tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Ja tutustutaanpahan vielä useampaan mammaan jos mennään ihan täysin kokoontumisestamme tietämättömiä hihasta nykimään :D

ihana auringonpaiste nyt ulkona - alkaa olemaan viimeiset hetket nauttia siitä ja sen tuomasta lämmöstä jos säätiedotuksiin on uskomista. Ensi viikon sateessa saa sitten luvan kanssa kököttää sisällä ja ahkeroida taasen siivoilujen merkeissä. Tein muuten eilen maailman parasta kanttarellipiirakkaa,eli sienistä tykkäävät - muistakaa kysellä ohjetta multa perjantaina :) Piti laittaa pakastimeen tulevan varalle,mutta yksi palanen on enää jäljellä ja sekin katoaa aika pian,veikkaan..On toi masuasuki niin nälkäinen kokoajan ;)

Mutta aurinkoista päivää kaikille-

Oliivimaria(huomenna poksuu vko 36 jo rikki... :) )

• Tykkää
Reactions: Santtu81
oliivimaria Mulle voisi laittaa sitä ohjetta vaikka samantien ;) Tosin ei mulla ole kanttarelleja ja tuskin niitä enää mökiltä pääsen keräämään :(

Perjantaita silmällä pitäen, mut ainakin tunnistaa mahasta ja kahdesta mukana kulkevasta lapsesta :D

Mukavaa tapaamista teille, jotka pääsette paikalle! Itse olen vielä tämän ja ensi viikon töissä ennen äitiysloman alkua, joten jää väliin. :( Toivottavasti kuitenkin luvassa on uusia tapaamisia, joihin minäkin pääsen mukaan!

Mun huominen treffeille pääsy on hiuskarvan varassa :| Tyttö sai tänään 4v. neuvolassa rokotuksen ja äsken kaupoilla alkoi pyytää ostoskärryihin istumaan :O Nyt sillä on sitten korkea kuume ja on aivan katkipoikkireppana... En tiedä johtuuko rokotuksesta vai onko tulossa oikein kunnolla kipeeksi, oltiin eilen kuitenkin 4 tuntia uimassa ja tyttö tietenkin koko ajan siellä kylmässä vedessä.

heissan,täällä yksi odottaja itä-helsingistä..:) La joulukuun alussa, huomasin että teillä reffit tännään,mutta en tie kehtaanko pienine masuineni sekaan tulla..:D

Kolmatta odotellaan, ennestään poika 5v. ja tyttä 6v. ja tämä tulokas olisi poikamallia..:)

santun kanssa ollaan oltukin tuolla haavevauvoissa samaan aikaan,muut nimimerkit ei tuntuneet tutuilta..:)

EevaN ja Pieni 23+0

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Ei oo pikkutytöstä lähtijäksi, oli Pamolista huolimatta koko yön kuuma kuin kekäle ja nyt on maannut sohvalla reporankana tunnin :( Voi kun mua harmittaa etten pääse mukaan :headwall: olis pitänyt muutenkin päästä kaupoille tekemään hankintoja tytön sunnuntaisille synttäreille... : /

EevaN Lähde ihmeessä mukaan! Ei siellä mahan kokoon tai viikkoihin tuijoteta :)

EevaN :wave: Kiva "törmätä" tuttuihin kuumeilioista :) Tulehan reippaasti mukaan vaan! ei me niitä mahoja niint arkkaan tuijotella ;) :D

miirikki :( Harmi ettei neidin kuume sitten ollutkana pikamallia :( Ensi kerralla sitten tuutte!

Jos vaikka jo ensi viikolla uusiksi ;)

Viimeksi muokattu:
Heippa! Täällä myös yksi odottaja lisää, tosin Espoosta, mutta auto on ja julkisilla pääsee. LA 29.9. ja toinen ois tulossa.

Tänään en kyllä treffeille pääse, mutta ehkä joskus toiste... nyt kun sairaslomalla olen äippäloman alkuun asti, niin ei nuo työtkään enää häirihte vapaa-aikaa :D

Hemmi

• Tykkää
Hei,
täällä olisi vielä yksi tuleva äiti - tosin minäkin nipin napin juuri ja juuri Espoon puolelta. Huolitteko mukaan porukkaan? Täällä monta tuttua nimeä syyskuisista ja olen ennenkin käynyt teidän juttuja lukemassa mutta en ole aikasemmin rohjennut kirjoittaa :ashamed:

Eli ensimmäinen tulossa, LA 20.9 ja itsellä ikää vielä hetken 26. Muutettiin (minä muutin, mies jo aikaisemmin) pääkaupunkiseudulle vasta neljä viikkoa sitten ja ei täällä vielä tuttuja ole liiaksi asti, saatikaan toisia äitiyslomalaisia, joten seuraa olen varmasti vailla syksyn ja talven mittaan.

