R
"ruu"
Vieras
tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen.. mulla on "ongelmia" välillä, en ole käynyt lääkärissä, kun niitä tulee vain tieyissä tilanteissa ja nyt ei ole tullut pitkään aikaan..ehkä siksi että olen ollut kotona lasten kanssa jonkin aikaa..
mutta mulle iskee joku "kohtaus" vaikka jos olen vieraiden ihmisten kanssa samassa huoneessa jossa pitäisi istua ja olla hiljaa, varsinkin jos joudun olemaan edessä etten näe muita. alkaa yskittään,meinaan tukehtua,tulee kuuma,ahdistaa, kurkussa kutittaa,pyörryttää.
se ei lopu kuin sillä että lähden ulos tai pois tilanteesta.
näitä on tapahtunut koulussa/kurssilla/työjutut/linja-autossa/kaupassa.. kauppajuttu tulee yleensä jos olen ollutkrapulassa, muuten harvoin.
pitäisi jatkaa koulua kun nuorin kasvaa, mutta jänskättää saanko taas noita kohtauksia..
mutta mulle iskee joku "kohtaus" vaikka jos olen vieraiden ihmisten kanssa samassa huoneessa jossa pitäisi istua ja olla hiljaa, varsinkin jos joudun olemaan edessä etten näe muita. alkaa yskittään,meinaan tukehtua,tulee kuuma,ahdistaa, kurkussa kutittaa,pyörryttää.
se ei lopu kuin sillä että lähden ulos tai pois tilanteesta.
näitä on tapahtunut koulussa/kurssilla/työjutut/linja-autossa/kaupassa.. kauppajuttu tulee yleensä jos olen ollutkrapulassa, muuten harvoin.
pitäisi jatkaa koulua kun nuorin kasvaa, mutta jänskättää saanko taas noita kohtauksia..