tuleva kesä on....

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
pitkä, kuuma ja aurinkoinen.

Tiedän tämän koska mulle tulee tänä kesänä auringosta näppylöitä enkä pysty näköjään olla auringossa :headwall:
näitä näppylöitä tulee mulle todella harvoin ja silloin yleensä on kuuma ja pitkä kesä :/ silloin kun en saa auringosta näppylöitä rusketun helposti, mutta valitettavasti ei tänä kesänä....
 

Yhteistyössä