Wau kun meidän porukka kasvaa - tervetuloa siis uudet :wave:
Olipas työpäivä taasen...No kiire pitää virkeänä
Huomenna olisi vielä yksi päivä edessä, ennen päivän lepoa. Mutta sitten tosiaan neljä viikkoa enää - ihan todella kummallista,tähän asti kun työ on täyttänyt koko elämän.. No toisaalta olen kuullut,että mammaloma juoksee(!),eikä sillä ajalla muuta ehdi ajatella kun sitä perheelämää-eikä haluakkaan,ja sitten kun se töihinpaluu taas koittaa, on tosia vaikea jättää niin pikkuista hoitoon. Uskon sen :heart:
Täytyy kyllä koota porukka kasaan ja keksiä sitten kivaa mammatekemistä pitkälle syksylle ja talvelle =)
Vaatteista vielä; leggingsit on niin parhaat! Monta kertaa olen kyllä jo miettinyt kuinka niitä joku kaunis päivä pitää niiiiiiin vitsinä, mutta siihen asti nautin kyllä täysillä
Nyt keväällä niden pariksi tullut osteltua varmaan sata mekkoa, mutta osa niistä alkaa kyllä näyttämään aika teltalta kyllä niiden leikkausten ja tän super-mahan kanssa. Se varmaan mammavaatteissa juuri onkin erona,että ne on tehty juuri siihen ajankohtaan istuviksi. Huomannu olen myös sen, että kun aikaisemmin alkuraskaudessa halusi "piilotella" kasvavaa vatsakumpua, on nyt tullut kunnolla osteltua jotain sellaista missä vaavimasu tulee kivasti esille. Naiset.....
Nyt tää lähtee vaunuostoksille. Löydettiin netistä Sellossa oleva vaunuliike, joka myy Brioa ja Emmaljungaa niin pääsee kunnolla vertailemaan samanaikaisesti molempia.
Ja oikeasti sinne Shantiin lähden mielelläni kokeilemaan ensi viikon jälkeen, joten tehdäänkö sinne jo porukkatreffit?
Oliivimaria 26+1