Tuli vaan mieleen..kun monet tääläkin sanoo ettei pieni rintanen nainen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
..oo kaunis tai seksikäs.Mä siis EN ole tätä mieltä.

Tuli vaan sitten mieleen että esim.bb Kätlin,sillä on todella kaunis kroppa ja nätit kasvot.Ja minusta (ja takuulla monesta muustakin naisesta) se on kaunis pienine rintoineen.

Tällänen vaan tuli mieleen. :D

No mä en miehen näkökulmaa voi antaa, mutta bi-naisen kuitenkin. Ja siis pienet rinnat voivat todellakin olla aivan mielettömän seksikkäät. Sellaiset terhakkaat nöpöttäjät... O:) Isommatkin kyllä kiehtoo, mutta ei se siitä koosta ole kiinni! Eikä se seksikäs kokonaisuus muodostu vaan rinnoista vaan ennemminkin siitä miten kroppaansa käyttää tai miten syttynyt on toiselle.

On mullakin välillä kompleksi rinnoistani. Ne on minipienet eikä todellakaan terhakkaat. :/ Ei uskois että näin pienet voi roikkua, mut voi ne... Mut emmä silti usko että se mun seksikkyyttä pilaa.

Makuja on monia. Pienet rinnat on minun mielestä kauniimmat kuin mitkään, ja esim mainitsemasi Kätlinin kroppa on upea. Mutta sitten ollaankin jo erimieltä kasvoista, minusta hän ei ole mikään kaunotar ollenkaan :)

Hyvä otsikko..."Tuli vaan mieleen..kun monet tääläkin sanoo ettei pieni rintanen nainen..
" Mä oon pieni ja olen rintanenkin vielä, vaan olenkohan nätti. Ei voi olla noin vaikeita suomen yhdyssanat. Tosi usein menee harhaan jo otsikossa kun kirjoitetaan yhdyssana erikseen.

Mulla ei ole koskaan ollut suuret rinnat, mutta oon muutenki pieni ja siro. Miehet ei ole mun kroppaa koskaan arvostelleet negatiivisesti, vaan ihan muulla tavalla. Aina on miesseuraa ja ihailijoita riittänyt.
Valitettavasti ne on ainoastaan naiset (nainen on naiselle susi...) joilta oon kuullut kommenttia pienistä rinnoista ja vastaavasti puhuttu merkitsevästi omista isoista ja vihjattu ettei kyllä kukaan pienistä vois kiinnostua. Jostain syystä nää vihjailijat on aina olleet mua suurempikokoisia naisia. Joku vois puhua kateudesta, mutta ehkä se ei sitäkään ole, vaan jotain oman itsetunnon pönkitystä(kö)?
Kyllä tiedän, että on miehiä joille isot rinnat on nimenomaan se-juttu, mutta niitä ei ole omalle kohdalle sattunut. Uskon että se on kokonaisuus ja muut asiat jotka vaikuttaa viehättävyyteen ja seksikkyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itseään kohtaan on aina niin kamalan kriittinen. Harvemmin muut toisten kropasta on niin kiinnostuneita että syynä sitä suurennuslasin kanssa.

Itse asiassa ihmiset rakastaa syynätä toisten kroppia suurennuslasin kanssa, ja varsinkin kritisoida niitä. Ainakin tietyntyyppiset ihmiset.

Itse aiheesta sen verran, että itse yleensä pidän nimenomaan pienirintaisia naisia kauniimpina, koska muhun jostain syystä vetoaa sellainen hyvin hoikka, keijukaismainen tai nukkemainen look.

Mulla ei ole tapana arvioida muiden rintoja, mutta kyllä mä enemmän häpeän, kuin tunnen itseni seksikkääsi dd kupissa (ympärys 85). Ei ole kivan näköistä kun tissit on se mitä ihmisestä ekana huomataan...

Alkuperäinen kirjoittaja ooh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Niin no joo, oli täällä ykskin, jonka mielestä C-kuppi on pieni. :o Kaikenlaista...

No kai tuo vähän riippu ympärysmitastakin... 65C ei oo hirmu iso...

Joo niin riippuu. Oma koko on 75C eikä se todellakaan ole mikään iso, enemmän pienen puolella kuin ison.

Alkuperäinen kirjoittaja ja ei edes mikään suomenmaikka:
Hyvä otsikko..."Tuli vaan mieleen..kun monet tääläkin sanoo ettei pieni rintanen nainen..
" Mä oon pieni ja olen rintanenkin vielä, vaan olenkohan nätti. Ei voi olla noin vaikeita suomen yhdyssanat. Tosi usein menee harhaan jo otsikossa kun kirjoitetaan yhdyssana erikseen.

:wave:

Itseään kohtaan on aina niin kamalan kriittinen. Harvemmin muut toisten kropasta on niin kiinnostuneita että syynä sitä suurennuslasin kanssa.

Itse asiassa ihmiset rakastaa syynätä toisten kroppia suurennuslasin kanssa, ja varsinkin kritisoida niitä. Ainakin tietyntyyppiset ihmiset.

Itse aiheesta sen verran, että itse yleensä pidän nimenomaan pienirintaisia naisia kauniimpina, koska muhun jostain syystä vetoaa sellainen hyvin hoikka, keijukaismainen tai nukkemainen look.

Aivan. Vastasin omasta näkökulmasta: Mua ei kauheesti toisten naisten kropat kiinnosta.

Ei taida kaikki olla kondiksessa jos on niin sairaalloisen kiinnostunut toisten vartaloista ja täytyy vielä jaskaa kommentoidakin niitä :laugh:

Minusta se taas riippuu täysin siitä minkälaiset ne rinnat on. Jos tuossa yläkropassa on vaan 2 tummaa nänniä nahassa kiinni niin ei se kovin seksikkäältä näytä. :(
Mutta samoin ei näytä ne polvissa roikkuvat nahkapussitkaan.

Yhteistyössä