Tulee tuskasia öitä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, päätetty että nyt se alkaa :/

Kohta pitää painua esikoisen viereen nukkuun, hän muutti ainakin täksi yöksi meidän viereen ettei veljen protestointi herätä häntäkin. Huh, toivottavasti vauva ei oo kauheen kovakallonen tapaus ja uskoo muutomassa yössä että yösyönnit on historiaa...
 

Yhteistyössä