V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan sulla käyttöohje tuohon takkaan? Kermansavi kyllä on ihan ok valmistaja. Siltä saa ohjeet varmaan pyytämällä. JOs se on iso, niin pieni määrä puita ei riitä varastoimaan lämpöä riittävästi. Siis kylmän massan lämmitykseen menee itsessään paljon puuta. mulla meni tuon sisäistämiseen hetki itselläkin. Eli ensin on saatava rakenteet lämpimäksi ja sitten vasta takka alkaa oikeasti lämmittämään huoneilmaa.
Päivittäinen lämmitys
NO HAH, vuokranantaja soitti, että entäs jos hän tuo kuutiollisen polttopuuta, onko asia sitten ok? No ei todellakaan ole. Meillä on polttopuuta kyllä, mutta kun ei se näytä auttavan mitään sähkönkulutukseen, ainostaan se apu on takasta, että täällä on edes vähämn lämpimämpi kuin ilman takkaa. Asuttaisiin varmaan talvivaatteet päällä, jos ei olis takkaa ja puita.
Tai sitten se on vaan niin tyhmä tai luulee meidän olevan niin tyhmiä, että kuvittelee tuon riittävän. Vähän sellainen mielikuva mulle tuli, että se ajattelee ison sähkölaskun olevan ok ja meidän tyytyvän vähään. Tosin sanoipahan tuo, että voipi muuttaa pois jos ei asunto miellytä. Hyvähän se nyt on niin sanoa, kun on rempattu tämä lattiasta kattoon sille seuraavia vuokralaisia varten. :headwall:
Tai sitten se on vaan niin tyhmä tai luulee meidän olevan niin tyhmiä, että kuvittelee tuon riittävän. Vähän sellainen mielikuva mulle tuli, että se ajattelee ison sähkölaskun olevan ok ja meidän tyytyvän vähään. Tosin sanoipahan tuo, että voipi muuttaa pois jos ei asunto miellytä. Hyvähän se nyt on niin sanoa, kun on rempattu tämä lattiasta kattoon sille seuraavia vuokralaisia varten. :headwall:
Haisee siltä, että maksatte sen paritalon toisenkin asunnon sähköt. Asuuko vuokranantaja siinä toisessa kämpässä vai onko sielläkin vuokralaiset?
Toisessa puoliskossa asuu vuokralaiset. En tiedä heidän sähkölaskuistaan, mutta huomenna otetaan selvää ja käydään kysymässä.
Meillä oli talven kylmimpinä kuukausina sähkölaskut yli 200e. Rivarikaksio, neliöitä 64m2. Edellisessä asunnossa siis..