Tulevat Täydelliset Naiset !!

Alkuperäinen kirjoittaja anouk:
BloodyEnd Nyt taas vaan aloitat alusta tai syot kevyesti ja liikut ja unohdat tuon viikonlopun. Aina valilla tulee massykausia, mulla ainakin ja sitten ne pitaa vaan jattaa siihen yhteen tai kahteen paivaan ja taas jatkaa. Kylla se siita taas, tsemppia! :hug:
No tänä aamuna oli paino jo takaisin siinä "hyvässä" lukemassa, johon viime viikolla pääsin. Ja taisipa olla n.100g alempikin nytten. Tänään olen syönyt aika vähäsen, ei varmasti ole tullut kaloreita tarpeeksi. kohta vielä huitaista 30min treeni, niin sitten on päivä pulkassa ja voikin mennä tuutimaan hyvillä mielin. :)
Eilen illalla 40min hikitreeni ja kyllä tuli henkisesti hyvä olo. Fyysisesti oli kurjempi tilanne; alkoi mahaan sattua järkysti, kun olin onnistunu täyttämään sen ilmalla. Onneks helpotti yön aikana. :)

 
Hip hei kaikki!!!

En oo ehtiny kirjottelemaan ku mulla on energiaa niin valtavasti että tohotan ympäriinsä koko ajan :LOL:

Viikonloppuna käytiin mäkkärissä ja sain todeta että ihan kauhean makuisia hampurilaisia (onneksi) ja ostettiin säkillinen karkkia josta sain todeta että ei ollut läheskään niin nautinnollista syödä niitä kuin aamulla käydä puntarilla ja huomata että paino on tippunut. Eli sinällään ihan onnistunut viikonloppu ;)

Näistä huolimatta tänään aamulla paino 68,1kg eli 100g vielä niin olen päässyt eka tavoitteeseeni. Mutta tuo nyt ei sitten todellakaan riitä vaan pyrin siihen 65kg. Sitten taas katellaan :saint:

Oon kyllä niiin onnellinen näihin tuloksiin, ikinä en ois oikeesti uskonu että tähän pystyn ja vielä näin helposti!!! tää on oikeesti aivan täydellisen ihmeellistä!

Sori, en taaskaan ehdi muitten kirjotuksia kommentoida, kaikki kuitenkin AINA luen suurella mielenkiinnolla :flower: :flower: :flower:

Mää yritän nyt lähettää teille kaikille tätä mun ilo energiaa!!!! :heart: :heart: :heart:
 
Daaria tuuhan tuonne meille töihin käymään! Hyper energiselle askartelijalle ois tarvetta. :D Ihanaa, että sulla menee hyvin! :)

Turhaan negailin, ettei paino putoa... Onhan se pudonnutkin ihan mukavasti taas. tänään kyllä tuli töissä syötyä pari kiiwiä, kun oli niin hyviä. Ehkä hedelmä kummiskaan ei ole kovin paha. :p Kohta sitten paistella naudan filepiffit ruoaksi. :p
 
Mulla menee perseellään taas vaihteeksi..

En tiedä miksi tää aina tulee, ensin iske väsy ja masis, sitten herkuttelu, jonka aikana ei oo millään mitään väliä.. Luulin selvinneeni hyvin reissusta, mutta sitten se oli menoa taas.. Nyt en oo käyny puntarilla enkä kirjannu mitään ylös. Oon syöny ihan mitä vaan, oon tyhjänny kaikki herkut kaapeista ja voin siis tosi huonosti. Maha on kipeä, väsyttää, nielussa on kumma tunne, paha olo, paha olo, paha olo.. Silti en vaan saa tätä taas katki.

Enkä tiedä mitä taas tekisin, mä en vaan osaa enkä pysty.

Kyllästyttää, onkohan mulla jotain vikaa päässä?

En jaksa enempää, masentaa vaan.. Onpahan taas pudotettavaa, ettei vaan pääsis koskaan tavoitteeseen.
 
Millimetri :hug: Tuo kuulostaa niin multa, mulle tulee noita kausia, että mikään ei huvita, paitsi syöminen. Mutta yleensä sit jossakin vaiheessa syön itseni irti hyväskästa ja palaan ruotuun. Nyt olen yrittänyt miettiä koska nuota tulee ja suurin syy, on laihduttaminen. Syön liian vähän kunnon ruokaa ja sitten illalla niin kova nälkä, että ahmin kaikkea. Viikonloppuisinkaan, ei tule syötyä niin paljoa hyvää, kun on jo maha täynnä.
Tsemppiä, nyt taas palaat ruotuun ja sitten voit taas paremmin, eiks joo!

Daaria Hienoa! Paino eiku tippuu ja hyvä fiilis, mitäpä muutakaa sitä kaipaa.
BloodyEnd Hyvä juttu, että paino taas tippuu!

Mulla ei tuota puntaria ole kotona ja salilla ei ikinä muista punnita ja se paino vaihtelee niin paljon ja ku kaikki kamppeet päälläkin :( Mutta olen nyt syönyt terveellisesti ja liikkunut hyvin. Tänään ja eilen salilla 2h =) Olo on kevyt ja näin jatketaan.
 
