tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

No Chicosissa oli vimeksi ainakin loistavat salaatit,joten joko sellaiset taas napaan siellä tai sitten käy se Rossokin. Mä en osaa enää ajatella mitään... :D Vaan kun,että tulisi nyt jo tämä täältä pihalle :) Päättäkää siis te viisaammat ja mä tulen ,missä olettekaan sitten. Ja oikeesti-kaikki vaan rohkeasti mukaan! Pari kertaa ollaan vasta tavattu ja molemmilla kerroilla on ollut ihan eri porukka. Eli oikeasti uskaltautuu hyvin mukaan :)

Aurinkoista päivää kaikille-
mä alan nyt Dumle-muffinsien tekoon :wave:

oliivimaria Mun mielestä Rossostakin saa otettua ihan vaikak vaan sen raastepöydän lounaaksi tai sitten onhan siellä salaattejakin.

Minä siis teitenkin ;) liputan ton Rosson puolesta, mutta äänestysen tulos ratkaisee :D

Ja kaikki vaan mukaan!!!

Täällä on olo kohtuullinen, et jos jos jos huomenna aamu näyttää hyvältä niin saatanpa napata neiti hankalan kainaloon ja lähteä mukaan :) Tänään kuitenkin jaksoin ajaa kirpparille ja tunnin siellä pyöriä ja vieläpä imuroida kotona sen reissun päälle, supistellen, mutta kuitenkin.

Mulla niiiiin alkoi kuola valua kun mietin Rosson pizzoja ja raastepöydän salaattikastiketta :p:D Mullako mielihaluja?? Tai nälkä? :rolleyes: :LOL:
Olihan siellä Rossossakin jonkunnäköinen leikkipaikka muistaakseni?

miirikki ja pööpö rv 37 *poks*

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Uusi ilmoittautuu mukaan (pahanolon varauksella, sitä kun ollut ilmassa kohta 8kk..). Ymmärsin, että kutsu on avoin kaikille mammalomailijoille, ja mulla on nyt toinen päivä menossa :wave: Ja mielelläni tutustuisin samassa elämäntilanteessa oleviin muihinkin odottajiin ja äiteihin.

Mä tuun mielelläni paikkaan kuin paikkaan, eli Citykäytävän Rosso on jees! :) Ja ilmeisesti kyseessä on huominen torstai klo 12. Mulla on 2vee tyttö päiväkodissa, ja hänen noutonsa on kahden maissa, joten ehdin ainaski joksikin aikaa tutustumaan ja syömään =)

Jännityksellä odottaen
Kiippu & kaumujunior (35+1)

• Tykkää
Missä on tarkoitus treffata, Rosson ulkopuolellako vai ihan sisätiloissa? Itse en ole ollut mukana aiemmin, niin en tunnista ketään... Tietysti iso maha voipi olla melko hyvä vihje, mutta kehtaako sitä sitten käydä kyselemässä jokaiselta möhömahalta? :D

Voishan sitä siinä ulkopuolella treffata. En mäkään tunnista kun oliivimarian ;) Me ainakin tähdätään paikalla vähän ennen tasaa, ja jos viakka vähän yli asti odottelis.. Eiköhän muutaman samassa pöydässä olevan mahakkaan jo tunnista ;) Siis jos myhemmin tulee..

Montas meitä nyt on :confused: Mä en osaa enää laskea :D 5tai 6?

Juhuu- innostuin sitten dumle-muffinsien ohella vääntämään vielä mokkapalat :p Kyllä on tä mamma ainakin muuttunut tässä odotusaikana-hmmmmm... erilaiseksi - sanoisinko Pullantuoksuiseksi Emännäksi ;) Kyllä äitiys oikeasti muuttaa =)

Muta kiva,että mun leivontojen aikana on saatu paikka lyötyä lukkoon. Nähdään siis siinä edessä,niin on kaikille helpointa. Hitto,mä en kyllä saisi syödä mitään epäterveellistä,mutta nyt jo huutelee se pizza sieltä kaukaata.. Perjantaina se synnytystapa-arviokin edessä...neidillä kun kokoa oli jo viikko sitten se 4080g. Sokereissa ei siis pitänyt olla mitään syytä tähän kasvuun,mutta sanoipa lekuri mulle kuitenkin,että hyvä katsella mitä suuhunsa laittaa,sillä JOS on kyse sokereista,saa ne vaavit kuulemma loppukirin painoonsa (jopa 300g viikko!) näin loppuraskaudessa.... Että ihan kivat on tunnelmat....

Mutta nähdään huomenna :wave:

-Oliivimaria 38+6

Hyvä porukka kasassa jo, vielä mahtuu mukaan! Meitä on 8 ilmottautunutta, joista pari kysymysmerkillä. Toivottavasti olot antaa perksi ja tekin pääsette :)

Näemme siis klo 12 Helsingin citykäytävän Rosson edessä
:)

Kiitos tämänpäiväisestä lounasseurasta! Tulen seuraavillekin treffeille (jos vain suinkin pääsen), sillä tänään ei aika riittänyt jutskailuun kuin osan kanssa, ja toki tutustuisin teihin kaikkiin =)

Eli ens kertaan :wave:,
Kiippu & kaumujunior (35+2)

• Tykkää

Yhteistyössä