle niitä etsi. Aikuinen ihminen osaa jotakin tehdä itsekin.
 
vierailija
Etkö sä Lispetti voi koskaan luottaa länsimediaan?

Sä otat kritiikittä (tai ainakaan et mun mielestä koskaan ole tuonut kritiikkiä esille) kyllä jokaisen tubettajan näkemykset, mutta esim.Tokentube on erehtynyt välillä ja raskaasti.

Ei se ole vain niin että tubettajat on oikeessa ja valtamedia aina ja ikuisesti väärässä.

T: sekä globalisteja että Putinia inhoava
(y)

Teissä kahdessa nimimerkissä on sellainen ero, että kummaltakin on tullut vuosien varrella virkistäviä salaliittojuttuja, joita on hauska lukea ja välillä osallistuakin, mutta Lispetti tuntuu hurahtaneen täysin ja menettäneen sen oleellisen kosketuksen todellisuuteen. Kyllä ihmisen pitää ymmärtää milloin flirttailee rajatiedon kanssa ja milloin taas puhutaan asiaa.

Tunnen tosielämässä kaverin, joka hurahti ihan täysin ja vaikkei diagnoosia ole tehtykään, niin ei se normaalia ole, vaan aika pelottavaa. Ollaan yhden uutisen päässä siitä, että alkaisi ihan oikeasti muovailemaan hattua foliosta.
 

Yhteistyössä