Millimetri: Nyt ryhdistäydyt!!! Jos oot jo kaikki hyväskät kaapista syönyt ni ei oo niitäkään enää kiusaamassa. Kyllä sää osaat, oot ennenki osannut. Nyt heti lopetat mässyttämisen ja palaat ruotuu. Sillä se paha olo lähtee! Muistatko ku vielä joku aika sitten olit elämäsi kunnossa?????? Mietippä sitä!!!! :hug: :hug: :hug:
 
Heips.
Kuulumisiani pitkästä aikaa.
Laihdutus projektini on tavallaan tauolla Olen keskittynyt pitämään painoni toistaiseksi siinä minne sein sain eli 82-83kg. ja jatkaa olisi tarkoitus taas syksyllä tuosta sinne 72-73kg, jokaon tavoitteeni!
Mutta nyt kun en laihduta, niin käyn silti puntarissa joka torstai aamu ja tänään se näytti 81,2kg, eli mun ennätys mies muistiin :whistle:

Kylläpä kuulostaa muilla menevät hienosti. Daariakin jo melkein tavoitteessaan!
tsemppiä mysö niille jotka sitä kaipaavat! :hug:
 
Ekassa tavoitteessa, 68,0kg!! Voiko tätä edes uskoa??? :D :eek: :D Mitä mää nyt teen??? Ei vaiskaan, nyt pyritään sinne 65kg ja sitten pyritään saamaan mahalöysät pois ja pakaramuhkurat pois. Siinä sitä onki urakkaa, varsinki mahassa :eek: Pakaramuhkurat on yllättäen pienentynyt hienosti, en ois sitäkään uskonut :D

Hienoa sannulii!!!! Tuo on tosi hyvin että pyrit samassa pysymään ja sitten tulee kivoja ylläreitä =) :flower:

Miltsii!! Ethän suuttunu mulle??? :heart: :heart:
 
Daaria, Onnittelut tavoitteeseen pääsystä!!

En suuttunu, kiitos tsempeistä, mutta oon edelleen väsähtäny. En osaa oikein jatkaa enkä ryhtyä mihinkään.
Mun ois pitäny tehdä niinkun Sannuliikin, eli ekan tavotteen jälkeen pitäytyä siinä jonkin aikaa, nyt väsähdin koko hommaan niin, että ekakin tavoite on taas saavuttamatta..

Nyt en jaksa ajatella enää mitään, oon ihan sekaisin, en tiedä yhtään mitä pitäis syödä ja paljonko. Oon nyt syöny sit ihan mitä sattuu ja koska vain.

Jos sitä jaksais vapun jälkeen jotain ajatella.
 
Miltsi: Vaihda vapaalle vappuna ja katellaan sitten tilannetta uudestaan, jos jaksetaan :hug: Tämä ei niin vakava asia ole että pitäisi stressata =) Ajattelin määki vähän iisimmin tuon vapun ottaa :saint:
 
Sannulii Hyvä, nuonhan sen pitäisikin mennä. Elämäntapamuutos =)

Daaria :flower: Hieno homma!

Miltsi :hug: Tsemppiä!

Olen ollut nyt joka päivä salilla 2h ja kunto on tosi hyvä. Paino oli salilla tänään taas jumppavaatteet päällä ja kengät jalassa 69,9kg. Todella tyytyväinen tuohon. Olen syönyt terveellisesti ja nyt viikonloppuna sitten vähäsen nautin. Lapset menevät hoitoon mummolaan yhdeksi yöksi ja me mieheni kanssa sitten ravintolaan ja elokuviin ja sitten muutamalle baariin :p

Hauskaa viikonloppua kaikille ja vappua! Menee tuo vappu ohi, kun sitä ei täällä juhlita.
 
Millimetri en tiedä tarkois sun tilannetta, kun en ole nyt hetkene lukenut tedän kuulumisia. Mutta itsekkin olen pari kertaa keitänyt ihan vapaalle syömisten suhteen.. pääsiäisenä meni sulkaiden kanssa yms..
Joskus se tekee hyvää ja sitten palaa taas ruotuun.. Se ikään kun antaa voimia ja huomaa että se ylen syöminen ei ollutkaan niin kivaa kun luuli sen olevan...
 
Hip hei!!! Täällä taas!!! Ihan kauheet hulabaloota ollu täs kevään mittaa ja on jääny tää ihan kokonaan! :( ANTEEKSI!!!

Paino on täällä pysyny suht samoissa... ja mut luulenpa et tällä stressaamisella kyl viel tippuu silleen epäterveellliseen tyyliin!!! Kuukausi jäljellä tulevaan muuttoon! Hui... pitäs kaakeleita sun muita alkaa valkkaileen... APUA APUA!!!
Tosiaan toi stressi vaikuttaa aikast pahasti muhun aina... nytki oli ekaa kertaa menkat myöhäs sen takii, jo ehtisin säikähtää!! Maha aivan ulalla. Eilenki illal tuli sit oksennettuu, ku oli nii paha olo!!! Aamulla taas ku söin ni meni tovi ja alko mahaa taas polttaa ihan pirusti!! Varmaan taas toi ärtynyt paksusuoli vaivaa (joskus ennenki äityny stressistä)!!
No kaipa tästä selvitää!!!
 

Yhteistyössä