Tulin tänne keskustelemaan asioista.

Teissä kahdessa nimimerkissä on sellainen ero, että kummaltakin on tullut vuosien varrella virkistäviä salaliittojuttuja, joita on hauska lukea ja välillä osallistuakin, mutta Lispetti tuntuu hurahtaneen täysin ja menettäneen sen oleellisen kosketuksen todellisuuteen. Kyllä ihmisen pitää ymmärtää milloin flirttailee rajatiedon kanssa ja milloin taas puhutaan asiaa.

Tunnen tosielämässä kaverin, joka hurahti ihan täysin ja vaikkei diagnoosia ole tehtykään, niin ei se normaalia ole, vaan aika pelottavaa. Ollaan yhden uutisen päässä siitä, että alkaisi ihan oikeasti muovailemaan hattua foliosta.
Juu...salaliittojen kanssa on oltava tarkkana, että pitää pitää niiden rinnalla kuitenkin valtamedian sanomaa, koska sekin on usein oikeessa.

Ja pitää myös tuntea ihmisen luontaista, todennäköistä käytöstä.
Jos joku Mirkku haluaa käydä Egyptissä pyramideilla, niin se ei ole silti vapaamuurari vaan reissaava täti-ihminen.

Jotkut asiat maailmalla on salaliittoa (en usko WTC-tornistooriin pätkääkään), mutta kaikki ei.
 
vierailija
Vaatii välillä paksua nahkaa keskustella täällä. Missään nimessä keskustelu ei ole nyt ollut miltään osin hedelmällistä, tai edes keskustelua. Se on lähes sitä yhtä ja samaa haukkumista, vääristelyä ja valehtelua henkilöstä, joka tuo esiin eriäviä mielipiteitä TAI eri näkökulmia. En oikein ymmärrä mitä järkeä edes olisi apinoida yhteen ääneen samoja tekstejä päivästä toiseen. Asiat eivät ole mustavalkoisia, ne ovat usein erittäin moniulotteisia ja monipuolisia. Miksi siis pitäisi puhua vain yhdellä äänellä yhtä asiaa.

Tässä me nyt kahdestaan seistään koko muun joukon edessä isänmaanpettureiksi ja venäjän trolleiksi leimattuna. Näytetäänkö fingeriä ja jatketaan kirjoittelua?
Ehköpä nuo pelokkaat vihaiset kohta rauhoittuvat?

Jos kuitenkin päätät lähteä niin haluan sanoa sinulle, että on ollut ilo ja kunnia saada lukea näkemyksiäsi kaikesta.
Vaikutat erittäin viisaalta ihmiseltä.
Toivoisin, että et heittäisi hanskoja tiskiin vielä.


Joko se Putkisen haastettalu alkoi????
Tältä palstalta huomaa pienoiskoossa kuinka nopeasti ihmiset saa provosoitumaan ja tekemään typeryyksiä aivopesun seurauksena.
Veikkaan että näin se Saksassakin kävi aikoinaan.
Alettiin rummuttamaan Judejen pahuutta, eikä pian suostuttu näkemään heissä mitään hyvää, uuniin vaan ja isänmaa pelastuu.
Ja kansa seurasi suurinta huutajaa mediassa ja kaikille jotka yrittivät selittää juutalaisten näkökulmaa asioihin, alettiin raivoamaan, isänmaan petturi, jutkujen mulkun lutkuttaja, judet uuniin ja se ratkaiseen kaiken.
Olette nuoria, siltä kannalta ymmärrän vähäisen ymmärryksenne maailmanpolitiikasta, mutta kuten aina, teitä hyväksikäytetään ja laitetaan huutamaan vielä kovemmin susi tulee, susi tulee.
Niin on aina tehty.
Hitler jugend.
Punaiset khmerit.
Mao ja suuri harppaus.
Stalin ja pioneerit.
Vihervasemmisto ja ilmastonmuutos.
Hauskaahan tätä masinoitua raivotilaa on seurata palstoilla, mutta en tosiaankaan haluaisi kohdata teitä jonkun vallanpitäjän masinoimana palkkanyrkkinä kyselemässä kaduilla, oletko puolellamme vai meitä vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KOOWEE ja Lispetti
Tältä palstalta huomaa pienoiskoossa kuinka nopeasti ihmiset saa provosoitumaan ja tekemään typeryyksiä aivopesun seurauksena.
Veikkaan että näin se Saksassakin kävi aikoinaan.
Alettiin rummuttamaan Judejen pahuutta, eikä pian suostuttu näkemään heissä mitään hyvää, uuniin vaan ja isänmaa pelastuu.
Ja kansa seurasi suurinta huutajaa mediassa ja kaikille jotka yrittivät selittää juutalaisten näkökulmaa asioihin, alettiin raivoamaan, isänmaan petturi, jutkujen mulkun lutkuttaja, judet uuniin ja se ratkaiseen kaiken.
Olette nuoria, siltä kannalta ymmärrän vähäisen ymmärryksenne maailmanpolitiikasta, mutta kuten aina, teitä hyväksikäytetään ja laitetaan huutamaan vielä kovemmin susi tulee, susi tulee.
Niin on aina tehty.
Hitler jugend.
Punaiset khmerit.
Mao ja suuri harppaus.
Stalin ja pioneerit.
Vihervasemmisto ja ilmastonmuutos.
Hauskaahan tätä masinoitua raivotilaa on seurata palstoilla, mutta en tosiaankaan haluaisi kohdata teitä jonkun vallanpitäjän masinoimana palkkanyrkkinä kyselemässä kaduilla, oletko puolellamme vai meitä vastaan.
No salli ihmisille tunteelliset reaktiot, kun iso itänaapuri hyökkäs tänään, vaikka joulukuussa lupas ettei hyökkää.

