-.-
Minkä minä sille voin että minua ahdistaa tuollaiset suuret laumat naisia? Minkä minä sille voin että ole ala-asteikäisestä asti ollut se erilainen jonka kimppuun nuo laumat aina ovat ennemmin tai myöhemmin käyneet?Sinä sanoit, ettet kestäsi olla samassa työpaikassa kälättävän kanalauman kanssa. Sama työpaikka on mielestäsi huomattavasti laajempi käsite, kuin sinun työpisteesi.
Sanoit, että sinun puolestasi miehet saa vaikka huutaa työpaikalla.
Miksi siis vihaat niin paljon naisia? Eiköhän nekin juorua sinusta ihan yhtälailla selkäsi takana, kuin ne miehetkin?
Harvemmin olen nähnyt yhdessäkään työpaikassa, että naiset tunkisivat jonkun sellaisen työpisteelle keskustelemaan, joka ei edes osallistu keskusteluun, vaan yrittää tehdä töitä hiljaa.
Väitteesi siitä, että miehet on jotenkin "hiljaisempia" kuin naiset, on minusta aivan valtavan huvittava.
Lähinnä ihmettelen asennettasi naisia kohtaan. Naiset on aina kaakattava kanalauma ja miehet on sit niin ihQuja, kun ne ei juoruu eikä niitten olemassaolosta ole minkääntason todisteita, kun ne on niin hiljasia.
Joo, olen outo, kun viihdyn miesten seurassa. Enkä saa paniikkikohtauksia enkä koe että he kävisivät minun kimppuuni ihan minä hetkenä hyvänsä. Vaikka oletkin nyt tehnyt ihan selväksi että kaikki työpaikkani miehet oikeasti nauravat ja haukkuvat minua selkäni takana koska... No koska olen minä?? Minä olen joku jota kuuluu vihata jostain syystä? Vissiin sen takia että haluan tehdä töitäni enkä juoruilla?
Ja edelleen, kyllä minusta vain he ovat hiljaisempia, en voi minkään sille. He juovat kahvinsa, lukevat päivän lehden ja ehkä jonkun pienen keskustelun pätkän vaihtavat keskenään, ja jatkavat sitten matkaansa. Edelleen sanon että varmaan jossain suuremmassa porukassa saavat aikaiseksi enemmän mekkalaa, mutta meidän kahvihuoneessa eivät. Olen pahoillani jos se sinua jotenkin harmittaa.
Varmasti on hiljaisia ja mukavia naisvaltaisia työpaikkoja, Itse vain taisin kirjoittaa etten kestäisi juuri tuollaista minusta ei niin mukavaa työympäristöä. Kai kaikki saavat kuitenkin suht vapaasti valita mistä tykkäävät ja mistä ei?
En vihaa naisia, nämä työpaikkani naiset ovat aivan ihania (se joka kävi kirjaimellisesti kimppuuni irtisanottiin jonkin verran sen teon jälkeen... Yllättäen miehet olivat minun puolellani vaikka olenkin sellainen kusipää, outoa.), enkä mielestäni ole missään vaiheessa väittänytkään vihaavani kaikkia naisia?