Tänään en pääse mukaan kahville mutta jos sitten seuraavalla kerralla :)

Marsa ja poitsu

Moi!

Minäkin haluan mukaan! :) Meille on tulossa toinen lapsi syyskuussa (LA 14.9) ja kantakaupungin alueella asutaan. Esikoinen on 3-vuotias. Olisi kiva tavata muita mammoja kahvittelun (ja tietysti kaiken muunkin kivan) merkeissä! :) Tosin tänään en pääse, mutta toivottavasti seuraavalla kerralla (ensi viikko ollaan tosin vielä muualla)! Olen jo päivisin kotona (kesäloma + mammaloma peräkkäin), joten yleensä pääsen kyllä keskellä päivääkin liikkeelle.

Kurpitsainen

Paljon tuttuja syyskuisista :wave:

Kurpitsainen mullakin LA 14.9. :)

No oliko moni päässyt paikalle? Oliko teillä kivaa? *utelias*

Tytön kuume laski aamulla ja nyt se taas pomppas!! Mitähän toi on? Luulis ettei rokote tee tollasta sahaavaa kuumetta? Muttei sillä oo mitään flunssa-oireitakaan...On vaan ihan "raato" makailee ja juo mehua, muttei ole syönyt mitään koko päivänä..ei kelvannut edes lemppari: riisipuuro ja mustikkakeitto :| Mun pieni parka.

Kiitos kaikille paikalla olleille!! :D Kivaa oli ainakin meillä, varsinkin lapset tuntuivat "riemastuttavan" myös muita kahvilassa olevia ;) Neljä vauvamahaa oli paikalla, ja mietittiinkin kuinka monen piti alunperin tulla. Miirikin peruuntuminen tiedettiinkin..

Ei muuta kun seuraavaa kertaa sopimaan ;) Ja ehkä parin viikon päästä olisi parempi, mullakaan olisi nuo "kanssa kahvittelijoiden riemastuttajat" mukana ;)

Tervetuoa joukkoon Kurpitsainen!

Kiva kuulla, että teillä oli mukavaa!

Jos seuraava tapaaminen on parin viikon päästä, pitäisi minunkin päästä mukaan. Ti, ke tai to olisi mulle parhaat päivät, koska silloin pääsisin ilman taaperoa matkaan päiväsaikaan. Paikoista parhaiten sopii keskusta tai sitten tuo Itis, jossa tänäänkin olitte, mutta kaikki on sumplittavissa. :)

heissan,kiva että tapaaminen oli mukava,mulla olikin sitten labroihin meno ja siitä hakemaan uudinverhoa pinnasänkyyn espoosta...niin ei mun tulosta tullut mitään,huomasinkin niin myöhäsellä tapaamisen..ensi kerralla täytyy koittaa saapua..:)

***Oiii jospa oisin saanut olla muuukaaanaaaa***
No ens kerralla sitten...
Mulle käy törmäys jo ensi viikolla jos joku intoutuu mukaan, mutta ainakin sitten sitä seuraavalla viikolla tehdään treffit :)
Mulla roikkuu toi marakatti matkassa syyskuun alkuun asti ja sen jälkeenkin enempi ja vähempi, mistä tulikin mieleen että oisko paha joskus nähdä leikkipuistossa? Jos joku kulkee julkisilla niin radan varressahan on ainakin Malmi ja Oulunkylä + moni muu! Tää on ihan vaan ehdotus, kyllä mulle kahvilakin sopii oikein hyvin, nimim. "pullahiiri paksukainen" :ashamed:
(Tai miksei molemmat, jos porukka intoutuu pidempiin treffeihin?)

Harmikseni en päässyt tänään tapaamiseen. Isäni leikattiin syövän takia pari päivää sitten ja kokeilivat kotiuttaa tänään väkisin vaikka kunta ei ole saanut järjestettyä tarvittavaa ja lakisääteistä kotihoitoa, joten ei auttanut kuin pistää hanttii ja sain isälleni viikonlopuksi vielä sairaalavuoteen. On tää kyllä hankalaa, kun vammaispuolelle on liian vanha, mutta riittävän raihnainen ja vanhuspuolelle liian "hyvä kuntoinen". Kaikki pakenee vastuutaan ja sairas isäni jää välikäteen ja minä jouduin tappelemaan taas tänäänkin tuntikausia hänen puolestaan (tätä samaa jatkunut jo kuukausia, usein monta kertaa viikossa). Huoh!

Jospa sitten ensi kerralla pääsisin mukaan. Leikkipuistoilijaksi minusta ei ole, mutta kahvittelu keskustassa/ Itiksessä sopii.

Yhteistyössä