Ja kun se on meidänki naapuri.

Mä oon kuunnellu 2 vuotta kohkausta koronasta. Ymmärrän nyt jälkikäteen miten se mun järkeilevä koronan vähättely on voinu loukata vaikka koronaan kuolleen omaista.

Mutta Venäjä on pahempi kuin korona. Koronan vaikee muoto iski vain harvoihin, mutta jos Venäjä iskee Suomeen, niin kaikki kärsii.
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: ruuttis ja Elena777
vierailija
No salli ihmisille tunteelliset reaktiot, kun iso itänaapuri hyökkäs tänään, vaikka joulukuussa lupas ettei hyökkää.

Ja kun se on meidänki naapuri.

Mä oon kuunnellu 2 vuotta kohkausta koronasta. Ymmärrän nyt jälkikäteen miten se mun järkeilevä koronan vähättely on voinu loukata vaikka koronaan kuolleen omaista.

Mutta Venäjä on pahempi kuin korona. Koronan vaikee muoto iski vain harvoihin, mutta jos Venäjä iskee Suomeen, niin kaikki kärsii.
Niin kun se susi tulee, susi tulee.
Hauki on kala hauki on kala, aiai kun on vaikeata.
 
Pyh, mä näytän molemmille pylleriä, en ole kumpaakaan haukkunut venäjätrolliksi saati sitten isänmaanpettureiksi
Mä tiedän, meillä on vähän paremmat hermot muihin nähden.💪

Olit aluksi tuossa kirjoituksessa mukana, mutta sitten aloin miettiä että mitäs jos on muitakin parempihermoisia rekkkautuneita enkä mainitse heitä, ni jätin sinutkin pois!🥺

Mutta hei, mehän nyt näppärinä tyttöinä näytetään yhessä
pylleriä ihan kaikille haukkujille ja tahallaan väärinymmärtäjille aiheesta riippumatta! 😁
Jyy änd miiiiii, wii aar tefloniiiii!❤🤩🥳
*yrittää repiä kiivaasti housuja alas*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei vaan se on valehtelevan ja vääristelevän henkilön haukkumista. Ei ole olemassa mitään eri näkökulmia. Valehtelu ei ole näkökulma, vaan se on valehtelua. Ja jos joku haluaa avoimesti seistä sellaisen mielipiteen takana, että sota on hieno asia ja ihmisoikeudet eivät ole, niin voihan niin toimia, mutta on naurettavaa sitten itkeä siitä kun kusipäätä kutsutaan kusipääksi.

Aika kauan Kooween lässytystä täällä siedettiin, mutta näköjään nyt sitten kuppi kaatui ja hyvä niin. Kyseinen nimimerkki ei ole tuonut mitään hyvää palstalle.
Jonkun Janus Putkosen mielipiteiden esittäminen "vaihtoehtoisena näkökulmana" on samaa sarjaa kuin Otto-Ville Kuusisen mielipiteiden kutsuminen "vaihtoehtoiseksi näkökulmaksi". Suomen itsenäisyyden vastustajia ja Kremlin puudeleita molemmat.
 
