tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Mulle käy myös ensi viikko ja itis! Jos nähdään päivällä niin mulla on mukana toi ipana (mistä se taas ton uhman kehittikin? :headwall: ) Jos taas tehdään iltasella tärskyt niin pääsen yksin liikenteeseen (poislukien ma ja ke illat, kun mies on treeneissään)

No lähden villisti ehdottamaan torstaita - perusteella,ei liian alkuviikosta,niin saadaan vielä kerättyä kunnon iiiiso porukka kasaan ajalla :) Ja omana napana- keskiviikkona on kampaaja :D Kaunistautuminen synnytykseen alkakoon :D

Puoliltapäivin?

Meillä ei pävällä ole mitään väliä :D Käviskö keskiviikko sitten kaikille? Vai miten oli sen kampaajan laita ;) Moneltas oliivimarialla se on? Olisko perjantai parempi?

Ja sanoisin että siinä 12 aikaan varmana olis se paras aika, vai kuinka?
Itis taisi olla suositumpi, jos sinne ja ensi kerralla keskustaan?

Viimeksi muokattu:
Hei, mä en kyllä pääsekään mukaan vaikka täällä kotona oon miettinyt että tulisin. :/ Just tajusin että mähän oon varannut koirille eläinlääkärin perjantaille ja siellä voi mennä aikaa. :/
Jos itsekään sinne pääsen, viikkoja jo 39+1! :)))

Nerissa tuskin me sieltä ihan heti lähdetään, joten jos vaan siltä näyttää että pääset niin tule ihmeessä mukaan :)

Pitäisikö sopia jotain tiettyä paikkaa tms tuntomerkkiä, vai käydäänkö vaan kaikkien mahakkaiden kimppuun :D :LOL:

Yhteistyössä