E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ll:Älkää nyt. Ekaa kertaa ikinä mulla nousi sympatiapisteet Tuksulle. Vaatii rohkeutta esiintyä meikittä, ja sitäpaitsi Tuksu ei edes ollut pahassa humalassa. Ihan selkeästi puhui ja jopa asiallista tekstiäkin. Musta tuossa ei ollut mitään kamalaa. Paitsi sen sisko.
Alkuperäinen kirjoittaja ll:Älkää nyt. Ekaa kertaa ikinä mulla nousi sympatiapisteet Tuksulle. Vaatii rohkeutta esiintyä meikittä, ja sitäpaitsi Tuksu ei edes ollut pahassa humalassa. Ihan selkeästi puhui ja jopa asiallista tekstiäkin. Musta tuossa ei ollut mitään kamalaa. Paitsi sen sisko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minustakin parempi noin, kuin sen kamalan sotamaalauksen kanssa vaaleanpunaisine huulipunineen yms. Mutta toivottavasti ei tuki noihin huuliinsa enempää täytettä, ihan liikaa jo nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minustakin parempi noin, kuin sen kamalan sotamaalauksen kanssa vaaleanpunaisine huulipunineen yms. Mutta toivottavasti ei tuki noihin huuliinsa enempää täytettä, ihan liikaa jo nyt.
Ne täytteethän sulaa pois parin vuoden sisällä, näin oon käsittänyt.