Mä tiedän, meillä on vähän paremmat hermot muihin nähden.

Olit aluksi tuossa kirjoituksessa mukana, mutta sitten aloin miettiä että mitäs jos on muitakin parempihermoisia rekkkautuneita enkä mainitse heitä, ni jätin sinutkin pois!

Mutta hei, mehän nyt näppärinä tyttöinä näytetään yhessä
pylleriä ihan kaikille haukkujille ja tahallaan väärinymmärtäjille aiheesta riippumatta!
Jyy änd miiiiii, wii aar tefloniiiii!
*yrittää repiä kiivaasti housuja alas*
Haukkujat.? Mä kirjoitin äsken sulle ihan asiallisen viestin jossa kysyin että onko tubettajat aina oikeessa ja länsimedia väärässä....voisitko vastata siihen?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Jonkun Janus Putkosen mielipiteiden esittäminen "vaihtoehtoisena näkökulmana" on samaa sarjaa kuin Otto-Ville Kuusisen mielipiteiden kutsuminen "vaihtoehtoiseksi näkökulmaksi". Suomen itsenäisyyden vastustajia ja Kremlin puudeleita molemmat.
Jep (y)

Venäjä vaikuttaa myös propagandasodalla ja Putkonen on yksi pääarkkitehdeista.

 
Haukkujat.? Mä kirjoitin äsken sulle ihan asiallisen viestin jossa kysyin että onko tubettajat aina oikeessa ja länsimedia väärässä....voisitko vastata siihen?
Noniin vihdoin pääsin tänne asti.:)

Tulisi monta sivua tekstiä, mutta nyt en kirjoita koska tiedät itsekin vastauksen.
Esim. molemmat olimme hereillä 2015-> ja nyt koronan aikana. Tiedämme miten harhaanjohtavaa ja agendalähtöistä tiedotus voi olla.

Laitan kuitenkin vielä tähän TUBETTAJAN videon (sori jo etukäteen):

 
Tältä palstalta huomaa pienoiskoossa kuinka nopeasti ihmiset saa provosoitumaan ja tekemään typeryyksiä aivopesun seurauksena.
Veikkaan että näin se Saksassakin kävi aikoinaan.
Alettiin rummuttamaan Judejen pahuutta, eikä pian suostuttu näkemään heissä mitään hyvää, uuniin vaan ja isänmaa pelastuu.
Ja kansa seurasi suurinta huutajaa mediassa ja kaikille jotka yrittivät selittää juutalaisten näkökulmaa asioihin, alettiin raivoamaan, isänmaan petturi, jutkujen mulkun lutkuttaja, judet uuniin ja se ratkaiseen kaiken.
Olette nuoria, siltä kannalta ymmärrän vähäisen ymmärryksenne maailmanpolitiikasta, mutta kuten aina, teitä hyväksikäytetään ja laitetaan huutamaan vielä kovemmin susi tulee, susi tulee.
Niin on aina tehty.
Hitler jugend.
Punaiset khmerit.
Mao ja suuri harppaus.
Stalin ja pioneerit.
Vihervasemmisto ja ilmastonmuutos.
Hauskaahan tätä masinoitua raivotilaa on seurata palstoilla, mutta en tosiaankaan haluaisi kohdata teitä jonkun vallanpitäjän masinoimana palkkanyrkkinä kyselemässä kaduilla, oletko puolellamme vai meitä vastaan.
Kiitos ja amen!👍
 
Noniin vihdoin pääsin tänne asti.

Tulisi monta sivua tekstiä, mutta nyt en kirjoita koska tiedät itsekin vastauksen.
Esim. molemmat olimme hereillä 2015-> ja nyt koronan aikana. Tiedämme miten harhaanjohtavaa ja agendalähtöistä tiedotus voi olla.

Laitan kuitenkin vielä tähän TUBETTAJAN videon (sori jo etukäteen):

Nyt ei niitä miljoonia videoita enää.
Vaan mä kysyin SULTA, en tubettajalta suoran kysymyksen, joten sä voit ihan omilla aivoillasi kertoa vastauksen:

Ajatteletko että tubettajat on aina oikeessa ja länsimedia valheessa?

