Tuliko teille postista uusi Du&Jag -lastenvaateketjun kosintakirje?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eka oli Me&I ja nyt tuli du&jag, omaperäistä, etten sanoisi =)? Tää on vähän kirjakerhotyyppinen ja sikakallis, 80e paketti, jossa 4 asua. Ja yhtään kuvaa vaatteista ei ollut tuossa aloituskirjeessä!!! Tuliko muille tällaista?

Ne on niin rumia et ei mulle välii et onko laadukkaita vai ei. Siks siin kirjees ei oo kuvaa. Ihmisethän tunnetusti ajattelee et voi ostaa kun ne voi palauttaa mut ei kuitenkaan jaksa/kehtaa.
Niin ja laatu, mitä se on?

siis eihän tuo mikään uus kerho ole! esikoisen aikana liityin tuohon, vuonna -02 eikä se sillonkaan ollu mikään kovin uus juttu minusta.
en sitten tiedä kuinka kauan me&i on ollu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis eihän tuo mikään uus kerho ole! esikoisen aikana liityin tuohon, vuonna -02 eikä se sillonkaan ollu mikään kovin uus juttu minusta.
en sitten tiedä kuinka kauan me&i on ollu...

Mä kanssa olen kuulunut tohon jo vuonna 2002, jolloin ei ME&I:sta ollut mitään tietoa vielä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Heh. Vai että 80e arvoisia. On niin peruskaurannäköistä kuin olla ja saattaa. 24e arvoisia voivat olla.

Ylempänä ap jo kertoi että erehtyi hinnasta...

Itse aiheeseen...
Mulle kans tuli tuo kirje...
Huono ku ei ollu kuvaa vaatteista!

Ja mitä tuolta linkistä katoin niin ei ollu kyllä yhtään mun mieleen

"mutta..." kyllä ne on ne. Ihminen vaan luo mieleisen mielikuvan, joka ei tietenkään ole sama kuin todellisuus. Siihenhän tuommoinen markkinointi perustuu.

Meillä kuulutaan kerhoon, vaateet ovat mielestäni värikkäitä ja hyvälaatuisia. Ja puserot tarpeeksi pitkiä. Hinnoista en tosin tiedä, kun en itse niitä maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hie:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Heh. Vai että 80e arvoisia. On niin peruskaurannäköistä kuin olla ja saattaa. 24e arvoisia voivat olla.

Ylempänä ap jo kertoi että erehtyi hinnasta...

Itse aiheeseen...
Mulle kans tuli tuo kirje...
Huono ku ei ollu kuvaa vaatteista!

Ja mitä tuolta linkistä katoin niin ei ollu kyllä yhtään mun mieleen

Tuolla netissä lukee, että "nyt 24.95, arvo 80e....". Minä aina nauran kippurassa näitää krääsälehtien kylkiäisiä, missä on järjettömät ovh:t.

Yhteistyössä