Tuksu Juhannuksena :O :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei herran jestas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Minusta on olemassa tuhansittain erittäin onnistuneita ja hienoja kuvia, siksi olen ollut välillä tosi pettynyt kun ihmiset niin mielellään pyörittelevät kamalia kuvia jotka on otettu huonosta kuvakulmasta. Kenestä tahansa ihmisestä saa ihan hirveän kuvan, jos otetaan ilman meikkiä ja väärästä kulmasta. Olin kuitenkin tietoinen tästä ja otin sen riskin, sillä en missään tapauksessa aikonut tehdä ohareita keikaltani."

Mun mielestä hauska teksti. Kuvakulma on hirveä, voi ei. :( Entäs toi video? Huono kuvakulma koko ajan? Ja onko tuo sitä mieltä, että kauneus tulee meikistä? Tosin tuon kohdalla nyt on vaikea sanoa, kumpi pahempi, meikittömyys vai ne sen sotamaalaukset.

Älkää nyt. Ekaa kertaa ikinä mulla nousi sympatiapisteet Tuksulle. Vaatii rohkeutta esiintyä meikittä, ja sitäpaitsi Tuksu ei edes ollut pahassa humalassa. Ihan selkeästi puhui ja jopa asiallista tekstiäkin. Musta tuossa ei ollut mitään kamalaa. Paitsi sen sisko.

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Älkää nyt. Ekaa kertaa ikinä mulla nousi sympatiapisteet Tuksulle. Vaatii rohkeutta esiintyä meikittä, ja sitäpaitsi Tuksu ei edes ollut pahassa humalassa. Ihan selkeästi puhui ja jopa asiallista tekstiäkin. Musta tuossa ei ollut mitään kamalaa. Paitsi sen sisko.

On sillä varmaan jotain meikkiä ehkä... Tai no, mistä sitä tietää, mä oletin, et sillä ois tossa vaan vähän meikkiä. Mun mielestä kumminkin raikkaampi tolleen, ku et ois hirvee kerros meikkivoidetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ll:

:flower:

Minustakin parempi noin, kuin sen kamalan sotamaalauksen kanssa vaaleanpunaisine huulipunineen yms. Mutta toivottavasti ei tuki noihin huuliinsa enempää täytettä, ihan liikaa jo nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minustakin parempi noin, kuin sen kamalan sotamaalauksen kanssa vaaleanpunaisine huulipunineen yms. Mutta toivottavasti ei tuki noihin huuliinsa enempää täytettä, ihan liikaa jo nyt.

Ne täytteethän sulaa pois parin vuoden sisällä, näin oon käsittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ne täytteethän sulaa pois parin vuoden sisällä, näin oon käsittänyt.

Juu, niin minäkin olen ymmärtänyt. Toivottavasti ei vaan innostu sitten uudestaan.

Pitkään nauroin tuksulle, nyt alkaa jo harmittamaan tämä median taholta tapahtuva ihmisen hyväksikäyttö. Tuksu ei tajua ja Seiskat ja Hymyt ei välitä niin kauaa kunhan saavat sivuillensa klikkauksia.

Ihan herttaisen näköinen ilman meikkiä. Jos hiukset olisivat paremmat niin sehän olisi ihan söpö. Dekolteen huono iho pisti silmään.

PS. Huvitti kyllä se kihlauksen purku...

Yhteistyössä