Äskeisellä sivulla moitit länsimediaa "agendamediaksi".

Miten mä kuitenki näen, että kaikki, mitä meille on tuosta Ukrainan kriisistä vaikka viikon sisään kerrottu, on mennykin just niin? Putin on ITSE maanantaisella puheellaan ja tämänaamuisella hyökkäyksellä todistanu sen kamalan länsiagendan puheet todeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
Etkö sä Lispetti voi koskaan luottaa länsimediaan?

Sä otat kritiikittä (tai ainakaan et mun mielestä koskaan ole tuonut kritiikkiä esille) kyllä jokaisen tubettajan näkemykset, mutta esim.Tokentube on erehtynyt välillä ja raskaasti.

Ei se ole vain niin että tubettajat on oikeessa ja valtamedia aina ja ikuisesti väärässä.

T: sekä globalisteja että Putinia inhoava
En osaa nähdä tekstissäsi mitään yhtymää minuun.

En myöskään laita tubevideota sillä että olisin jokaisesta asiasta samaa mieltä. Ne saattavat olla mielenkiintoisia ja: ajankohtaisia.

En ole ottanut tavaksi erotella koko videota niin, että mistä olen samaa mieltä vaan usein pistän jonkin saaton videon mukana, mutta ei jokainen video tarvitse mitään saattamista.
 
En osaa nähdä tekstissäsi mitään yhtymää minuun.

En myöskään laita tubevideota sillä että olisin jokaisesta asiasta samaa mieltä. Ne saattavat olla mielenkiintoisia ja: ajankohtaisia.

En ole ottanut tavaksi erotella koko videota niin, että mistä olen samaa mieltä vaan usein pistän jonkin saaton videon mukana, mutta ei jokainen video tarvitse mitään saattamista.
Vastaa nyt kysymykseeni...
 
Kuinka niin vain minun mielipiteestä? Yle mm suoltaa jatkuvasti uutisia minkä oikomisiin menee niin paljon aikaa etteivät edes jaksa oikaista niitä kokonaan ja ei, mä en sulle niitä etsi. Aikuinen ihminen osaa jotakin tehdä itsekin.
Amen!👍


Ei tämä ole mikään kolmen ihmisen mielipide.
Tämä on ihan yleisesti havaittu että agendamedia on paska.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt ei niitä miljoonia videoita enää.
Vaan mä kysyin SULTA, en tubettajalta suoran kysymyksen, joten sä voit ihan omilla aivoillasi kertoa vastauksen:

Ajatteletko että tubettajat on aina oikeessa ja länsimedia valheessa?

Äskeisellä sivulla moitit länsimediaa "agendamediaksi".

Miten mä kuitenki näen, että kaikki, mitä meille on tuosta Ukrainan kriisistä vaikka viikon sisään kerrottu, on mennykin just niin? Putin on ITSE maanantaisella puheellaan ja tämänaamuisella hyökkäyksellä todistanu sen kamalan länsiagendan puheet todeksi.
Minä laitoin sinulle videon jossa Puopolo puhuu ihan samat asiat mitä sinäkin olet ainakin ennen tätä Ukrainan keissiä puoltanut. Ja niin minäkin puollan.

Mielipiteeni Ukrainakeissistä olen tuonut julki näissä ketjuissa. En toista.

Ymmärrät varmaan itsekin miltä tuntuu kun joku kysyy sata kertaa samaa asiaa. Et enää näe mielenkiintoa vastata sadannen kerran jlk?

Jos nyt alkaisin kirjoittamaan vastausta tähän niin tekisin sen ihan turhaan. Sama asia löytyy tuosta videosta.

Meidän näkemykset eroavat osittain tällä kertaa. Koita hyväksyä se.
Ja se, miten meidän näkemykset eroavat löytyy näistä Ukrainaketjuista tämän päivän, ja viikkoja sitten kirjoitetuista ketjuista.


Katsokaa taivasta, me kaikki olemme samojen tähtien alla.
Laittakaa tyyny hyvin, ottakaa uni syvin.
Nähdään siellä, unien tiellä.

Ja rukoillaan ennen sitä sotaan joutuneiden puolesta.
 

Yhteistyössä